abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61747002
PF, ga nou in hemelsnaam niet Skinny-Bitchen, probeer eerst eens 'normaal' te gaan eten, mens!
pi_61747021
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ga nou in hemelsnaam niet Skinny-Bitchen, probeer eerst eens 'normaal' te gaan eten, mens!
Ik hou niet van brood, aardappels, rijst, pasta, groenten, vlees.
Of zo. Ik hou eigenlijk helemaal niet van eten tenzij puur suiker of zelf gemaakt en warm.

Ik weet meestal niet wat te ontbijten,
alleen crackers met hagelslag, maar die vind ik ook niet zo lekker meer dus die eet ik eigenlijk niet.

Ik eet dan vaak een banaan. En dan krijg ik na een paar uur best honger, dan heb ik natuurlijk geen eten bij me want ik had nergens trek in, en dan is er natuurlijk niks open behalve een snoep automaat dus haal ik daar wat uit Of er zijn wel broodjes mozerella/zalm etc. Ook niet echt gezond en niet super lekker.

Ik ben gewoon ongesteld, vieze antibiotica in m'n lichaam, en koud.
Dus ik kan nu even alleen maar zeuren geloof ik
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:00:41 #178
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61747030
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu

Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:04:18 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61747097
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm is .
Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!
Chocolademelk is nergens echt goed voor, dus beter ga je gewoon slapen.
pi_61747112
Zegen mijn water ook gelijk even
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:07:10 #181
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61747155
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!
Chocolademelk is nergens echt goed voor, dus beter ga je gewoon slapen.
Mens, ik heb geeneens chocolademelk in huis! Adem in, adem uit! .

Maar dat slapen is inderdaad wel een goed plan, want om half 8 gaat mijn vrolijke wekkerkind weer af .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:07:32 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61747165
Hoeft niet, water is al gezegend!. Door god. En Oprah.
pi_61747195

Nou
nu echt doeg

en morgen ontbijten met....
gekookt ei
pi_61748279
Net thuis van mijn werk. Had een veradering in Ede die tot 23:00 duurde.

Lijstje:

O: yoghurt & gojimuesli
T: VitaLinea
L: er waren weer luxe broodjes besteld; ik heb een meergranenbol met pâté genomen
D: tomatensoep en een groene salade met o.a. zongedroogde tomaatjes en cashews (bij Lebkov)
T: stuk chocola 85% bij thuiskomst om niet met honger naar bed te gaan
  vrijdag 19 september 2008 @ 07:22:52 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61749527
Goedemorgen!
Laureline, ook van mij: welkom!

SHE, ik ben wel benieuwd naar die foto's.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61749565
Mgguh

Ik merk dat ik eerder "vol" zit....
Waar ik eerder gewoon door kon blijven vreeeeeeten ( en dat ook vrolijk deed) heb ik nu na een "normaal" maaltijdsportie vaak al wel genoeg...Én vreet ik de rest niet ook nog eens op

Toen ik begon at ik rustig zo'n hele mengkom (groot tupperwareachtig ding) met salade leeg
Nu kan ik daar gewoon een portie uithalen en de rest weg zetten.

Ook met het avondeten gister.... Ik had 6 rolletjes witlof gemaakt (Wel met ham en kaas, dat dan weer wel) .... 2 voor degene die ook wilde en dat betekende dus 4 voor mij "Vroegah" gingen die alle 4 op, was het niet tijdens de maaltijd, dan wel 's avonds als snack. Nu hoef ik niet meer te bedenken wat ik vanavond eet!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61749701
en weer een kilo zwaarder

goedemorgen
Ja doei.
pi_61749762
Goedemorgen!
Gisteren zei ik morgen, dus vandaag moet ik gezond gaan leven. Hm. Straks even op de crosstrainer en dan racen naar werk...
@SHE, ben ook benieuwd naar de foto's, ter inspiratie! Maar volgens mij heb jij toch al een vrij ideale bouw, vind het altijd veel leuker eruit zien, zo'n 'tuimelaartje'-figuur, ipv peertje.
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:10:14 #189
331 Merel
Be here now.
pi_61749836
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:

Mijn ervaring is echter wel dat weinig sportscholen echt goede trainers hebben en goed fitnessen is een kunst.
Dusss... Hoe vind je zo'n sportschool/trainer? Ik geloof niet dat de jochies die bij mijn sportschool rondlopen verstand van zaken hebben.

Vandaag mag ik nog even prutsen. Vanaf morgen wordt de broekriem weer aangehaald. Boodschappen van tevoren doen en braaf eetlijstjes posten. Die eetlijstjes voelen toch als een soort dwangmiddel om netjes en weinig te eten, want anders ziet iedereen wat voor vreetzak je bent!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:32:52 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61752539
Met het gevaar af een (vroegere) miss_s kopie te worden; ik begrijp wel waarom een aantal van jullie niet afvallen of zelfs aankomen (PF bijvoorbeeld ). Mijn god,wat snoepen jullie veel. Die dag dat ik op een schop onder mijn hol kreeg van SHE was echt een rare dag. Misschien dat ik één of twee keer per week écht verkeerd eet (iets te zoet en te vet meestal), maar de rest van de dagen voert groente toch echt de boventoon. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik perfect ben , ik woog niet voor niets 68 kilo en ook nog laat ik nog regelmatig steekjes vallen...

Maar toch, ik had het nooit verwacht, maar afvallen en toch veel eten is niet eens zo moeilijk. Gewoon zorgen dat je voldoende groentes in huis hebt, gezonnde tussendoortjes eten en regelmatig sporten. Dat is echt alles!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61752561
Merel, bij welke sportschool zit jij?
Ik mag nog bij het studentensportcentrum fitnessen voor gereduceerd tarief, ik heb geen idee van de begeleiding daar. Volgens mijn allemaal HLO-studenten. Maar met de knie kan ik beter fitnessen en vooral zwaar trainen op de quadriceps om mijn knie te ontlasten, volgens mijn kine.

Ise, Lebkov is best leuk he? Wel prijzig, maar ook niet teveel schuldgevoel
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:34:31 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61752586
moggeh! daar ben ik bij mijn vorige sportschool ook zo op afgeknapt, ze wilden me maar licht laten trainen, en van die stomme sneltrain circuitjes...en veel cardio. ik wilde op de losse apparaten en ik wilde losse gewichten trainen...

voor BJ: een fotootje van mn nieuwe jurkje

(aan mn gezicht en mn hand kun je zien hoveel cm mijn spiegel er op de spiegelnaden tussenuitknipt )

ok en eentje waar mn hoofd wel normaal op is
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:35:49 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61752624
@ tink: ik snoep niet zo heel veel en van wel af hoor maar ik snap je punt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61752661
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, Lebkov is best leuk he? Wel prijzig, maar ook niet teveel schuldgevoel
Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:40:44 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61752759
Wat een leuk jurkje in een mooie kleur kwakveense! Helemaal mijn smaak. Ik heb nog een tip voor je om je lichaam optisch te verlengen: draag een lange sjaal los om je nek, waarbij de uiteinden van de sjaal iets boven je knieen eindigen. Een (of meerdere) lange kettingen hebben hetzelfde effect, in het bijzonder kettingen die tussen je borsten in een v-vorm vallen en dan nog een stukje recht naar beneden lopen (sorry, kon het niet beter omschrijven).

Ik had het trouwens ook niet over jou kwakveense Vind het sowieso heel knap dat iemand zo lang een dieet vol kan houden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61752815
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.
Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijk
pi_61752849
@ Tink: ik voel me ook niet aangesproken, hoor. En dan ga ik zo lekker pannekoeken bakken
pi_61752882
ik voel me ook niet aangesproken, ondanks het feit dat ik nauwelijks afval

want ik snoep gewoon NIET

of eigenlijk
Ja doei.
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:44:58 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61752891
Die zondagmiddag met flamkuchen en wijn staat ook nog in mijn geheugen gegrift hoor Tinkie!

[conleche modus off]

Maar je hebt gewoon gelijk, zo is het.
@ Merel; ik weet alleen goede in Utrecht.
Kom je er niet uit, dan wil ik best wel eet-train schema's maken. Ik heb ze hier liggen.
pi_61752911
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijk
Ben ook blij dat ik deze heb ontdekt. Ik wilde sushi gaan halen maar dat is zo duur en ik had eigenlijk geen geld, dus toen ben ik bij Lebkov naar binnen gelopen en het was erg lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')