Ik hou niet van brood, aardappels, rijst, pasta, groenten, vlees.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ga nou in hemelsnaam niet Skinny-Bitchen, probeer eerst eens 'normaal' te gaan eten, mens!
Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm isquote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu
Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm is.
Mens, ik heb geeneens chocolademelk in huis! Adem in, adem uit!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!
Chocolademelk is nergens echt goed voor, dus beter ga je gewoon slapen.
Dusss... Hoe vind je zo'n sportschool/trainer?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Mijn ervaring is echter wel dat weinig sportscholen echt goede trainers hebben en goed fitnessen is een kunst.
Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, Lebkov is best leuk he? Wel prijzig, maar ook niet teveel schuldgevoel
Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.
Ben ook blij dat ik deze heb ontdekt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |