abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61745681
Oh mên, ik moet nog zo een kut eetlijstje maken en ik wou gaan slapen
En ik moet m'n pillen nog zoeken en innemen

*moe is*

Maar hier wel alles goed En heb ik nog iets gemist?
*net terug gelezen heeft*
pi_61745744
Bedoel je hangborsten? Als er een sport bestaat waar je onderlijf van slinkt en je bovenlijf van aankomt lijkt me dat ook erg prettig
Maarja, dan zitten we altijd nog met de heupbotjes
pi_61745880
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wij zijn rond kerst naar Stockholm geweest. Met min 5 krijg je pas echt een kerstgevoel .

Ik heb hem gevonden trouwens .
[ afbeelding ]

Wij waren overigens jaren geleden met kerst in Praag; het vroor 10 graden en het sneeuwde En we gingen naar de Notenkraker

Ryanair Laatste keer dat ik met die eikels vlieg. je moet 40!!!! euro bijlappen als je een koffer mee wilt nemen.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:22:41 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61745939
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef Laureline het volgende:
Bedoel je hangborsten? Als er een sport bestaat waar je onderlijf van slinkt en je bovenlijf van aankomt lijkt me dat ook erg prettig
Maarja, dan zitten we altijd nog met de heupbotjes
De enige, en echt ENIGE manier om je lichaam te shapen naar je eigen wens = krachttraining
de sportschool in dus, goed schema maken, goed eetplan ( veel eiwitjes ) en trainen als een beest en slapen als een baby.
En nee, daar krijg je geen spierballen van. Spierballen krijg je alleen als je boven onderhoudsniveau eet.
Dit is echter wel een beproefde methode om zogenaamde zwakke plekken te verbeteren en sterke punten extra te benadrukken.
Je kunt spiergroepen isoleren, dus veel beter werken aan die punten die je anders wil.
Geen enkele andere sport doet dat voor je.
In jouw geval ( bovenlijf aankomen, onderlijf slinken ) is een enkeltje sportschool een absolute must.

En mocht je het saai vinden...wacht maar tot je je lichaam ziet veranderen. Ineens is het verslavend
pi_61745946
Ik post hem hier wel, niet slaan, morgen weer gezond of zo

O: 2 schaaltjes vanille yoghurt + verse frambozen + water
T: kauwgum
L: 1 hele grote schaal vruchtenyoghurt (500 gram of zo) + 1 blikje cola light
T: bijna 1 grote zak bananen snoepjes met suiker + flesje water
T: 1 pakje soja drink (200 mL)
D: nog een paar bananen snoepjes, bekertje 7up splash, 300 gr gebakken aardappelen, 180 gr groentenmix, 1 tofu/soja grill burger
T: 1 reuzen mergpijp (225kcal) 1 stroopwafel, water

ik vind het niet eens zo erg dat ik dit allemaal heb gegeten,
ja eigenlijk is het wel zonde. Maar ik moet het nu allemaal uit gaan werken Confronterend!
Dan denk ik de hele tijd, oh, dat had best gezonder gekund. Oh, vandaaaaar dat ik niks afval. etc.
pi_61746127
Ojee, nog een verslaving erbij straks. Maar serieus: aankomen in die holtes onder je jukbeenderen? En op die horizontale 'botjes' die je kan tellen boven je borsten? Dat is toch niet te trainen?

Edit: Het slapen heb ik al prima onder de knie trouwens!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:31:03 #157
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746205
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
ik las snotjesneuroot!

Mijn avondeten was een baconburger en frietjes, en 5 bier. Niet echt gezond geloof ik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:35:47 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746360
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Ojee, nog een verslaving erbij straks. Maar serieus: aankomen in die holtes onder je jukbeenderen? En op die horizontale 'botjes' die je kan tellen boven je borsten? Dat is toch niet te trainen?
Jawel hoor, je borst krijg meer volume met een goed dieet en de juiste oefeningen.
De holtes onder je jukbeenderen verdwijnen vanzelf als je iets aankomt.
Het vervelende met jouw bouw is dat je eerst iets zult moeten aankomen, en vervolgens specifiek zult moeten trainen.

Maar alles is mogelijk, een ook de reden waarom ik qua sportadvies voor vrouwen er ook altijd maar 1 heb: the gym
Ik zal tzt eens mijn lief vragen naar de foto's van enkele jaren geleden, toen ik nog intensief trainde ( staan ergens op een schijf, maar waar )
Het verschil met nu is dan goed te zien en je ziet ook meteen dat ik specifiek op mijn bouw trainde. ( mijn meeste uren zaten in mijn dijen, binnenkant dijen, buik schouders, borst, billen en schouders )
Dat zijn mijn zwakke plekken, op mijn dijen kom ik heel snel aan, mijn billen zijn van nature weer plat , mijn schouders zijn iel en mijn borst krijgt snel botjes.

Grappige is dat als je before en now foto's zou zien, je acuut de transformatie zou zien. Zo werkt het echt ( mits je echt een goed eet en workout schema hebt. )
Mijn ervaring is echter wel dat weinig sportscholen echt goede trainers hebben en goed fitnessen is een kunst. Daarom wel zaak dat je je goed laat informeren, je je streng aan je voeding houd en je schema steeds aanpast op je vorderingen.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:37:50 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746421
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik post hem hier wel, niet slaan, morgen weer gezond of zo

O: 2 schaaltjes vanille yoghurt + verse frambozen + water
T: kauwgum
L: 1 hele grote schaal vruchtenyoghurt (500 gram of zo) + 1 blikje cola light
T: bijna 1 grote zak bananen snoepjes met suiker + flesje water
T: 1 pakje soja drink (200 mL)
D: nog een paar bananen snoepjes, bekertje 7up splash, 300 gr gebakken aardappelen, 180 gr groentenmix, 1 tofu/soja grill burger
T: 1 reuzen mergpijp (225kcal) 1 stroopwafel, water

ik vind het niet eens zo erg dat ik dit allemaal heb gegeten,
ja eigenlijk is het wel zonde. Maar ik moet het nu allemaal uit gaan werken Confronterend!
Dan denk ik de hele tijd, oh, dat had best gezonder gekund. Oh, vandaaaaar dat ik niks afval. etc.

Sinds je vegetarisch eet, eet je ook veel beroerder.
Daarbij ben ik bang dat jij steeds meer essentiele voedingstoffen gaat missen. Dat jij nog niet ziek bent is echt me echt een raadsel

Ga eens normaal eten, bolletje
  donderdag 18 september 2008 @ 23:39:32 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746469
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik las snotjesneuroot!

Mijn avondeten was een baconburger en frietjes, en 5 bier. Niet echt gezond geloof ik!
Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjes
pi_61746584
Maar daar heb je toch een dagtaak aan? Ik ben eerlijk gezegd al bekaf van 1 kind en 2 banen, en heb geen idee waar ik de sportschool nog tussen moet plannen in een dag.

Maar het klinkt wel verleidelijk, een figuur waar je altijd naar hebt verlangd te creëren...Als ik nou eerst afval (op onze eigen crosstrainer klimmen lukt nog wel iedere dag) en dan aankom, gaat het dan ook niet eerst naar boven? Of meteen weer naar mijn probleemzones?
pi_61746593
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Sinds je vegetarisch eet, eet je ook veel beroerder.
Daarbij ben ik bang dat jij steeds meer essentiele voedingstoffen gaat missen. Dat jij nog niet ziek bent is echt me echt een raadsel

Ga eens normaal eten, bolletje
Ik ben niet vegetarisch Ik at samen met Mr PF, die eet wel vegetarisch, dus doe ik mee En gister ook.
En ik ben wel ziek, heb blaasontsteking

Morgennn... eet ik wel normaal. Of zo.
Het is alleen zo stom, de laatste keer dat ik thuis was was woensdag om 08:00 oid. Dan kom ik donderdag om 22:00 thuis.. Hele tijd spullen versleept, steeds dingen moeten kopen, niet zo veel tijd/middelen om te koken. Dan is friet/wok to go opeens best fijn Maar ik haal de volgende keer wel een wortelsnack of zo
  donderdag 18 september 2008 @ 23:46:01 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746641
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjes
Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!
pi_61746664
Morgen wordt sowieso iets met soja yoghurt en soja melk
en met tofu

Maar goed Daar buiten kan ik nog heel veel gezonde dingen eten! Alleen ben ik bang dat ik taart ga eten, mama is jarig, heb net slingers op gehangen maar ben daar verschrikkelijk slecht in
pi_61746686
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!
Morgen
  donderdag 18 september 2008 @ 23:49:18 #166
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61746735
Mag soja chocolademelk eigenlijk?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 18 september 2008 @ 23:49:42 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746747
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Morgen
wat is er morgen??
pi_61746766
"En elke dag zeg ik weer: Morgen! Stop ik met die rotzooi..."
Citaat denk ik alleen herkenbaar voor mensen boven de 30

Update lijstje sinds 21.00: 3 glazen wijn
  donderdag 18 september 2008 @ 23:51:52 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746801
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Morgen wordt sowieso iets met soja yoghurt en soja melk
en met tofu

Maar goed Daar buiten kan ik nog heel veel gezonde dingen eten! Alleen ben ik bang dat ik taart ga eten, mama is jarig, heb net slingers op gehangen maar ben daar verschrikkelijk slecht in
Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???
pi_61746809
Ik heb iig zondag voor het laatst alcohol gedronken! Of maandag, dat weet ik niet meer
Oh ik moet meer vis eten want ik was m'n OV vergeten, daarna m'n sleutels, daarna m'n boek, nu ben ik m'n agenda ook nog kwijt, en ik was m'n mama's verjaardag bijna vergeten. Vis is goed voor je hersenen toch

Ik ga maar slapen Doeg, kusjes

Hoe klinkt dit:
O: soja yoghurt, banaan, kiwi
T: Uhm.
L: bolletje mozerella/pesto/tomaat/sla of.. iets anders. Ben die dingen wel zat eigenlijk

Ik weet het eigenlijk niet Ik ga wel jouw ding doen SHE, of ik eet gewoon een keer brood. Of ik ga kijken wat dat skinny bitch dieet inhoud. Want ik heb helemaal geen trek en inspiratie. Ik eet gewooon omdat 't moet.

Doeg
pi_61746830
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat is er morgen??
Nou, we gaan het morgen beide beter doen
Vandaar, morgen!

En ik wou nog iets eten bij m'n pilletje
en toen dacht ik, neuh Is wel prima..
  donderdag 18 september 2008 @ 23:54:37 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746881
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu

Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
pi_61746924
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???
Wij eten:
Pizza mozerella
Patatjes
nasi schijf, bami schijf, groentenkroket
broodjes pesto/tomaat/mozerella
voor het eerst aardappels en dan met nepvlees + groenten
en m'n ouders maken vaak nep vlees als mr pf komt eten (vales of zo)

we hebben ook wel eens vegetarische spaghetti iets gemaakt
en rijst + japanse? groenten + japanse wokblokjes + soja saus

of een bak rijst bij de wok to go
of noodles bij de chinees

of dim sum (die cheater eet wel garnalen )

en overdag gewoon croissantjes/broodjes jam of gebakken ei
(ik hou niet van brood en vleeswaar, hij ook niet)

en we houden beiden niet van Nederlands eten, is wel makkelijk.
En ik hou niet echt van vlees (en groenten)
scheelt ook

Gaat wel makkelijk, ik ben wel flexibel, meegaand, etc
pi_61746943
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu

Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
Ik was benieuwd hoe het smaakte

(m'n kat wil het niet, en hij is verslaaafd aan yoghurt )
  donderdag 18 september 2008 @ 23:57:47 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746957
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wij eten:
Pizza mozerella
Patatjes
nasi schijf, bami schijf, groentenkroket
broodjes pesto/tomaat/mozerella
voor het eerst aardappels en dan met nepvlees + groenten
en m'n ouders maken vaak nep vlees als mr pf komt eten (vales of zo)

we hebben ook wel eens vegetarische spaghetti iets gemaakt
en rijst + japanse? groenten + japanse wokblokjes + soja saus

of een bak rijst bij de wok to go
of noodles bij de chinees

of dim sum (die cheater eet wel garnalen )

en overdag gewoon croissantjes/broodjes jam of gebakken ei
(ik hou niet van brood en vleeswaar, hij ook niet)

en we houden beiden niet van Nederlands eten, is wel makkelijk.
En ik hou niet echt van vlees (en groenten)
scheelt ook

Gaat wel makkelijk, ik ben wel flexibel, meegaand, etc

Lekker slapen meid, ik ga d'r ook in! Weltrusten allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')