quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij zijn rond kerst naar Stockholm geweest. Met min 5 krijg je pas echt een kerstgevoel.
Ik heb hem gevonden trouwens.
[ afbeelding ]
De enige, en echt ENIGE manier om je lichaam te shapen naar je eigen wens = krachttrainingquote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef Laureline het volgende:
Bedoel je hangborsten? Als er een sport bestaat waar je onderlijf van slinkt en je bovenlijf van aankomt lijkt me dat ook erg prettig![]()
Maarja, dan zitten we altijd nog met de heupbotjes
ik las snotjesneuroot!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
Jawel hoor, je borst krijg meer volume met een goed dieet en de juiste oefeningen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Ojee, nog een verslaving erbij straks. Maar serieus: aankomen in die holtes onder je jukbeenderen? En op die horizontale 'botjes' die je kan tellen boven je borsten? Dat is toch niet te trainen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik post hem hier wel, niet slaan, morgen weer gezond of zo
O: 2 schaaltjes vanille yoghurt + verse frambozen + water
T: kauwgum
L: 1 hele grote schaal vruchtenyoghurt (500 gram of zo) + 1 blikje cola light
T: bijna 1 grote zak bananen snoepjes met suiker + flesje water
T: 1 pakje soja drink (200 mL)
D: nog een paar bananen snoepjes, bekertje 7up splash, 300 gr gebakken aardappelen, 180 gr groentenmix, 1 tofu/soja grill burger
T: 1 reuzen mergpijp (225kcal) 1 stroopwafel, water
ik vind het niet eens zo erg dat ik dit allemaal heb gegeten,
ja eigenlijk is het wel zonde. Maar ik moet het nu allemaal uit gaan werkenConfronterend!
Dan denk ik de hele tijd, oh, dat had best gezonder gekund. Oh, vandaaaaar dat ik niks afval. etc.
Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjesquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik las snotjesneuroot!
Mijn avondeten was een baconburger en frietjes, en 5 bier. Niet echt gezond geloof ik!
Ik ben niet vegetarischquote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Sinds je vegetarisch eet, eet je ook veel beroerder.
Daarbij ben ik bang dat jij steeds meer essentiele voedingstoffen gaat missen. Dat jij nog niet ziek bent is echt me echt een raadsel
Ga eens normaal eten, bolletje
Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjes
Morgenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!
Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???quote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Morgen wordt sowieso iets met soja yoghurt en soja melk
en met tofu
Maar goedDaar buiten kan ik nog heel veel gezonde dingen eten! Alleen ben ik bang dat ik taart ga eten, mama is jarig, heb net slingers op gehangen maar ben daar verschrikkelijk slecht in
Nou, we gaan het morgen beide beter doenquote:
Wij eten:quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???
Ik was benieuwd hoe het smaaktequote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu
Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wij eten:
Pizza mozerella
Patatjes
nasi schijf, bami schijf, groentenkroket
broodjes pesto/tomaat/mozerella
voor het eerst aardappelsen dan met nepvlees + groenten
en m'n ouders maken vaak nep vlees als mr pf komt eten (vales of zo)
we hebben ook wel eens vegetarische spaghetti iets gemaakt
en rijst + japanse? groenten + japanse wokblokjes + soja saus
of een bak rijst bij de wok to go
of noodles bij de chinees
of dim sum (die cheater eet wel garnalen)
en overdag gewoon croissantjes/broodjes jam of gebakken ei
(ik hou niet van brood en vleeswaar, hij ook niet)
en we houden beiden niet van Nederlands eten, is wel makkelijk.
En ik hou niet echt van vlees (en groenten)
scheelt ook
Gaat wel makkelijk, ik ben wel flexibel, meegaand, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |