quote:
Mag ik mee in je koffer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga natuurlijk Heel Cultureel doen. Naar de Galleria Borghese en het Forum enzo
En leuke eettentjes zoeken, maar dat spreekt voor zich.
MB: cute!!!!
Ryanair en koffersquote:
In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zitquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ryanair en koffersMaar voor de rest: sure, gezellig. Neem aan dat jij alle leuke tentjes en pleintjes weet in Rome?
Duiken we samen de koffer inquote:
quote:
Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat welquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Merel het volgende:
[..]
In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zitIk moet er zelf zijn om me weer te kunnen herinneren waar alles ookalweer is. Bovendien woont een hele goede vriendin van mij in Rome, dus ik laat me ook vaak gewoon door haar op sleeptouw nemen
Nee, dan doe ik m'n laptop weg en een netbook ervoor in de plaats (heb nml ook nog wel een desktop van 4 jr oud, geen idee hoe lang die het nog uithoudt).quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Maar waarom een laptop én een netbook?
Ja nee die weet ik allemaal blind, maar de leuke barretjes en restaurantjes zou ik alleen kunnen vinden als ik ín Rome sta, dan weet ik precies welke kant ik op moet, maar ik zou nu niet kunnen uitleggen hoe ze heten en waar ze zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat wel.
Maar ik moet zeggen dat ik ook alleen maar de standaarddingen weet, zoals San Clemente, San Giovanni, Scala sancta, Colosseum, Basilica di Santa Cecilia, Forum Romanum.
yep; als je thuis gewichten hebt dan kan al een hele hoop.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen. Mijn lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop
T: -
L: 2 boterhammen frambozenjam en 2 rijstwafels
T: 2 rijstwafels
D: Rijst met roerbakgroentes en komkommer. Bakje yoghurt met zoetstof.
T: Geen idee. Ik hoop van de chips af te blijven.
En verspreid over de dag wat kauwgompjes, tegen de heerlijk ruikende adem.
@CF: veel plezier. Rome
.
@kwak: staat je leuk. En die laatste foto sta je leuk op!
@SHE: is het ook mogelijk om dat ideale lichaam te krijgen zonder de gym, maar met gewichten thuis? Mijn rekening is iedere maand leeg en kan niet bij mijn ouders aankomen met nóg een sport. En doe al 3x per week taekwondo, dus liever iets dat ik thuis kan doen erbij. Wil ook wel benen weg en rest wat steviger. Kan ik broeken gaan kopen enzo.
Zet maar in de Wiki, dan staat 'ie in het eerstvolgende topicquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
Kan die in de OP ofzo.
( anders blijf ik mensen mailen )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |