Oh, zeekraalquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal![]()
Oi lekker: zeekraal! (Visje trouwens ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal![]()
Het smaakt naar zoutquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik schaam me diep als culifan, maar ik heb dus nog nooit zeekraal gegeten.
Echt? Dan heb je het te lang laten koken. Zeekraal hoort knapperig te zijn!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:25 schreef mspoez het volgende:
zeekraal smaakt als een hap zoute snot,vind ik dan.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?
Ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Reageerde je op een vacature waarin je schrijverskwaliteiten van belang zijn? Dan is het super extra leuk!!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?
Zeker leuk. Er zijn ook maar weinig mensen die een écht goede sollicitatiebrief kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie die Celeberationsreclame trouwens? Die met die dansende vrouw in die rode jurk. Ligt het aan mij of heeft ze echt enge dunne armpjes?
Is dat niet cool?
Portinatx...ik zal later nog wel wat meer foto's plaatsen, ben nu een selectie aan het maken uit de ruim 1100quote:
Ik zie je arm en bovenlijf ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, mijn hoofd ziet er wel slank uit ja![]()
.
De eerlijkheid gebied me op te biechten dat ik wel een slap vel onder aan mijn kin aan het cultiveren benquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie je arm en bovenlijf ookEn je het in ieder geval geen plofkop of onderkin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |