Je hebt de boel geflest?quote:Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik lig al in bed naast een snurkende man. Ik heb net de boel hier geflest, dus ik kan eindelijk ook gaan slapen.
.
Wat goed Ise!quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:43 schreef Isegrim het volgende:
Wil ik gaan wegen, zijn de batterijen van mijn weegschaal op.Hij geeft aan dat ik 0,0 kg weeg.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.
Zo de dokter maar eens bellen
Oh dat klinkt niet goed!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.
Zo de dokter maar eens bellen
Alleen een gedeukt ego, daarvoor hoef je niet naar de EHBOquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:06 schreef Sugar het volgende:
Och arme dames hier! Ik duim dat je niks gebroken of gescheurd hebt, SHE! En Merel, gaat het alweer?
Oh, ik dacht iets medisch n.a.v. je postquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
sterkte/succes SHE
@Vivi: Informatiekunde aan de RU Nijmegen
semi-nerdisme dus![]()
Gheghe, tjezus. O... daar zal je de koffie hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:28 schreef Vivi het volgende:
Wat doe jij voor opleiding dan Moblo?
Oh en goeiesmorgens @ iedereen uiteraard!
[ afbeelding ].
Ik kreeg die mail ook, dus als het even kan ga ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, er is 13 oktober een arbeidsmarktmiddag voor Letteren in de Academie. Je kunt je inschrijven op de site van de RUG, ik ga ook.
Die voet wordt nu vast geamputeerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Is er eik al SHE EH nieuws?
Duurt me een beetje lang eik... ( mompelt iets van...wachten...foto's.. nog meer wachten en hopelijk met wat rust naar huis gestuurd.... Maar vrees iets anders.. ( zoontje had een scheurtje in zn pols....ook niks nie dik of blauw...)
Ja, ik wíl juist verhuizen. Naar de Randstad. Vandaar dat ik nu ook bezig ben met woonruimte in Amersfoortquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:09 schreef Merel het volgende:
Jeetje Viking, ik wou dat ik een oplossing wist! Maar je bent dus niet gebonden aan de regio, je zou best willen verhuizen voor een baan? Aangezien je zegt dat je niet weet hoe lang je nog in Groningen blijft?
Klopt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
Ik heb zelf in die regio gewoond dus dat het prima te bereiken is weet ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
Tja de Randstad is zo'n relatief begrip dat de meningen hierover verschillen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Volgens mij hoort Amersfoort ook tot de Randstad?
Voor mij is de regio Amsterdam-Den Haag/Zoetermeer-Rotterdam- evt Dordrecht en Utrecht de randstad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
Amersfoort Randstad??? Serieus??
Voor mij is alles voorbij Utrecht "de provincie"
en Nijmegenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Volgens mij hoort Amersfoort ook tot de Randstad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |