Je hebt de boel geflest?quote:Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik lig al in bed naast een snurkende man. Ik heb net de boel hier geflest, dus ik kan eindelijk ook gaan slapen.
.
Wat goed Ise!quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:43 schreef Isegrim het volgende:
Wil ik gaan wegen, zijn de batterijen van mijn weegschaal op.Hij geeft aan dat ik 0,0 kg weeg.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.
Zo de dokter maar eens bellen
Oh dat klinkt niet goed!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.
Zo de dokter maar eens bellen
Alleen een gedeukt ego, daarvoor hoef je niet naar de EHBOquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:06 schreef Sugar het volgende:
Och arme dames hier! Ik duim dat je niks gebroken of gescheurd hebt, SHE! En Merel, gaat het alweer?
Oh, ik dacht iets medisch n.a.v. je postquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
sterkte/succes SHE
@Vivi: Informatiekunde aan de RU Nijmegen
semi-nerdisme dus![]()
Gheghe, tjezus. O... daar zal je de koffie hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:28 schreef Vivi het volgende:
Wat doe jij voor opleiding dan Moblo?
Oh en goeiesmorgens @ iedereen uiteraard!
[ afbeelding ].
Ik kreeg die mail ook, dus als het even kan ga ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, er is 13 oktober een arbeidsmarktmiddag voor Letteren in de Academie. Je kunt je inschrijven op de site van de RUG, ik ga ook.
Die voet wordt nu vast geamputeerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Is er eik al SHE EH nieuws?
Duurt me een beetje lang eik... ( mompelt iets van...wachten...foto's.. nog meer wachten en hopelijk met wat rust naar huis gestuurd.... Maar vrees iets anders.. ( zoontje had een scheurtje in zn pols....ook niks nie dik of blauw...)
Ja, ik wíl juist verhuizen. Naar de Randstad. Vandaar dat ik nu ook bezig ben met woonruimte in Amersfoortquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:09 schreef Merel het volgende:
Jeetje Viking, ik wou dat ik een oplossing wist! Maar je bent dus niet gebonden aan de regio, je zou best willen verhuizen voor een baan? Aangezien je zegt dat je niet weet hoe lang je nog in Groningen blijft?
Klopt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
Ik heb zelf in die regio gewoond dus dat het prima te bereiken is weet ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
Tja de Randstad is zo'n relatief begrip dat de meningen hierover verschillen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Volgens mij hoort Amersfoort ook tot de Randstad?
Voor mij is de regio Amsterdam-Den Haag/Zoetermeer-Rotterdam- evt Dordrecht en Utrecht de randstad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
Amersfoort Randstad??? Serieus??
Voor mij is alles voorbij Utrecht "de provincie"
en Nijmegenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Volgens mij hoort Amersfoort ook tot de Randstad?
Nooit gehoord van de Amsterdamse arrogantie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Amersfoort ligt nauwelijks verder naar rechts dan Utrecht hoor.
De provincie vind ik wel heel laagdunkend klinken. Net alsof ze daar allemaal boeren zijn en een jaar achter lopen
Ik vind zelf ook van niet maar wikipedia zegt van welquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik![]()
srsly, als Amersfoort Randstad is
Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik![]()
srsly, als Amersfoort Randstad is
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?quote:
ik bedoelde dat je snel in Nijmegen zitquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Randstadquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken!.
Randstadquote:
Nou Den Helder en Dordrecht vind ik ook al niet meer bij de Randstad horen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Ik blijf mooi in het westen, ook met kinderenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen () denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is
Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen () denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is
Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dat ís het ook
maar de Randstad is bagger, met de bovengenoemde Randstad-arrogantie, -drukte en -alleen op de wereld-mentaliteit
Ik vond het vooral vreemd. Ja, Amsterdam is hoofdstad van ons land (iig representatief) en een prachtige stad, met relatief veel singles en immigranten. Maar toch, Rotterdammers bijvoorbeeld hoor ik nooit op zo'n manier over hun stad praten, terwijl ze er wel van houden. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld een hekel aan A'dam door die arrogantie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoondquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonen
ik vind den haag juist leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Haha, zie mijn PI maar alsnog ervaar ik het niet zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Ik beschouw mezelf verre van hip en trendy maar ik woonde in een klein dorp (wat overigens wel in de randstad ligt) en moest wennen aan de grote stad maar wil er nu zelfs mijn kinderen op laten groeien. Als ik terug ga naar het durp van vroegah dan heb ik totaal niet de behoefte er langer dan een paar uur te blijven terwijl het plan was om na de studie echt wel terug te verhuizen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
"Vroeger"dacht ik zelf ook altijd dat hip, trendy en stads zijn het grote doel in het leven was. Langzamerhand heb ik ontdekt dat het zeker zijn charme heeft, maar dat het rustiger leven in een dorp zeker niet minder is. Al begrijp ik dondersgoed dat een twintiger zich niet in een dorp wil begraven.
Overigens heb ik nooit in de Randstad willen wonen. Mijn voorkeur gaat uit naar steden als Amersfoort, Zwolle en Alkmaar. Die hebben het beste (en slechtste) van beide werelden.
Zo had ik 'm ook niet opgevat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mijn stukje over de arrogante Randstedeling was niet serieus bedoeld![]()
Maar wie de schoen past trekke hem aan
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Het was een lateraal ruptuur en fractuur
Ik zit dus in het gips.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n eetschema dat jullie opeens allemaal lijken te hebben? Kan iemand mij dat ook sturen?
O: 2 eieren óf 1 ei + magere melk en weetabix (1) óf magere melke en weetabix (2)quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef SHE het volgende:
Yep. Zal er vandaag even naar kijken. Het helpt enorm als je kort kan schetsen wat je zoal eet op een dag.
- zo etenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, wat heb je in hemelsnaam gedaan?
Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekkerEr ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?
Zo eens op de weegschaal
WB CF!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekkerEr ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?
Zo eens op de weegschaal
Ik had gister een taartje van rijst met mozzarella en gegrilde aubergine, lekker dat dat was!!! Was ook die gerookte variantquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- zo eten
- mozarella verwerken in een salade
- gegrilde groente met gesmolten mozarella
Huh, ben je nu alweer terug?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zo eens op de weegschaal
Altijd even hartelijk, die Vikingquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, ben je nu alweer terug?. Tempus fugit! Ik heb niet eens kans gezien in je koffer te stappen
.
Ik zat nog te twijfelen of ik dat stukje even tussen zou zetten en daarna dan iets liefs van "Ha, eindelijk ben je er weer. De periode dat je weg was leek een eeuwigheid te duren".quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Altijd even hartelijk, die Viking
Da was toch "pas" volgende week?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel 's Kim, wat eet jij vandaag? En hoe bevalt de straffe eetlijst?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel 's Kim, wat eet jij vandaag? En hoe bevalt de straffe eetlijst?
Ooo dit is echt zo genant herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Maar eerder had ik wel iets van ach...ben nou toch al de fout in gegaan, laten we er maar een grote friet oorlog achter aan gooien en dan een bak ijs ofzo...
Kan iemand dit in de OP zetten misschien?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb inmiddels een dagtaak aan die lijsten, dus mail me maar.
Ik heb mijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
Wbt beheersing: tja, ik weet van mezelf dat ik daar niet zo heel goed in ben (understatementdus koop ik het gewoon niet. Scheelt een hoop
Afspreken met jequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb mijnervoor naar de avondwinkel gestuurd.
Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb mijnervoor naar de avondwinkel gestuurd.
Ah SHEquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
[..]
WB CF!!
Vertel alles!
Niks gedaan, gewoon koken en dweilen
Maar volgens chirurg die gekeken heeft was het een kwestie van tijd dat ik mijn enkel zou scheuren of breken,
Door dat die knie nooit meer is goedgekomen na het ongeluk ( jaja, zelfde been!) heb ik natuurlijk al die jaren de schokken opgevangen met mijn enkel.
Die was natuurlijk al jaren overbelast.
Maar goed, zodra dit weer hersteld is ga ik eens broeden op een oplossing voor dat been, want hier hebben we natuurlijk geen zin an.
Het is deze week een AH bonus aanbiedingquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt vreetbui-dames
Nu wil ik cote d'or hazelnoot vanavond
Stakkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb inmiddels een dagtaak aan die lijsten, dus mail me maar.
Dat is wel het gebruikelijke tarief jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.
( excusez le mot )
Dat klinkt goed! En ook wel low-carb verantwoord enzo. Doe 's receptje posten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel het gebruikelijke tarief ja![]()
Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijnmaakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
Ah! Een connaisseur!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel het gebruikelijke tarief ja![]()
Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijnmaakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
Geen blote-buik truitje?quote:
* Viking84 kijkt naar buiten.quote:
Taekwondoquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah SHEDat is niet het nieuws waar we op zaten te wachten. Weet je trouwens zeker dat je maar een weekje hoeft te rusten?
Mijn week rust zou erop zitten, maar mn enkel is nog steeds dik en warm, nu moet ik afspraak met de huisarts gaan maken. En hij doet nog te vaak pijn. Heerlijk. Maar mijne zal niet gebroken zijn
.
Trouwens, je hebt waarschijnlijk wel contact gehad met een fysio een paar jaar geleden, was die een beetje tof? Want dat zou misschien wel een goed idee zijn, om met hulp van een fysio de spieren in je bovenbenen (knie) en stabilisatieoefeningen te doen voor je enkel, misschien kom je dan van dat vervelende been af. Of je gaat op taekwondo, geweldig voor evenwicht en knieën. Ok, soms wat minder voor je enkel
.
Als je het vraagt toetsen ze altijd zo'n bonusnr. voor je inquote:Het is deze week een AH bonus aanbieding. Uiteraard had ik mijn bonuskaart niet bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |