abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61848156
Utrecht is zeer zeker wel Randstad, dat het ver is zegt heulemaal niks

Bovendien wat voor trein neem jij dan want dat kan vrij vlot heur.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61848173
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik

srsly, als Amersfoort Randstad is
Ja doei.
pi_61848195
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Amersfoort ligt nauwelijks verder naar rechts dan Utrecht hoor.

De provincie vind ik wel heel laagdunkend klinken. Net alsof ze daar allemaal boeren zijn en een jaar achter lopen
Nooit gehoord van de Amsterdamse arrogantie?

http://www.hollandsite.nl/out.php?ID=237

Buiten dat, echt heel erg veel Amsterdammers zeggen dat. Dat was èèn van de eerste dingen die me opvielen toen ik hier net woonde.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61848248
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:

Ik vind zelf ook van niet maar wikipedia zegt van wel
Het ligt in ieder geval niet volledig buiten de bewoonde wereld ofzo
The way you rock'n'roll
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:55:40 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61848327
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:

Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:57:22 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61848365
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en Nijmegen
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:57:25 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848368
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen ( ) denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61848449
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
ik bedoelde dat je snel in Nijmegen zit
Ja doei.
pi_61848458
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken! .
Randstad
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:05:46 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61848537
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Randstad
Randstad . Een vriendin van mij komt uit een gehucht in de buurt van Heerenveen en sinds zij in Utrecht woont is ze echt een superhippe stadsmeid geworden. Ik wil ook een hippe stadsmeid zijn . Ik vond het 7 jr geleden al heel wat toen ik van Friesland naar Groningen verkaste, maar inmiddels vind ik Groningen ook een boerengehucht .
Niet meer actief op Fok!
pi_61848543
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou Den Helder en Dordrecht vind ik ook al niet meer bij de Randstad horen hoor
The way you rock'n'roll
pi_61848555
dat ís het ook

maar de Randstad is bagger, met de bovengenoemde Randstad-arrogantie, -drukte en -alleen op de wereld-mentaliteit
Ja doei.
pi_61848564
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen ( ) denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
Ik blijf mooi in het westen, ook met kinderen
The way you rock'n'roll
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:08:34 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61848582
quote:
t was maar n geintje... ik kom uit een dorpje, en ik zou daar idd best willen wonen als ik een gezin en een auto had. maar als jonge, vrijgezelle, kinderloze meid vind ik niks heerlijker dan in de stad wonen... ben er aan gewend nu...

@ DML: vanuit Leiden is Utrcht gewoon ver met de trein (ik vind alles ver wat meer dan 30 minuten is ) maar desalniettemin zeker randstad... maar wel t randje van de randstad
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61848588
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dat ís het ook

maar de Randstad is bagger, met de bovengenoemde Randstad-arrogantie, -drukte en -alleen op de wereld-mentaliteit
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonen
The way you rock'n'roll
pi_61848590
quote:
Ik vond het vooral vreemd. Ja, Amsterdam is hoofdstad van ons land (iig representatief) en een prachtige stad, met relatief veel singles en immigranten. Maar toch, Rotterdammers bijvoorbeeld hoor ik nooit op zo'n manier over hun stad praten, terwijl ze er wel van houden. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld een hekel aan A'dam door die arrogantie.

Overigens heb ik wel een hekel aan kleine provinciale dorpjes met bekrompen inwoners. Dat dan weer wel
pi_61848599
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonen
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:10:06 #218
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61848616
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind den haag juist leuk
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:11:05 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848634
"Vroeger" dacht ik zelf ook altijd dat hip, trendy en stads zijn het grote doel in het leven was. Langzamerhand heb ik ontdekt dat het zeker zijn charme heeft, maar dat het rustiger leven in een dorp zeker niet minder is. Al begrijp ik dondersgoed dat een twintiger zich niet in een dorp wil begraven.

Overigens heb ik nooit in de Randstad willen wonen. Mijn voorkeur gaat uit naar steden als Amersfoort, Zwolle en Alkmaar. Die hebben het beste (en slechtste ) van beide werelden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:11:05 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848636
Eén keer is wel genoeg.
pi_61848651
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Haha, zie mijn PI maar alsnog ervaar ik het niet zo.

Wel even vergeten dat jij op de wassenaarsestraat had gewoond, das waar ook
The way you rock'n'roll
pi_61848657
Den Haag

écht, ik ben zó blij dat ik nu hier in 't Oosten woon. Beste beslissing éver
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:14:08 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848706
Jongens, mijn stukje over de arrogante Randstedeling was niet serieus bedoeld
Maar wie de schoen past trekke hem aan
pi_61848744
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
"Vroeger" dacht ik zelf ook altijd dat hip, trendy en stads zijn het grote doel in het leven was. Langzamerhand heb ik ontdekt dat het zeker zijn charme heeft, maar dat het rustiger leven in een dorp zeker niet minder is. Al begrijp ik dondersgoed dat een twintiger zich niet in een dorp wil begraven.

Overigens heb ik nooit in de Randstad willen wonen. Mijn voorkeur gaat uit naar steden als Amersfoort, Zwolle en Alkmaar. Die hebben het beste (en slechtste ) van beide werelden.
Ik beschouw mezelf verre van hip en trendy maar ik woonde in een klein dorp (wat overigens wel in de randstad ligt) en moest wennen aan de grote stad maar wil er nu zelfs mijn kinderen op laten groeien. Als ik terug ga naar het durp van vroegah dan heb ik totaal niet de behoefte er langer dan een paar uur te blijven terwijl het plan was om na de studie echt wel terug te verhuizen.
The way you rock'n'roll
pi_61848752
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mijn stukje over de arrogante Randstedeling was niet serieus bedoeld
Maar wie de schoen past trekke hem aan
Zo had ik 'm ook niet opgevat.

Maar eigenlijk was ik de 1e keer toen ik in Amsterdam kwam, al meteen verliefd op de stad Tja, en wat doe je dan? Dan ga je er wonen (en studeren) Ik wil hier eigenlijk ook niet meer weg (of het moet naar het buitenland zijn)

Zal nog wat worden, wil zijn kinderen absoluut niet op laten groeien in de stad en is helemaal gek op Friesland, en ik wil absoluut niet weg

Als ik uberhaupt kinderen wil
pi_61849499
Ik woon ook in Amsterdam, maar doe mij maar de provincie.... Ik vind het hier maar een trieste, drukke en lawaaiige boel.
Ik ben heus errug hip (naar eigen provinciale? maatstaven) maar ik zou nooit van mijn leven in A'dam willen blijven wonen. De stad trekt me helemaal niet. Zodra ik afgestudeerd ben, trek ik naar elders. Waarschijnlijk nog wel stad, want ik wil me idd niet in een dorrup begraven, al helemaal niet in zo'n dorp als waarin ik opgegroeid ben.

Maar in elk geval wég uit de Randstad. Alhoewel Amersfoort dan nog wel leuk lijkt. Maar verder weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik zou willen wonen...

OT: SHE wat een mooi thuistrainingsschema! Ik heb dumbells van 1 kilo maar die tape ik wel aanelkaar ofzo. Of een pak suiker eraan, want 1 kilo is me wel te licht.

Hoe kom ik aan zo'n eetschema dat jullie opeens allemaal lijken te hebben? Kan iemand mij dat ook sturen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:53:00 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61849529
Ik begin wel echt ook benieuwd te worden hoe het nu met SHE is.

Ai ai ai. Net bracht ik Maria na de lunch weer naar school (race tegen de klok altijd) en krak, breekt mijn fietsketting! Op de heenweg al! En Storm slaapt dan thuis!!!! Ik ben normaal dan een dik kwartier van huis en durf dat net aan. Maar nu moest ik nog een stuk naar school lopen en daarna nog helemaal terug!
Al met al is het goedgekomen, vaart erin en zweet in de nek: totaal een dik half uur van huis geweest. Maar mén, dat is niet leuk!
Maar ik heb mijn lichaamsbeweging even gehad net.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:01:32 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61849681
Oei Sugar. Dat is inderdaad even stressen! Gelukkig dat Storm niets heeft gemerkt.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:03:28 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61849714
Het was een lateraal ruptuur en fractuur

Ik zit dus in het gips.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:04:13 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61849732
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Het was een lateraal ruptuur en fractuur

Ik zit dus in het gips.
, ben je lekker klaar mee.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen trouwens?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:06:03 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61849760
Beterschap SHE! Nu je niet goed meer kunt lopen heb je natuurlijk wel tijd voor nieuwe lijstjes
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:07:43 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61849787
Oh, SHit!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61849794
SHE

Beterschap!
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:09:15 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61849815
Ja! Ik mag een week niet bewegen dus ik kan me helemaal kapot typen.

@ Vik: Ik ging dweilen en koken tegelijk en was iets te snel met rennen door de keuken. Mijn enkel klapte naar binnen/buiten ( weet ik niet meer )
Pleurde voorover en kwam ook nog eens met mijn enkel op de vloer terecht.
Aangezien het niet blauw werd en ook niet dik, dacht ik dat ik'm verzwikt had.
Vanochtend deed het wel erg zeer, dus ff naar doc.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:13:09 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61849888
Zou je me dan kunnen helpen weer koolhydraten te introduceren in mijn dieet? Ik ben op gewicht (er mag eventueel nog wel een kilootje af) en ik merk dat ik het moeilijk vind normaal te eten. Óf ik eet op de manier zoals ik de afgelopen 6 weken heb gedaan, óf ik sla door en eet de hele dag koolhydraten, snoep en troep.
Beide wil ik niet. Ik merk ook dat, als ik koolhydraten eet, de spekjes direct op mijn buik gaan zitten
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:14:47 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61849922
Yep. Zal er vandaag even naar kijken. Het helpt enorm als je kort kan schetsen wat je zoal eet op een dag.
pi_61849928
Ah man dat is mooi kut.
Beterschap SHE
The way you rock'n'roll
pi_61849940
Ik wil SHE ook nog even bedanken voor de week eetlijstjes, weer een aantal snelle recepten erbij
Tevens ontzettend balen van de ruptuur, beterschap!
Smoke City - Underwater love
pi_61850030
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Plukie86 het volgende:

Hoe kom ik aan zo'n eetschema dat jullie opeens allemaal lijken te hebben? Kan iemand mij dat ook sturen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:21:19 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61850049
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef SHE het volgende:
Yep. Zal er vandaag even naar kijken. Het helpt enorm als je kort kan schetsen wat je zoal eet op een dag.
O: 2 eieren óf 1 ei + magere melk en weetabix (1) óf magere melke en weetabix (2)
T: magere yoghurt, soms met fruit + rauwkost
L: meestal rauwkost (een salade ofzo) + een warm groentegerecht, soms met kip of vlees of vis
T: fruit, noten of rauwkost, afhankelijk van de stemming en wat mijn lichaam aangeeft. Soms ook een snoepje ofzo. In het weekend zelfgebakken taart.
D: zie lunch. Eén keer per dag vlees/vis/kip. Vaak eet ik ook nog een stukje kaas bij het eten.
T: incidenteel popcorn, kip o.i.d.

De dagen dat het niet helemaal naar wens loopt vergrijp ik me nog weleens aan een tosti met mayo, ijs (hoe groter hoe beter), whiskey e.a., en chinees eten.
pi_61850059
Beterschap voor SHE

* veiligheidsspeldje heeft even moeten wennen, maar voelt zich wel behoorlijk thuis in Rotterdam ondertussen
M'n eten gaat redelijk. Veel samen zijn, dus ik heb weinig exorbitante vreterij maar wel lekkere avondmaaltijden, veel beweging, maar toch ook redelijk wat extraatjes. Verder verveel ik me een beetje
Het mooi kotsende meisje.
pi_61850198
jemig, lekker dan SHE

sterkte
Ja doei.
pi_61850206
SHE, wat heb je in hemelsnaam gedaan?

Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekker Er ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?

Zo eens op de weegschaal
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:31:52 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61850281
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekker Er ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?

Zo eens op de weegschaal
- zo eten
- mozarella verwerken in een salade
- gegrilde groente met gesmolten mozarella
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:31:55 #245
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61850283
quote:

Zo eens op de weegschaal
WB CF!!

Vertel alles!

Niks gedaan, gewoon koken en dweilen
Maar volgens chirurg die gekeken heeft was het een kwestie van tijd dat ik mijn enkel zou scheuren of breken,
Door dat die knie nooit meer is goedgekomen na het ongeluk ( jaja, zelfde been! ) heb ik natuurlijk al die jaren de schokken opgevangen met mijn enkel.
Die was natuurlijk al jaren overbelast.
Maar goed, zodra dit weer hersteld is ga ik eens broeden op een oplossing voor dat been, want hier hebben we natuurlijk geen zin an.

Wat is de schade van je vakantie?
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:35:56 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61850371
Overigens wel ziek dat ik het gisteren nog over dat ongeluk en mijn tragisch been heb gehad.
Ik ben een visionair!
pi_61850376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

- zo eten
- mozarella verwerken in een salade
- gegrilde groente met gesmolten mozarella
Ik had gister een taartje van rijst met mozzarella en gegrilde aubergine, lekker dat dat was!!! Was ook die gerookte variant

SHE, jeetje mens, pootje omhoog dus maar weer!

Schade is een pond vergeleken met vrijdagochtend op m'n nuchtere maag. netto zal het dus minimaal zijn; we hebben ons suf gewandeld. Zo eens even wat blaren doorprikken en schoonmaken.

Fuck, wat is het hier koud! In Rome was het 22 graden en zonnig
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:38:45 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61850429
quote:

Zo eens op de weegschaal
Huh, ben je nu alweer terug? . Tempus fugit! Ik heb niet eens kans gezien in je koffer te stappen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61850712
Even blij doen dat ik van mijn proefpersoonuren af ben
En nu snel door naar mijn werk
pi_61851358
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh, ben je nu alweer terug? . Tempus fugit! Ik heb niet eens kans gezien in je koffer te stappen .
Altijd even hartelijk, die Viking
Ik heb mijn blaren allemaal doorgeprikt; volgens mij moet ik nu minstens drie ons lichter zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')