Nooit gehoord van de Amsterdamse arrogantie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Amersfoort ligt nauwelijks verder naar rechts dan Utrecht hoor.
De provincie vind ik wel heel laagdunkend klinken. Net alsof ze daar allemaal boeren zijn en een jaar achter lopen
Ik vind zelf ook van niet maar wikipedia zegt van welquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik![]()
srsly, als Amersfoort Randstad is
Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik![]()
srsly, als Amersfoort Randstad is
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?quote:
ik bedoelde dat je snel in Nijmegen zitquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Randstadquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken!.
Randstadquote:
Nou Den Helder en Dordrecht vind ik ook al niet meer bij de Randstad horen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Ik blijf mooi in het westen, ook met kinderenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen () denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is
Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen () denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is
Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dat ís het ook
maar de Randstad is bagger, met de bovengenoemde Randstad-arrogantie, -drukte en -alleen op de wereld-mentaliteit
Ik vond het vooral vreemd. Ja, Amsterdam is hoofdstad van ons land (iig representatief) en een prachtige stad, met relatief veel singles en immigranten. Maar toch, Rotterdammers bijvoorbeeld hoor ik nooit op zo'n manier over hun stad praten, terwijl ze er wel van houden. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld een hekel aan A'dam door die arrogantie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoondquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonen
ik vind den haag juist leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Haha, zie mijn PI maar alsnog ervaar ik het niet zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Ik beschouw mezelf verre van hip en trendy maar ik woonde in een klein dorp (wat overigens wel in de randstad ligt) en moest wennen aan de grote stad maar wil er nu zelfs mijn kinderen op laten groeien. Als ik terug ga naar het durp van vroegah dan heb ik totaal niet de behoefte er langer dan een paar uur te blijven terwijl het plan was om na de studie echt wel terug te verhuizen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
"Vroeger"dacht ik zelf ook altijd dat hip, trendy en stads zijn het grote doel in het leven was. Langzamerhand heb ik ontdekt dat het zeker zijn charme heeft, maar dat het rustiger leven in een dorp zeker niet minder is. Al begrijp ik dondersgoed dat een twintiger zich niet in een dorp wil begraven.
Overigens heb ik nooit in de Randstad willen wonen. Mijn voorkeur gaat uit naar steden als Amersfoort, Zwolle en Alkmaar. Die hebben het beste (en slechtste) van beide werelden.
Zo had ik 'm ook niet opgevat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mijn stukje over de arrogante Randstedeling was niet serieus bedoeld![]()
Maar wie de schoen past trekke hem aan
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Het was een lateraal ruptuur en fractuur
Ik zit dus in het gips.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n eetschema dat jullie opeens allemaal lijken te hebben? Kan iemand mij dat ook sturen?
O: 2 eieren óf 1 ei + magere melk en weetabix (1) óf magere melke en weetabix (2)quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef SHE het volgende:
Yep. Zal er vandaag even naar kijken. Het helpt enorm als je kort kan schetsen wat je zoal eet op een dag.
- zo etenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, wat heb je in hemelsnaam gedaan?
Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekkerEr ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?
Zo eens op de weegschaal
WB CF!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekkerEr ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?
Zo eens op de weegschaal
Ik had gister een taartje van rijst met mozzarella en gegrilde aubergine, lekker dat dat was!!! Was ook die gerookte variantquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- zo eten
- mozarella verwerken in een salade
- gegrilde groente met gesmolten mozarella
Huh, ben je nu alweer terug?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zo eens op de weegschaal
Altijd even hartelijk, die Vikingquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, ben je nu alweer terug?. Tempus fugit! Ik heb niet eens kans gezien in je koffer te stappen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |