Ik zat nog te twijfelen of ik dat stukje even tussen zou zetten en daarna dan iets liefs van "Ha, eindelijk ben je er weer. De periode dat je weg was leek een eeuwigheid te duren".quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Altijd even hartelijk, die Viking
Da was toch "pas" volgende week?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel 's Kim, wat eet jij vandaag? En hoe bevalt de straffe eetlijst?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel 's Kim, wat eet jij vandaag? En hoe bevalt de straffe eetlijst?
Ooo dit is echt zo genant herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Maar eerder had ik wel iets van ach...ben nou toch al de fout in gegaan, laten we er maar een grote friet oorlog achter aan gooien en dan een bak ijs ofzo...
Kan iemand dit in de OP zetten misschien?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb inmiddels een dagtaak aan die lijsten, dus mail me maar.
Ik heb mijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
Wbt beheersing: tja, ik weet van mezelf dat ik daar niet zo heel goed in ben (understatementdus koop ik het gewoon niet. Scheelt een hoop
Afspreken met jequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb mijnervoor naar de avondwinkel gestuurd.
Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb mijnervoor naar de avondwinkel gestuurd.
Ah SHEquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
[..]
WB CF!!
Vertel alles!
Niks gedaan, gewoon koken en dweilen
Maar volgens chirurg die gekeken heeft was het een kwestie van tijd dat ik mijn enkel zou scheuren of breken,
Door dat die knie nooit meer is goedgekomen na het ongeluk ( jaja, zelfde been!) heb ik natuurlijk al die jaren de schokken opgevangen met mijn enkel.
Die was natuurlijk al jaren overbelast.
Maar goed, zodra dit weer hersteld is ga ik eens broeden op een oplossing voor dat been, want hier hebben we natuurlijk geen zin an.
Het is deze week een AH bonus aanbiedingquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt vreetbui-dames
Nu wil ik cote d'or hazelnoot vanavond
Stakkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb inmiddels een dagtaak aan die lijsten, dus mail me maar.
Dat is wel het gebruikelijke tarief jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.
( excusez le mot )
Dat klinkt goed! En ook wel low-carb verantwoord enzo. Doe 's receptje posten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel het gebruikelijke tarief ja![]()
Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijnmaakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
Ah! Een connaisseur!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel het gebruikelijke tarief ja![]()
Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijnmaakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
Geen blote-buik truitje?quote:
* Viking84 kijkt naar buiten.quote:
Taekwondoquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah SHEDat is niet het nieuws waar we op zaten te wachten. Weet je trouwens zeker dat je maar een weekje hoeft te rusten?
Mijn week rust zou erop zitten, maar mn enkel is nog steeds dik en warm, nu moet ik afspraak met de huisarts gaan maken. En hij doet nog te vaak pijn. Heerlijk. Maar mijne zal niet gebroken zijn
.
Trouwens, je hebt waarschijnlijk wel contact gehad met een fysio een paar jaar geleden, was die een beetje tof? Want dat zou misschien wel een goed idee zijn, om met hulp van een fysio de spieren in je bovenbenen (knie) en stabilisatieoefeningen te doen voor je enkel, misschien kom je dan van dat vervelende been af. Of je gaat op taekwondo, geweldig voor evenwicht en knieën. Ok, soms wat minder voor je enkel
.
Als je het vraagt toetsen ze altijd zo'n bonusnr. voor je inquote:Het is deze week een AH bonus aanbieding. Uiteraard had ik mijn bonuskaart niet bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |