watzijzeiquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Is er al een update van Jojo en Isis? Ben benieuwd hoe het met ze is.
Gelukkig geen ontstekingen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Noli. het volgende:
Ik vergeet tegenwoordig alweer van alles.
Ten eerste Fuente succes vanmiddag!
Alle nieuwe zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd had..![]()
![]()
VAN HARTE ! ! !
![]()
![]()
Oh ja, ik ben dus gister bij de huisarts geweest. Ik mocht zo snel mogelijk naar het ziekenhuis om even wat bloed te prikken om enge ontstekingen uit te sluiten. Tussen de middag snel even gedaan en om een uur of vier belde de huisarts al dat hij de uitslagen binnen had. Niks aan het handje met mijn bloed.
Maar ja, die klachten.. Dok wist er ook niks beters meer van te breien dan dat het bandenpijn zou kunnen zijn. (Spuuglokje!) en ik mag iig voor de zekerheid contact opnemen met de fysio hier.
aaah, thnx voor de uitleg, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef Fuente het volgende:
Jojo, dat klinkt positief meid! Ik duim heel hard voor jullie kleine meiske
Ynske, dat doen ze i.v.m. het zuurstoftekort rond/ na de geboorte, op die manier beperk je de schade zoveel mogelijk.
Misschien voel je je beter thuis als je ook in het lijstje staatquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Vicky het volgende:
Fuente, fijn dat het goed was!!
Voel me nog een klein beetje onwennig hoor
Ik denk hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien voel je je beter thuis als je ook in het lijstje staat
hmmmz dan kan ik toch nooit op 24 mei uitgerekend zijn ik teste 1 week voor jou positief?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
mag ik ook in het lijstje met uitgerekende datum 22 mei 2009 (dan ga ik uit van de eerste dag van de laatste menstruatie, wat ze volgens mij bij de vk ook zullen doen)
makkelijk te onthouden ook, is op mijn eigen verjaardag
dus dan klopt het denk ik toch.. mijne zou dan 32 dagen zijn namelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:51 schreef marlieske het volgende:
[..]
hmmmz dan kan ik toch nooit op 24 mei uitgerekend zijn ik teste 1 week voor jou positief?
klopt mijn internet uitreken geval niet of de jouwe?
Heb trouwens mijn cyclus enz erbij ingevuld en die is 26 dagen geweest.
Ha ha, zulke 'records' hield ik er ook op na, tot ik moeder werdquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:14 schreef Jose81 het volgende:
Reinhilde, gelukkig bewoog je baby weer gauw toen je je zorgen begon te maken... is toch altijd schrikken!
Overgeven...ik heb het gelukkig ook nog niet gedaan tot nu toe... overigens was de laatste keer dat ik over heb moeten geven tijdens een griep toen ik 11 jaar was, dus alweer 16 jaar geleden...., maar toch; even afkloppen *klop*klop*...
oke.. ik loop me al weer druk te maken namelijkquote:Op zondag 21 september 2008 09:28 schreef owlet het volgende:
Ik had ook de eerste weken van die prikkelige pijntjes, bij beide zwangerschappen. De verloskundige verklaarde het als irritatie door de oprekking van de baarmoeder/banden, hoe miniem het ook is.
vicky, ik mocht hier in duinrell al amper in welke attractie dan ook, dus ik denk van niet ..quote:Op zondag 21 september 2008 10:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke.. ik loop me al weer druk te maken namelijk
zit ik ook nog met het volgende dilemma.. volgende week maandag gaan we 4 dagen naar Disney en ik ben helemaal gek van die 2 achtbanen daar.. mag ik daar wel of niet in??
Op aanraden van prinseszondererwt ook maar hierquote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Ienieniemie het volgende:
Dames, ik zou graag wat willen vragen.
Ik heb een kindje en ergens herken ik op dit moment vaag dingen die ik toen bij mijn eerste zwangerschap ook had, maar ik weet het niet meer zeker.
Net een test ertegenaan gegooid, maar die gaf een foutmelding, dus nou weet ik nog niets (kon ook eigenlijk nog niet testen, maar toch he)
Wat waren bij jullie nou de specifieke dingen die jullie eigenlijk al voor de test vertelden dat je zwanger was?
(En ja, ik ben een kloon)
mijn broeken gingen strakker zitten, terwijl ik niet meer at dan normaal, borsten voelden gespannen en groter aan, ik was emotioneel wat sneller uit balans.. en ik was een stuk chagrijniger dan normaalquote:Op zondag 21 september 2008 18:38 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Op aanraden van prinseszondererwt ook maar hier
het lijkt me dat je hier zelfs mee naar de seh kan .. (deed ik wel met een vriendin die echt bijna stief van de pijn)quote:Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef Reinhilde het volgende:
vanmiddag is de vulling van mijn kies eruit gegaan. Au! Mijn kies doet niet zo veel pijn, maar mijn wang wel, die lijkt wel open gereten.Ik heb online een afspraak kunnen maken bij de tandarts, maar pas voor de 29e.
Als het morgen nog zo pijn doet aan mijn wang, ga ik even bellen, lijkt me dat dit wel onder spoed valt, toch?
op een SEH kunnen ze echt helemaal niets met dit soort klachten, dit is echt tandartsenwerk. Ze kunnen je hooguit een pijnstiller meegeven.quote:Op zondag 21 september 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
het lijkt me dat je hier zelfs mee naar de seh kan .. (deed ik wel met een vriendin die echt bijna stief van de pijn)
marit, als ik ga liggen komt het hoesten juist los, wat ook niet lekker is.. ik zit momenteel helemaal niet lekker in elkaar geloof ik
wij hadden toen (was wel overdag dat zeg ik er wel bij) een kaakchirurg die haar hielp, de meeste ziekenhuizen/seh's hebben die wel op afroep beschikbaar.. maar dat kan ook zijn geweest omdat het overdag was hoor dat weet ik nietquote:Op zondag 21 september 2008 22:08 schreef owlet het volgende:
[..]
op een SEH kunnen ze echt helemaal niets met dit soort klachten, dit is echt tandartsenwerk. Ze kunnen je hooguit een pijnstiller meegeven.
Als het echt heel erg is is er altijd een tandarts die avond-/weekenddienst heeft.
Reinhilde, ik zou ook morgen even bellen. Dikke kans dat je wel even langs kan komen. Sterkte!
Dan heb je geluk gehadquote:Op zondag 21 september 2008 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
wij hadden toen (was wel overdag dat zeg ik er wel bij) een kaakchirurg die haar hielp, de meeste ziekenhuizen/seh's hebben die wel op afroep beschikbaar.. maar dat kan ook zijn geweest omdat het overdag was hoor dat weet ik niet
brufen mag idd niet, volgens mijn huisarts alleen normale paracetamol.. en ik heb net een kuur amoxicilline (idd antibiotica) achter de rug tegen luchtweginfectie, (die ik niet eens gekregen had als ik niet zwanger was geweest, dan had ik het gewoon moeten uitzieken)quote:Op zondag 21 september 2008 22:47 schreef Lishe het volgende:
Brufen mag toch niet tijdens de zwangerschap? En volgens mij heb ik wel een kuur van het een of ander gekregen tijdens mijn zwangerschap (volgens mij anticbiotica?) Ojee. Nu ga ik helemaal twijfelen. Nouja.
Ik heb geen idee eigenlijk... in al die ruim 5 maanden dat ik zwanger ben, is dit de eerste keer volgens mij. Ik denk dus eigenlijk maar 1x per jaar.quote:Op maandag 22 september 2008 12:52 schreef texelonia het volgende:
Hoe vaak is zo'n koopavond bij de prenatal eigenlijk? Als het maar eens in het half jaar is heeft het weinig nut op de volgende te wachten. Maar heb nog niet echt een idee wat ik nog allemaal nodig heb. En na de vakantie is het ook niet de meest praktische timingMaar ja 20% korting kan toch aardig wat schelen...
Ow ja dat klopt... vergeten erbij te melden.quote:Op maandag 22 september 2008 12:58 schreef texelonia het volgende:
Ik zie op de site dat die 20% korting ook op 25,26,27 en 28 september geldt, overdag dan dus. Dus mocht iemand woensdagavond niet kunnen...
En je krijgt ook korting op de My M&M's! Dat leek mij een heel gaaf maar helaas prijzig idee om Noah op school te laten trakteren straks. Jammer dat we nu nog geen geslacht en naam enzow weten
Tex, asfyxie is op zichzelf geen reden voor sondevoeding. Maar misschien was hij te klein/zwak/moe/ziek om zelf te drinken? Ik PM je wel even, misschien kan ik je ook helpen met die gegevens over zijn geboorte.quote:Op maandag 22 september 2008 11:14 schreef texelonia het volgende:
Het interessantst vond ik nog wel de info van mijn bevalling van Noah die ze hebben opgevraagd bij het ziekenhuis, omdat ik die nooit heb gekregen. Ga mijn moeder maar eens vragen om een vertaling, want er staan een hoop medische termen in die ik niet begrijp
De apgar-score was na 1 en 5 minuten 5/7, nooit geweten...
Reden van opname was asfyxie (verstikkingsgevaar). Weet iemand of dit de reden kan zijn dat ze sonde voeding hebben gegeven? Want dat heeft me altijd dwars gezeten, dat wrs oa door de sondevoeding de borstvoeding nooit goed gelukt is...
Zal ik doenquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, doe effe op het speeltuinbankje mopperen dan, kunnen we met je mee mopperen.![]()
Wel heel irritant zeg...
We gaan gelijk op, mijn man heeft gisteravond ook voor het eerst ons kindje gevoeld. Hij keek er heel blij bij en ik vind het fijn dat het nu niet meer van mij alleen is.quote:Op maandag 22 september 2008 12:45 schreef Fruppel het volgende:
Hier gaat alles geweldig lekker, vriendje heeft gisteren voor het eerst ons meisje gevoeld (heel zacht dat wel), echt geweldig leuk!!
allang gedaan, nog 100 andere hebben gemeld maar hyves heeft er nog niets aan gedaan.quote:Op maandag 22 september 2008 17:28 schreef Floria het volgende:
Oh! Dat is jouw buik die daar zo groot als achtergrond staat! Wat een eng wijf! Ik zou Hyve mailen en een melding maken. Tssssk. Wél een compliment trouwens!
bij mij is ook alles prive!quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef DJMO het volgende:
welkom hier Floria!!
ook ik heb inmiddels een dit is niet ok melding gedaan DC , als iedereen dat nou even doetik ben blij dat alles van mij prive staat (of althans, op vrienden van vrienden, maar denk dat ik dat even ga aanpassen.. ik heb geen zin dat mijn foto's dezelfde weg gaan
)
Tot het echte einde, de laatste weken duren dan weer jaren!quote:Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef Reinhilde het volgende:
Over 6 weken (en 2 dg) mag ik al thuis bevallen.![]()
![]()
Hoe komt het dat zo op het bijna-einde de tijd ineens zo vreselijk hard gaat?!
hihi, inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef cattie het volgende:
[..]
Tot het echte einde, de laatste weken duren dan weer jaren!
Ik kan nog niet testenquote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, zat ik toch in de buurt.
gewoon testen joh, dan weet je wat
(ff c/p van speeltuinbankje). Op het eind, toen de kist wegging hield ik het niet meer en barstte in tranen uit. Zo erg, dat ik dacht ik flauw ging vallen en snel ging zitten. Blijkbaar ging ik bijna hyperventileren. Ik schaamde me dood. Misschien komt dat mede door de zwangerschap. Frummel was ook behoorlijk druk de hele tijd en 's nachts ookal.quote:Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef Vicky het volgende:
jeetje wat ziek DC!
Ingrid, hoe was de crematie/begrafenis?
quote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Na maar 4 maandjes zwoegen, mag ik dan met trots (en gelukkig geheel anoniem) onze zwangerschap aankondigen. Gisteren en vandaag getest en we hebben het 2 streepje. Ben nog best een beetje beduusd, maar erg blij. Nu maar hopen dat alles voorspoedig gaat.
Ik denk dat dat niet zoveel helpt.. op zich heb ik een goede bureaustoel, het is vooral door de hele dag bijna zitten en ik denk dat ik verkeerd achter mn bureau ook zit. Komt ook natuurlijk doordat de buik nu behoorlijk in de weg zit en ik niet normaal kan zitten. Nou ja we zullen horen wat de bekkentherepeut te vertellen heeft. Gisterenavond gewoon rustig gezeten en wat gelegen en dan gaat het wel goed. Nu wel alweer pijn en ik ben nog maar ruim een uur uit bed.quote:Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!!!!! Leuk!!!
@diaan: niet zo fijn, die pijn! Kan je niet een kussentje op je stoel doen ofzo?
@ego:
[ afbeelding ]
Even me kind showen haha!
quote:Goeiemorgen lief. Lekker geslapen? Ik had net in de metro een plakje brood met Nutella en daarna voelde ik Nemo bewegen, suiker he!
Inmiddels wel:quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
allang gedaan, nog 100 andere hebben gemeld maar hyves heeft er nog niets aan gedaan.
Yup, we sms'en 'sochtends af en toe, omdat zij zo vroeg weggaat dat ik nog in bed lig, of er net uit kom. Dan wensen we elkaar toch nog even een fijne dag toe en zoquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
iamredleader, wat leuk en lief smsje!!
HAHAHAHAHA ja dat denk ik ook ja, maar dat vind elke moeder van der eigen kind hequote:Op dinsdag 23 september 2008 07:42 schreef Reinhilde het volgende:
Luca![]()
Daar zal je de meisjes van af moeten slaan, DC!
Okee, doe ik datquote:Op maandag 22 september 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
poohy, je kunt ook in wachten op een 2e streepje kletsen.
Die mening heb ik ook hoor, over het algemeen, zelfs als ik niet zwanger ben. Maar ik zweer nu bij Rennies en Regla PH, omdat ik anders gewoon misselijk word van het maagzuurquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Fruppel het volgende:
Ik weet dat dat mag maar het staat me tegen om iets te slikken als het voor mijn gevoel nog wel te doen is zonder.
Ik ga de warme melk proberen
Wat leuk Ingrid, kan me voorstellen dat het voor Kim ook erg leuk en speciaal is om te zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik zo leuk, als mijn buik heen en weer wiebelt. Grappig gezicht! Kim zag het vandaag voor het eerst, die lag helemaal in een deuk.
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef Smirre het volgende:
*Gluurt even voorzichtig om de hoek of Leana haar![]()
al geworpen heeft. Zou ze nu echt nog rondlopen?*
Nou ja het is natuurlijk alleen maar om reclame te maken voor bedrijven, niet om aanstaande moeders dik in de watten te leggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef DJMO het volgende:
ik vond eerlijk gezegd weinig aan die zwangerkadoos carmella, vond er vrij weinig inzitten, maar ja, ik heb het maar gekregen en alles is leuk meegenomen denk ik dan maar.
Hoeveel dagen is ze overtijd?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer
Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)
Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:
[..]
Hoeveel dagen is ze overtijd?Meteen naar de huisarts gaan is wel érg snel, ik zou het gewoon even afwachten
ahja.. da's wel een goeie inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2008 00:37 schreef poemojn het volgende:
doe evt eens nog een test met ochtendurine, en ga dan naar de huisarts als daar niets uit komt.
Ah oke, ik dacht dat je sprak over een paar dagenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:28 schreef teamlead het volgende:
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.
ik heb het ook gehad. Allerlei symptomen, week over tijd, negatieve testen en toen bleek dat ik een cyclus over had geslagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer
Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)
Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
Spuit 11quote:
Yeps, maar geen namenoverleg. Ik denk dat zij een hele andere smaak hebben dan wij..... Ik verwacht niet dat zij de naam zullen doen die wij nu in onze hoofden hebben zitten.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje, da's wel heel kort bij elkaar!
Gaan jullie nog iets aan namenoverleg doen?Voorletters uitwisselen ofzo?
En weer terug, flink bedrag lichter maar ook heel veel gekocht, heerlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef cattie het volgende:
Diaan, dat lijkt me best heftig voor Twan!
Ik heb vandaag de gordijnen voor de babykamer besteld!Bij de Hema, 20% korting. En zaterdag 4 oktober gaan we de babykamer in orde maken! Ik heb daar echt zin in, dan kan ik de kleertjes gaan sorteren, kijken wat we nog nodig hebben enzo. Lekker nestelen!
Klinkt goed, veloursgordijnen vind ik ook erg mooi. Ben benieuwd naar het resultaat!!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef cattie het volgende:
Fijn dat Twan er zo naar uit kijkt. Shoppen is altijd oke!
We hebben de veloursgordijnen gekozen, die heeft Ive ook in zijn kamer. De gordijnen zijn effen en 1 muur wordt dan geverft in een soortgelijke kleur, alleen dan een tintje lichter.
Het was heel erg druk, het krioelde van de mensen..... en volgens mij was de rij zo'n 40 mensen lang. En allemaal met volle karren of mandjes.... het scheelt natuurlijk best ook veel 20%. Die korting is nog de komende 3 dagen trouwens.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:03 schreef Floria het volgende:Yay Diaan!
Ik zie allemaal dingen die ik eigenlijk ook heel erg nodig heb! Een borstel! nooi aan gedacht! Mijn man en ik kwamen allebei met een afro in de wereld dus die is wellicht
nog echt nodig ook!
Leuk lijstje! Was het druk?
Pssst dat is Ingrid... ik heb last van de bekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:38 schreef marlieske het volgende:
Hé getver Diaan wat vervelend al die last van je nek schouder enz, hoop dat je snel ergens fysio ofzo kan krijgen
Fiona doe je wel rustig aan een vk zegt dat niet zomaar, en ga er nou maar vanuit dat je niet zo vaak zwanger bent dus zo erg is het niet als je eens wat minder (hard) werkt.
Nou vandaag brak mijn klomp ik bracht Isa vanochtend naar mijn moeder, ik ga zitten en meteen vraagt mijn moeder me: Marlies ik zie wat aan je, ben je zwanger?
Ik proest het uit en krijg een rode kop en kon niets anders bedenken dan: zo jij weet de verassing voor zondag ook te verpesten. Moet ze mijn man vanavond zelf maar ff uitleggen hoor..... daar gaat mijn mooie plannetje ..... ik zie er schijnbaar nogal vruchtbaar uit op het witte snoetje na dan *zucht*
Wat ik me kan herinneren van Twan is dat hij pas later in een slaapzak is gaan slapen. In het begin liggen ze meestal nog vrij stil en is het nog niet nodig. Maar dat kan natuurlijk per kind verschillend zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Fruppel het volgende:
Misschien een stomme vraag maar vanaf wanneer slapen kindjes in een slaapzak? Is dat al vanaf net na de geboorte of later pas?
Ik ben in mijn vorige zwangerschap 2x gewogen. 1x in het begin en 1x aan het einde.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Lekker gelijk gaan winkelen Tex![]()
Even een vraagje aan de andere mama's-in-spé: het is voor sommige mensen misschien totaal onvoorstelbaar, maar ik heb echt een groot probleem met wegen en dergelijke. Dingen met issues in het verleden, zal er niet op ingaan verder. Ik weet ook dat ik verder weinig te zeuren heb, mijn bmi is iets van 21.8 of 22 ofzo, gewoon normaal en netjes, maar toch wil ik gewoon écht nie gewogen worden. Hoe gaat dat in zijn werk bij de VK? Is het verplicht? Gebeurd het standaard?
ik weet dat k een doos ben om me daar nu al druk over te makenmaar ik vraag het me gewoon af.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef huuphuup het volgende:
Mijn probleem hiermee is dat ik niet zo'n gezonde relatie met mijn weegschaal heb om het maar even zo te zeggen en als ik steeds die wijzer omhoog zie gaan dan fixeer ik me enorm op dat getalletje en dan vind ik het (waarschijnlijk) verschrikkelijk dat het elke keer omhoog gaat, ondanks dat je weet dat het gezond is en zo hoort. En ik denk dat met mij een hoop vrouwen zo denken.
Wat vervelend! Ik weet hoe je je voelt. Kun je lekker uithuilen bij je partner?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef Reinhilde het volgende:
Ik voel me echt down de laatste dagen. Nergens zin in, snel huilen, zorgen maken om alles. Ik ben echt ontzettend lusteloos. Bah.
Gelukkig Fuente, het is fijn om gerustgesteld door het weekend te kunnenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Fuente het volgende:
Heb gebeld en ben al voor een CTG geweest. Die was keurig! Nu gewoon dinsdag afwachten (dan weer consult bij gyn). Ben iig weer gerustgesteld
En extra doorbakken heeft zeker geen zin? Stom eigenlijk, als iets niet mag dan het juist willenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:24 schreef cattie het volgende:
Het is een risico dat je loopt Raissa. De kans is niet zo groot, maar als er toxoplasmose inzit, heb je echt een groot probleem. Het is niet zoals bij alcohol dat een glaasje gedurende de hele zwangerschap geen kwaad kan en hoe meer hoe slechter. Je kunt heel veel rood vlees eten zonder dat er iets gebeurd en maar 1 keer een biefstukje eten en toxoplasmose oplopen...
In het kort: ik zou het niet doen.
Echt gaar is inderdaad niet lekkerquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:51 schreef cattie het volgende:
Goed doorbakken, zodat het niet meer rood en bloederig is, maar echt gaar, dan is het goed. (Maar een stuk minder lekker, naar mijn mening.)
Dat heb ik trouwens nu met alcohol. Ik drink bijna nooit alcohol, en nu heb ik er af en toe wel zin in. Maar ik doe het maar niet.
Goed nieuws vind ik!quote:De ouderschapsverlofkorting wordt in 2009 losgekoppeld van de levensloopregeling. Dit betekent dat u niet meer mee hoeft te doen aan de levensloopregeling om van de ouderschapsverlofkorting gebruik te maken.
Ze zijn het van plan ja, weet niet of het dan al ingaat.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef Floria het volgende:
Fuente, goed dat je gelijk hebt door gezet en nog beter dat de CTG goed was.
Raissa, ik heb werkelijk geen idee. Ik eet geen vlees dus heb me hier nooit in verdiept. Ik weet niet bij welke tempratuur toxoplasmose dood gaat maar ik vermoed dat dit geen goed dat doen voor je stukje vlees.
Ik heb vandaag eindelijk mijn verlof rond. Vanaf 24 november mag ik jullie vaker gaan stalken want verlof! 6wk vantevoren en vanaf volgende week al minder werken dankzij een voorvarende collega. Hoera!
Weet iemand hier hoe het met ouderschapsverlof zit? Ik heb gelezen dat het kabinet voornemens is om het te verdubbelen tot 26wk in 2009 (prinsjesdag begroting).
Hoe zit dat met die voornemens van het kabinet, gaat dat het echt door? Dat zou heel fijn zijn want ik kom wat weekjes tekort ivm opvang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |