Hoeveel dagen is ze overtijd?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer
Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)
Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:
[..]
Hoeveel dagen is ze overtijd?Meteen naar de huisarts gaan is wel érg snel, ik zou het gewoon even afwachten
ahja.. da's wel een goeie inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2008 00:37 schreef poemojn het volgende:
doe evt eens nog een test met ochtendurine, en ga dan naar de huisarts als daar niets uit komt.
Ah oke, ik dacht dat je sprak over een paar dagenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:28 schreef teamlead het volgende:
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.
ik heb het ook gehad. Allerlei symptomen, week over tijd, negatieve testen en toen bleek dat ik een cyclus over had geslagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer
Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)
Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
Spuit 11quote:
Yeps, maar geen namenoverleg. Ik denk dat zij een hele andere smaak hebben dan wij..... Ik verwacht niet dat zij de naam zullen doen die wij nu in onze hoofden hebben zitten.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje, da's wel heel kort bij elkaar!
Gaan jullie nog iets aan namenoverleg doen?Voorletters uitwisselen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |