abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61867279
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer

Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)

Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
Hoeveel dagen is ze overtijd? Meteen naar de huisarts gaan is wel érg snel, ik zou het gewoon even afwachten
  woensdag 24 september 2008 @ 00:28:01 #202
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61867323
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:

[..]

Hoeveel dagen is ze overtijd? Meteen naar de huisarts gaan is wel érg snel, ik zou het gewoon even afwachten
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.

En misschien wat voorbarig idd... maar er slaat hier lichte paniek toe.... het is nou niet bepaald een geplande zwangerschap
(overigens: we zijn beiden dol op kinderen, dus als het zo zou zijn is hooguit de timing wat belabberd, maar daardoor niet minder welkom)
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61867454
doe evt eens nog een test met ochtendurine, en ga dan naar de huisarts als daar niets uit komt.
  woensdag 24 september 2008 @ 00:38:22 #204
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61867474
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:37 schreef poemojn het volgende:
doe evt eens nog een test met ochtendurine, en ga dan naar de huisarts als daar niets uit komt.
ahja.. da's wel een goeie inderdaad

is het heel raar dat ik stiekem hoop dat ze inderdaad zwanger is?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61867623
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:28 schreef teamlead het volgende:

pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.
Ah oke, ik dacht dat je sprak over een paar dagen
Wat Poemojn zegt; nog een keer testen en anders langs de huisarts met urine.

En raar? Je zit in OUD, dus nee een kinderwens is veel mensen bekend
  woensdag 24 september 2008 @ 08:25:05 #206
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61869084
Toen wij aan het oefenen waren had mijn vriendin ook vaak de zwangerschapssymptomen, en was ze ook vaak over tijd, maar toch niet zwanger. Het is vermoedelijk ook wel eens wel gelukt, maar heel erg vroeg afgebroken, dus dat kan ook nog.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_61869148
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer

Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)

Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
ik heb het ook gehad. Allerlei symptomen, week over tijd, negatieve testen en toen bleek dat ik een cyclus over had geslagen.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk bijna geen kwaaltjes heb. Ben wel moe, gevoelige borsten, maar niet misselijk gelukkig.
Nog wel steeds van die steekjes in mijn buik die ik doodeng vind, maar het hoort erbij zegt men..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:23:39 #208
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_61869908
Test wel met cleurblue dan. Na mijn vele ervaringen slaan die altijd goed aan. (bij mij zelfs nog 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden positief)

De predictor was toen ik 2 dagen over tijd was nog negatief.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_61870150
Vicky je bent zwaaaangeeeerrrrr
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:44:00 #210
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61870312
Lekker toch Vicky?

Bij mij zijn de steken aardig weg (*knock on wood*)
Volgende week donderdag mag ik voor het eerst naar de VK. We gaan dan de intake doen en misschien ook nog een echo. De vk die ik aan de lijn had twijfelde wel een beetje. Ik heb een uitwendige echo gehad met ongeveer 6 weken. Ze vond het wat "moeilijk", ze hebben normaal liever een inwendige echo en zes weken is ook wel wat vroeg voor een goede duidelijke echo. Maar als het goed is kan ze ze zo bekijken bij de online(?) databank van het ziekenhuis.
Maar nog een echo vind ik helemaaaaaaaaal niet erg hoor.

(ik sta nog niet in het lijstje dus vraag ik het gewoon nog een keer op de vorige echo kwamen we op 4 mei uit, mocht het donderdag veranderen kan het gewoon aangepast worden toch? )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 24 september 2008 @ 09:50:38 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61870469
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:35 schreef Jelief het volgende:
Vicky je bent zwaaaangeeeerrrrr
Spuit 11

Noli, spannend en weer een echo: altijd leuk!!! Nog een weekje wachten nu.
Make love, not war ☮
pi_61873087
Ligt het aan mij of gaat een zwangerschap bij andere veel sneller dan bij jezelf? Vandaag 25 weken, heb het idee dat de tijd voorbij kruipt deze weken. Ben een planning aan het maken tot mijn verlof, daar worden we niet vrolijk van.. Vooral niet gezien het feit dat er niemand mijn verlof op komt vangen, niet dat dat mijn probleem is maar ja je wil het ook een beetje netjes af kunnen ronden. ach het is ook maar werk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61874574
jeetje, mijn verzekering is snel zeg! Ik had alvast maar kraamzorg aangevraagd omdat je hoort dat het zo druk is en er te weinig zorg geboden kan worden. Heb nu al de bevestiging in huis

Vanmorgen ook nog getest bij de assistente van de ha wilde graag dat ik ff langs kwam. Het duurde best wel lang voordat ze iets zag want de test wilde niet doorlopen.. maar hij is zo duidelijk als maar zijn kan

[ Bericht 36% gewijzigd door Vicky op 24-09-2008 12:36:54 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:16:06 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61875597
Estrys, voor heel veel meiden is de periode tussen 20 en 30 weken er eentje die heel traag lijkt te gaan, althans, ik lees het hier wel vaker, en straks ben je ineens 'zomaar' 34 weken en komt de boel heel dichtbij ineens.
pi_61877188
Ik denk dat ik na mijn werk even naar het tuincentrum ga, daar zijn ze vast alweer bezig met de kerstafdeling inrichten haha. Dat is goed voor het joepie kerstmis komt er aan gevoel. En ik trakteer mezelf morgen lekker op een middagje vrij, om te babyshoppen, morgen ben ik jarig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61877722
pff vandaag 27 weken..ik ben blij als ik bij de 30 ben...vanaf 30 tellen lijkt me tof
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61878015
trouwens, mijn teller:

wanna rub mah puppeh?!
pi_61878047
Ik ben blij dat ik vanaf 20 kan tellen
Heb de afgelopen dagen al de hele tijd last van "plopjes" in mijn buik
pi_61878069
plopjes

Hier zijn de plopjes al karatekicks
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 september 2008 @ 15:19:52 #220
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_61878345
Wacht maar tot je vanaf week 37 kan gaan tellen.... dat is leuk.. NOT

Vandaag 39 + 1 dag. Vanochtend vk geweest. Bloeddruk was zoals altijd weer keurig. 'gaat alles goed?' - 'ja alles gaat prima' - 'oke doei' - 'doei'. Boring.
Maar het hartje klinkt altijd weer fijn.

Ik hoop dat ik me afspraak voor volgende week woensdag niet meemaak!
Ben bang van wel alleen
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_61878600
Miffy ik hoop ook voor je dat je de volgende afspraak niet hoeft mee te maken

Ik heb as. woensdag weer een echo Ben zo benieuwd! Hopelijk is alles goed..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 24 september 2008 @ 17:12:02 #222
114177 Diaan73
pi_61881141
Koningin, plopjes zijn en worden alleen maar heftiger.

Miffy, fijn dat alles goed en ik hoop ook dat je de volgende afspraak niet meer hoeft te gaan.

Ik ben vanmiddag gebeld door de bekkentherapeut en kon vanmiddag langskomen, helaas kon ik niet, Twan moest afzwemmen voor zn B-diploma en gehaald , nu kan ik pas a.s. dinsdag terecht. Vrijdag kon ook nog maar dan hebben we verplichte dag weg met de hele afdeling en zitten we in Doesburg. Dinsdag dus pas de afspraak. Helaas kon het niet anders.

Nu even eten maken en daarna na Prenatal!!

Twan krijgt nog een broertje... de vriendin van zn vader is ook zwanger, ze hebben al een meisje samen maar krijgen nu ook een jongetje. Twan wordt dus binnen 3 weken weer 2x grote broer Het kan zelfs nog op dezelfde dag, ze is ong. 3,5 weken na mij uitgerekend
Make love, not war ☮
  woensdag 24 september 2008 @ 17:27:11 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61881505
Jeutje, da's wel heel kort bij elkaar!
Gaan jullie nog iets aan namenoverleg doen? Voorletters uitwisselen ofzo?
  woensdag 24 september 2008 @ 17:48:24 #224
114177 Diaan73
pi_61881991
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje, da's wel heel kort bij elkaar!
Gaan jullie nog iets aan namenoverleg doen? Voorletters uitwisselen ofzo?
Yeps, maar geen namenoverleg. Ik denk dat zij een hele andere smaak hebben dan wij..... Ik verwacht niet dat zij de naam zullen doen die wij nu in onze hoofden hebben zitten.
Make love, not war ☮
  woensdag 24 september 2008 @ 19:48:24 #225
108648 cattie
lieve moeder
pi_61885027
Diaan, dat lijkt me best heftig voor Twan!

Ik heb vandaag de gordijnen voor de babykamer besteld! Bij de Hema, 20% korting. En zaterdag 4 oktober gaan we de babykamer in orde maken! Ik heb daar echt zin in, dan kan ik de kleertjes gaan sorteren, kijken wat we nog nodig hebben enzo. Lekker nestelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')