abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:49:43 #176
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61850689
Raissa wat leuk allemaal Ik ga morgen een lijstje met dingen die je moet hebben printen en meenemen naar Prenatal morgenavond. Dan ook meteen een babyshirt en jasje kopen....

Ik heb ook last van maagzuur, ik ga dan op mn linkerzij liggen... dan gaat het beter. Fruppel wat betreft die moeheid, ik heb het al een aantal weken.... de ene dag gaat beter dan de andere maar toch. Peaceman en ik hebben nu ook afgesproken dat we in de weekenden geen 2 avonden wat willen hebben. Hebben we op ztaerdag iets, dan plannen we vrijdags niets en andersom... wil gewoon niet zoveel verplichtingen meer.

iamredleader, wat leuk en lief smsje!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:11:50 #177
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61851199
Diaan ik ga eens proberen of het bij mij ook werk om links te gaan liggen, hoop het maar want ik vind dit vervelend.
Ik ben vanwege personeelsgebrek 5 dagen gaan werken ipv 4 toen ik net zwanger was en ik denk dat ik dat toch weer ga terug brengen naar 4 dagen werken (of week om week, 5-4 zeg maar).
Zodat ik een beetje bij kan tanken.
Gelukkig ben ik na donderdag 4 dagen vrij!!

De komen weekenden hebben we maar 1 dag iets te doen dus dat moet lukken, en verder ga ik maar gewoon wat eerder naar bed!
pi_61851548
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:

iamredleader, wat leuk en lief smsje!!
Yup, we sms'en 'sochtends af en toe, omdat zij zo vroeg weggaat dat ik nog in bed lig, of er net uit kom. Dan wensen we elkaar toch nog even een fijne dag toe en zo
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:10:07 #179
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61852570
Fruppel, je mag ook gewoon rennies hoor of een drankje, zoals gaviscon vloeibaar of regla ph... En wat Reinhilde zegt kan altijd natuurlijk, een beker/glaasje warme melk voor je gaat slapen. Dat doe ik zelf ook wel hoor (en daarbij nog een drankje en voor 's nachts als ik wakker word een rennie als ik last van maagzuur heb).
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:33:48 #180
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61853161
Ik weet dat dat mag maar het staat me tegen om iets te slikken als het voor mijn gevoel nog wel te doen is zonder.
Ik ga de warme melk proberen
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:38:57 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_61853266
Fruppel, ik heb de vorige keer een flesje cola naast mijn bed gehad voor maagzuur aanvallen. Lauwe, prikloze, cola is niet echt lekker, maar bij mij hielp het wel.

Ik ben de afgelopen tijd ook weer een stuk vermoeider. Dat is niet fijn, maar ik vind het vooral lastig in combinatie met Ive. Ik heb niet de energie om de hele dag met hem op pad te gaan en dingen te doen. En hij doet zijn middagdutje niet altijd meer, dus zelf even slapen overdag zit er ook niet meer in.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:55:17 #182
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61853721
vandaag maar weer eens bij de vk geweest,
bloeddruk ok, alle bloedwaardes dik in orde, goed hartje kunnen luisteren,
volgens haar een meisjeshartje, lekker vlot.
Over 2 weken hebben we de 20 weken echo, kijken of het echt zo is.
Het maakt mij trouwens niet uit, zou allebei erg leuk vinden.
pi_61855110
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:42 schreef Reinhilde het volgende:
Luca
Daar zal je de meisjes van af moeten slaan, DC!
HAHAHAHAHA ja dat denk ik ook ja, maar dat vind elke moeder van der eigen kind he Ik vind het wel leuk dat iedereen zegt dat ze hem zo knap vinden, ik vind hem sowieso de mooiste vd wereld maar als andere hem dan ook nog een complimentje geven en zelfs als vragen wanneer ze met em mogen daten , maakt me al helemaal trots
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:00:25 #184
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61855300
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
poohy, je kunt ook in wachten op een 2e streepje kletsen.
Okee, doe ik dat
pi_61856065
Floria; welkom

Lange_Lans, ook welkom en gefeliciteerd!

iamredleader; wat een superlief berichtje

Tex; fijn dat alles goed was en dat je het hartje hebt kunnen horen

Ingrid; heel veel sterkte

Diaan; hoop dat je je snel iets beter voelt

poohy; welkom, hoop dat je snel kunt melden dat je 2 streepjes hebt

ik80; fijn dat alles weer goed was en leuk dat je ook al richting de 20-weken echo gaat

Raissa; wat leuk dat je heerlijk bent wezen shoppen

Ik heb vandaag m'n Zwangerkadoos bij de Etos opgehaald en ik vind het zo leuk Die iemini-pampers
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:44:32 #186
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61857888
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Fruppel het volgende:
Ik weet dat dat mag maar het staat me tegen om iets te slikken als het voor mijn gevoel nog wel te doen is zonder.
Ik ga de warme melk proberen
Die mening heb ik ook hoor, over het algemeen, zelfs als ik niet zwanger ben. Maar ik zweer nu bij Rennies en Regla PH, omdat ik anders gewoon misselijk word van het maagzuur
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61858585
*meld(t)

vandaag weer bij vk,
kindje niet ingedaald, goed gegroeid en bloeddruk nog mooi laag : 90/50 !
Tja, meer dan dat gebeurt er bij zo'n controle niet...maandag weer terug.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:13:10 #188
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61858825
Bah wat naar al die maagzuur Fruppel en Diaan! daar heb ik gelukkig geen last van en heb geen tips. (Afgelopen weekend een halve liter kaasfondue naar binnen zitten lepelen en nergens last van, hoezee!)

Ook hier moe moe moe moe. Wat jij beschrijft Fruppel, instorten als je thuis komt. Morgen ga ik maar gewoon bij de vlos zeggen dat ik het zo niet trek. Ik werk (meer dan) fulltime (wil dat ook blijven doen tot mijn verlof) maar weet niet of dat realistisch is. Ik heb ook giga veel harde buiken, moet ze regelmatig echt weg puffen.

Devilschase, echt een bijzonder mooi mannetje heb je!

(En hé Diaan, wij hebben inderdaad dezelfde specifieke muzieksmaak. Ik ga je vast nog tegenkomen!)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:26:00 #189
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_61859177
*Gluurt even voorzichtig om de hoek of Leana haar al geworpen heeft. Zou ze nu echt nog rondlopen?*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 september 2008 @ 20:27:05 #190
147316 DJMO
#trut
pi_61859206
ik vond eerlijk gezegd weinig aan die zwangerkadoos carmella, vond er vrij weinig inzitten, maar ja, ik heb het maar gekregen en alles is leuk meegenomen denk ik dan maar.

fijn dat alles goed marit!

DC zo'n jochie wil ik ook!!!

voor de rest gaat het goed hier, word steeds zwaarder en merk dat goed, en ik krijg een idiote trek in chocoladedingen en hamburgers (van de albert heijn).. zal dr wel bijhoren. wel heel leuk vandaag: mijn schoonvader is de hele week vrij (bijkomen van zijn vakantie) en is hier bezig met opknappen en zo. vandaag mijn ieniemienietuintje bij de voordeur/schuur gedaan. eerst was het een grote onkruid en stenen/puinbende maar nu:

de hortensia komt uit mijn achtertuintje, die moest daar plaats maken, en de overige planten mocht ik vandaag uitzoeken van mijn schoonpapa

hij gaat ook de voortuin nog ophogen en opnieuw bestraten, voor me naar de vuilstort rijden en helpen behangen (gaat ook deze week nog gebeuren). ik heb echt een schoonvader uit duizenden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61860381
DJMO, kan ik je schoonvader ff lenen?

De (blije) prenatal doos opgehaald. Zit leuk spul in vind ik! oa pak luiers, speen, flessenspeen, melkpoeder, rammelaar, proefmonsters.

Hier wel ok, wel veel gespannen en harde buiken.
pi_61860664
DJMO, wat lief van je schoonvader dat hij zo druk is voor jullie...!

Vicky (beetje late reactie), ik ben in augustus naar Moviepark Duitsland geweest en was de hele dag de tassenoppas... ik mocht dus echt haast nergens in... behalve dan in het zogenaamde 'reuzenrad' wat echt niet veel voorstelde. Ik vond het eerlijk gezegd wel een beetje erg jammer, maar ja... 't is voor het goeie doel natuurlijk.

DC... wat een mooie foto weer van je mooie jochie...!! Maak je die foto's zelf? Talent!!

Maagzuur... heb ik soms ook wel een klein beetje last van.. maar gelukkig valt het nog mee! Ik heb nog geen Rennies ofzo hoeven te nemen...!

Vanavond met in bad geweest... mijn buik stak boven het water uit. Zo leuk ook... we hebben een paar keer de buik zien wiebelen! Zo grappig!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61861676
Dat vind ik zo leuk, als mijn buik heen en weer wiebelt. Grappig gezicht! Kim zag het vandaag voor het eerst, die lag helemaal in een deuk.
pi_61862353
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik zo leuk, als mijn buik heen en weer wiebelt. Grappig gezicht! Kim zag het vandaag voor het eerst, die lag helemaal in een deuk.
Wat leuk Ingrid, kan me voorstellen dat het voor Kim ook erg leuk en speciaal is om te zien
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef Smirre het volgende:
*Gluurt even voorzichtig om de hoek of Leana haar al geworpen heeft. Zou ze nu echt nog rondlopen?*
Ik ben ook erg benieuwd
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef DJMO het volgende:
ik vond eerlijk gezegd weinig aan die zwangerkadoos carmella, vond er vrij weinig inzitten, maar ja, ik heb het maar gekregen en alles is leuk meegenomen denk ik dan maar.
Nou ja het is natuurlijk alleen maar om reclame te maken voor bedrijven, niet om aanstaande moeders dik in de watten te leggen Ik vind de kleine dingetjes ook leuk en alles is meegenomen toch En het feit dat ik die doos op kan halen, nadat ik ze al jaren zie liggen, vind ik al zo leuk, het bevestigd echt dat ik zwanger ben

En je tuintje is mooi geworden zeg, ziet er super uit
pi_61862595
Ik heb toch een partij harde buiken gehad, amai .
Mijn zusje en mijn zwager zijn blijven eten, heel gezellig, maar pfoe. Ik kan het niet meer volhouden geloof ik...

Nu dus vlug mijn bedje in.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:10:17 #196
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61862866
Ik heb vandaag voor mijn doen best veel in huis gedaan. Vooral veel opgeruimd, was weg gewerkt, gekookt. Merk het meteen aan mijn bekken. Wordt nog leuk als ik volgende week weer moet werken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:48:18 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_61864477
Floria, het lijkt me niet handig dat je, als je zo moe bent en veel harde buiken hebt, meer dan fulltime werkt. Zorg wel voor je eigen lichaam, het is niet niets om zwanger te zijn! Als dit belerend overkomt, sorry, niet zo bedoeld, het is medelevend bedoeld. Vorige keer zat ik met 23 weken thuis ivm pijnlijke harde buiken en mocht ik niet meer werken, als ik toen eerder gas terug had genomen had ik toen misschien nog wel wat kunnen werken.

Voor iedereen met klachten en die het nodig heeft!
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:34:20 #198
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61866019
even een vraagje voor ervaringsdeskundigen...

vanaf welk moment is zo'n test betrouwbaar en hoe betrouwbaar zijn die testen in het algemeen?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61867068
als er getest word op de dag dat je ongesteld had moeten worden dan is de test vaak 99% zeker.
Als je voor die bewuste dag test kan je toch ongesteld worden, het is dus erg afhankelijk van de dag waarop je test, verder zijn de testen erg betrouwbaar, de huisarts test met dezelfde testen
Mama van Isa en Ties
  woensdag 24 september 2008 @ 00:23:12 #200
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61867254
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer

Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)

Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')