Yup, we sms'en 'sochtends af en toe, omdat zij zo vroeg weggaat dat ik nog in bed lig, of er net uit kom. Dan wensen we elkaar toch nog even een fijne dag toe en zoquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
iamredleader, wat leuk en lief smsje!!
HAHAHAHAHA ja dat denk ik ook ja, maar dat vind elke moeder van der eigen kind hequote:Op dinsdag 23 september 2008 07:42 schreef Reinhilde het volgende:
Luca![]()
Daar zal je de meisjes van af moeten slaan, DC!
Okee, doe ik datquote:Op maandag 22 september 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
poohy, je kunt ook in wachten op een 2e streepje kletsen.
Die mening heb ik ook hoor, over het algemeen, zelfs als ik niet zwanger ben. Maar ik zweer nu bij Rennies en Regla PH, omdat ik anders gewoon misselijk word van het maagzuurquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Fruppel het volgende:
Ik weet dat dat mag maar het staat me tegen om iets te slikken als het voor mijn gevoel nog wel te doen is zonder.
Ik ga de warme melk proberen
Wat leuk Ingrid, kan me voorstellen dat het voor Kim ook erg leuk en speciaal is om te zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik zo leuk, als mijn buik heen en weer wiebelt. Grappig gezicht! Kim zag het vandaag voor het eerst, die lag helemaal in een deuk.
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef Smirre het volgende:
*Gluurt even voorzichtig om de hoek of Leana haar![]()
al geworpen heeft. Zou ze nu echt nog rondlopen?*
Nou ja het is natuurlijk alleen maar om reclame te maken voor bedrijven, niet om aanstaande moeders dik in de watten te leggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef DJMO het volgende:
ik vond eerlijk gezegd weinig aan die zwangerkadoos carmella, vond er vrij weinig inzitten, maar ja, ik heb het maar gekregen en alles is leuk meegenomen denk ik dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |