hihi, inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef cattie het volgende:
[..]
Tot het echte einde, de laatste weken duren dan weer jaren!
Ik kan nog niet testenquote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, zat ik toch in de buurt.
gewoon testen joh, dan weet je wat
(ff c/p van speeltuinbankje). Op het eind, toen de kist wegging hield ik het niet meer en barstte in tranen uit. Zo erg, dat ik dacht ik flauw ging vallen en snel ging zitten. Blijkbaar ging ik bijna hyperventileren. Ik schaamde me dood. Misschien komt dat mede door de zwangerschap. Frummel was ook behoorlijk druk de hele tijd en 's nachts ookal.quote:Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef Vicky het volgende:
jeetje wat ziek DC!
Ingrid, hoe was de crematie/begrafenis?
quote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Na maar 4 maandjes zwoegen, mag ik dan met trots (en gelukkig geheel anoniem) onze zwangerschap aankondigen. Gisteren en vandaag getest en we hebben het 2 streepje. Ben nog best een beetje beduusd, maar erg blij. Nu maar hopen dat alles voorspoedig gaat.
Ik denk dat dat niet zoveel helpt.. op zich heb ik een goede bureaustoel, het is vooral door de hele dag bijna zitten en ik denk dat ik verkeerd achter mn bureau ook zit. Komt ook natuurlijk doordat de buik nu behoorlijk in de weg zit en ik niet normaal kan zitten. Nou ja we zullen horen wat de bekkentherepeut te vertellen heeft. Gisterenavond gewoon rustig gezeten en wat gelegen en dan gaat het wel goed. Nu wel alweer pijn en ik ben nog maar ruim een uur uit bed.quote:Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!!!!! Leuk!!!
@diaan: niet zo fijn, die pijn! Kan je niet een kussentje op je stoel doen ofzo?
@ego:
[ afbeelding ]
Even me kind showen haha!
quote:Goeiemorgen lief. Lekker geslapen? Ik had net in de metro een plakje brood met Nutella en daarna voelde ik Nemo bewegen, suiker he!
Inmiddels wel:quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
allang gedaan, nog 100 andere hebben gemeld maar hyves heeft er nog niets aan gedaan.
Yup, we sms'en 'sochtends af en toe, omdat zij zo vroeg weggaat dat ik nog in bed lig, of er net uit kom. Dan wensen we elkaar toch nog even een fijne dag toe en zoquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
iamredleader, wat leuk en lief smsje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |