Hoeveel dagen is ze overtijd?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer
Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)
Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:
[..]
Hoeveel dagen is ze overtijd?Meteen naar de huisarts gaan is wel érg snel, ik zou het gewoon even afwachten
ahja.. da's wel een goeie inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2008 00:37 schreef poemojn het volgende:
doe evt eens nog een test met ochtendurine, en ga dan naar de huisarts als daar niets uit komt.
Ah oke, ik dacht dat je sprak over een paar dagenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:28 schreef teamlead het volgende:
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.
ik heb het ook gehad. Allerlei symptomen, week over tijd, negatieve testen en toen bleek dat ik een cyclus over had geslagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer
Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)
Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
Spuit 11quote:
Yeps, maar geen namenoverleg. Ik denk dat zij een hele andere smaak hebben dan wij..... Ik verwacht niet dat zij de naam zullen doen die wij nu in onze hoofden hebben zitten.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje, da's wel heel kort bij elkaar!
Gaan jullie nog iets aan namenoverleg doen?Voorletters uitwisselen ofzo?
En weer terug, flink bedrag lichter maar ook heel veel gekocht, heerlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef cattie het volgende:
Diaan, dat lijkt me best heftig voor Twan!
Ik heb vandaag de gordijnen voor de babykamer besteld!Bij de Hema, 20% korting. En zaterdag 4 oktober gaan we de babykamer in orde maken! Ik heb daar echt zin in, dan kan ik de kleertjes gaan sorteren, kijken wat we nog nodig hebben enzo. Lekker nestelen!
Klinkt goed, veloursgordijnen vind ik ook erg mooi. Ben benieuwd naar het resultaat!!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef cattie het volgende:
Fijn dat Twan er zo naar uit kijkt. Shoppen is altijd oke!
We hebben de veloursgordijnen gekozen, die heeft Ive ook in zijn kamer. De gordijnen zijn effen en 1 muur wordt dan geverft in een soortgelijke kleur, alleen dan een tintje lichter.
Het was heel erg druk, het krioelde van de mensen..... en volgens mij was de rij zo'n 40 mensen lang. En allemaal met volle karren of mandjes.... het scheelt natuurlijk best ook veel 20%. Die korting is nog de komende 3 dagen trouwens.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:03 schreef Floria het volgende:Yay Diaan!
Ik zie allemaal dingen die ik eigenlijk ook heel erg nodig heb! Een borstel! nooi aan gedacht! Mijn man en ik kwamen allebei met een afro in de wereld dus die is wellicht
nog echt nodig ook!
Leuk lijstje! Was het druk?
Pssst dat is Ingrid... ik heb last van de bekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:38 schreef marlieske het volgende:
Hé getver Diaan wat vervelend al die last van je nek schouder enz, hoop dat je snel ergens fysio ofzo kan krijgen
Fiona doe je wel rustig aan een vk zegt dat niet zomaar, en ga er nou maar vanuit dat je niet zo vaak zwanger bent dus zo erg is het niet als je eens wat minder (hard) werkt.
Nou vandaag brak mijn klomp ik bracht Isa vanochtend naar mijn moeder, ik ga zitten en meteen vraagt mijn moeder me: Marlies ik zie wat aan je, ben je zwanger?
Ik proest het uit en krijg een rode kop en kon niets anders bedenken dan: zo jij weet de verassing voor zondag ook te verpesten. Moet ze mijn man vanavond zelf maar ff uitleggen hoor..... daar gaat mijn mooie plannetje ..... ik zie er schijnbaar nogal vruchtbaar uit op het witte snoetje na dan *zucht*
Wat ik me kan herinneren van Twan is dat hij pas later in een slaapzak is gaan slapen. In het begin liggen ze meestal nog vrij stil en is het nog niet nodig. Maar dat kan natuurlijk per kind verschillend zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Fruppel het volgende:
Misschien een stomme vraag maar vanaf wanneer slapen kindjes in een slaapzak? Is dat al vanaf net na de geboorte of later pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |