abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61867279
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer

Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)

Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
Hoeveel dagen is ze overtijd? Meteen naar de huisarts gaan is wel érg snel, ik zou het gewoon even afwachten
  woensdag 24 september 2008 @ 00:28:01 #202
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61867323
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:

[..]

Hoeveel dagen is ze overtijd? Meteen naar de huisarts gaan is wel érg snel, ik zou het gewoon even afwachten
pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.

En misschien wat voorbarig idd... maar er slaat hier lichte paniek toe.... het is nou niet bepaald een geplande zwangerschap
(overigens: we zijn beiden dol op kinderen, dus als het zo zou zijn is hooguit de timing wat belabberd, maar daardoor niet minder welkom)
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61867454
doe evt eens nog een test met ochtendurine, en ga dan naar de huisarts als daar niets uit komt.
  woensdag 24 september 2008 @ 00:38:22 #204
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61867474
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:37 schreef poemojn het volgende:
doe evt eens nog een test met ochtendurine, en ga dan naar de huisarts als daar niets uit komt.
ahja.. da's wel een goeie inderdaad

is het heel raar dat ik stiekem hoop dat ze inderdaad zwanger is?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61867623
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:28 schreef teamlead het volgende:

pin me ff niet vast op een dag meer of minder.. maar uit m'n hoofd zeg ik 2 weken ofzo over tijd.
Ah oke, ik dacht dat je sprak over een paar dagen
Wat Poemojn zegt; nog een keer testen en anders langs de huisarts met urine.

En raar? Je zit in OUD, dus nee een kinderwens is veel mensen bekend
  woensdag 24 september 2008 @ 08:25:05 #206
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61869084
Toen wij aan het oefenen waren had mijn vriendin ook vaak de zwangerschapssymptomen, en was ze ook vaak over tijd, maar toch niet zwanger. Het is vermoedelijk ook wel eens wel gelukt, maar heel erg vroeg afgebroken, dus dat kan ook nog.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_61869148
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef teamlead het volgende:
oke.. dan snap ik het helemaal niet meer

Even de uitleg: vriendin is over tijd en doet test. Test is negatief.
Maar: vriendin voelt wel allerlei dingen die over het algemeen geassocieerd worden met zwangerschap (gevoelige borsten, misselijkheid, veranderende buik etc)

Toch maar eens langs de huisarts laten gaan voor de zekerheid dan maar?
ik heb het ook gehad. Allerlei symptomen, week over tijd, negatieve testen en toen bleek dat ik een cyclus over had geslagen.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk bijna geen kwaaltjes heb. Ben wel moe, gevoelige borsten, maar niet misselijk gelukkig.
Nog wel steeds van die steekjes in mijn buik die ik doodeng vind, maar het hoort erbij zegt men..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:23:39 #208
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_61869908
Test wel met cleurblue dan. Na mijn vele ervaringen slaan die altijd goed aan. (bij mij zelfs nog 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden positief)

De predictor was toen ik 2 dagen over tijd was nog negatief.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_61870150
Vicky je bent zwaaaangeeeerrrrr
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:44:00 #210
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61870312
Lekker toch Vicky?

Bij mij zijn de steken aardig weg (*knock on wood*)
Volgende week donderdag mag ik voor het eerst naar de VK. We gaan dan de intake doen en misschien ook nog een echo. De vk die ik aan de lijn had twijfelde wel een beetje. Ik heb een uitwendige echo gehad met ongeveer 6 weken. Ze vond het wat "moeilijk", ze hebben normaal liever een inwendige echo en zes weken is ook wel wat vroeg voor een goede duidelijke echo. Maar als het goed is kan ze ze zo bekijken bij de online(?) databank van het ziekenhuis.
Maar nog een echo vind ik helemaaaaaaaaal niet erg hoor.

(ik sta nog niet in het lijstje dus vraag ik het gewoon nog een keer op de vorige echo kwamen we op 4 mei uit, mocht het donderdag veranderen kan het gewoon aangepast worden toch? )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 24 september 2008 @ 09:50:38 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61870469
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:35 schreef Jelief het volgende:
Vicky je bent zwaaaangeeeerrrrr
Spuit 11

Noli, spannend en weer een echo: altijd leuk!!! Nog een weekje wachten nu.
Make love, not war ☮
pi_61873087
Ligt het aan mij of gaat een zwangerschap bij andere veel sneller dan bij jezelf? Vandaag 25 weken, heb het idee dat de tijd voorbij kruipt deze weken. Ben een planning aan het maken tot mijn verlof, daar worden we niet vrolijk van.. Vooral niet gezien het feit dat er niemand mijn verlof op komt vangen, niet dat dat mijn probleem is maar ja je wil het ook een beetje netjes af kunnen ronden. ach het is ook maar werk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61874574
jeetje, mijn verzekering is snel zeg! Ik had alvast maar kraamzorg aangevraagd omdat je hoort dat het zo druk is en er te weinig zorg geboden kan worden. Heb nu al de bevestiging in huis

Vanmorgen ook nog getest bij de assistente van de ha wilde graag dat ik ff langs kwam. Het duurde best wel lang voordat ze iets zag want de test wilde niet doorlopen.. maar hij is zo duidelijk als maar zijn kan

[ Bericht 36% gewijzigd door Vicky op 24-09-2008 12:36:54 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:16:06 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61875597
Estrys, voor heel veel meiden is de periode tussen 20 en 30 weken er eentje die heel traag lijkt te gaan, althans, ik lees het hier wel vaker, en straks ben je ineens 'zomaar' 34 weken en komt de boel heel dichtbij ineens.
pi_61877188
Ik denk dat ik na mijn werk even naar het tuincentrum ga, daar zijn ze vast alweer bezig met de kerstafdeling inrichten haha. Dat is goed voor het joepie kerstmis komt er aan gevoel. En ik trakteer mezelf morgen lekker op een middagje vrij, om te babyshoppen, morgen ben ik jarig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61877722
pff vandaag 27 weken..ik ben blij als ik bij de 30 ben...vanaf 30 tellen lijkt me tof
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61878015
trouwens, mijn teller:

wanna rub mah puppeh?!
pi_61878047
Ik ben blij dat ik vanaf 20 kan tellen
Heb de afgelopen dagen al de hele tijd last van "plopjes" in mijn buik
pi_61878069
plopjes

Hier zijn de plopjes al karatekicks
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 september 2008 @ 15:19:52 #220
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_61878345
Wacht maar tot je vanaf week 37 kan gaan tellen.... dat is leuk.. NOT

Vandaag 39 + 1 dag. Vanochtend vk geweest. Bloeddruk was zoals altijd weer keurig. 'gaat alles goed?' - 'ja alles gaat prima' - 'oke doei' - 'doei'. Boring.
Maar het hartje klinkt altijd weer fijn.

Ik hoop dat ik me afspraak voor volgende week woensdag niet meemaak!
Ben bang van wel alleen
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_61878600
Miffy ik hoop ook voor je dat je de volgende afspraak niet hoeft mee te maken

Ik heb as. woensdag weer een echo Ben zo benieuwd! Hopelijk is alles goed..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 24 september 2008 @ 17:12:02 #222
114177 Diaan73
pi_61881141
Koningin, plopjes zijn en worden alleen maar heftiger.

Miffy, fijn dat alles goed en ik hoop ook dat je de volgende afspraak niet meer hoeft te gaan.

Ik ben vanmiddag gebeld door de bekkentherapeut en kon vanmiddag langskomen, helaas kon ik niet, Twan moest afzwemmen voor zn B-diploma en gehaald , nu kan ik pas a.s. dinsdag terecht. Vrijdag kon ook nog maar dan hebben we verplichte dag weg met de hele afdeling en zitten we in Doesburg. Dinsdag dus pas de afspraak. Helaas kon het niet anders.

Nu even eten maken en daarna na Prenatal!!

Twan krijgt nog een broertje... de vriendin van zn vader is ook zwanger, ze hebben al een meisje samen maar krijgen nu ook een jongetje. Twan wordt dus binnen 3 weken weer 2x grote broer Het kan zelfs nog op dezelfde dag, ze is ong. 3,5 weken na mij uitgerekend
Make love, not war ☮
  woensdag 24 september 2008 @ 17:27:11 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61881505
Jeutje, da's wel heel kort bij elkaar!
Gaan jullie nog iets aan namenoverleg doen? Voorletters uitwisselen ofzo?
  woensdag 24 september 2008 @ 17:48:24 #224
114177 Diaan73
pi_61881991
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje, da's wel heel kort bij elkaar!
Gaan jullie nog iets aan namenoverleg doen? Voorletters uitwisselen ofzo?
Yeps, maar geen namenoverleg. Ik denk dat zij een hele andere smaak hebben dan wij..... Ik verwacht niet dat zij de naam zullen doen die wij nu in onze hoofden hebben zitten.
Make love, not war ☮
  woensdag 24 september 2008 @ 19:48:24 #225
108648 cattie
lieve moeder
pi_61885027
Diaan, dat lijkt me best heftig voor Twan!

Ik heb vandaag de gordijnen voor de babykamer besteld! Bij de Hema, 20% korting. En zaterdag 4 oktober gaan we de babykamer in orde maken! Ik heb daar echt zin in, dan kan ik de kleertjes gaan sorteren, kijken wat we nog nodig hebben enzo. Lekker nestelen!
  woensdag 24 september 2008 @ 20:24:26 #226
114177 Diaan73
pi_61885942
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef cattie het volgende:
Diaan, dat lijkt me best heftig voor Twan!

Ik heb vandaag de gordijnen voor de babykamer besteld! Bij de Hema, 20% korting. En zaterdag 4 oktober gaan we de babykamer in orde maken! Ik heb daar echt zin in, dan kan ik de kleertjes gaan sorteren, kijken wat we nog nodig hebben enzo. Lekker nestelen!
En weer terug, flink bedrag lichter maar ook heel veel gekocht, heerlijk

Twan kijkt er heel erg naar uit. Hij heeft bij zn vader ook al een zusje, dus dat is hij al gewend. Hij wilde ook daar nog heel graag een broertje..en zijn gebeden zijn verhoord. Mijn zwangerschap beleeft hij wel intenser dan van zijn stiefmoeder akelig woord, maar wel de juiste benaming, want zoals hij zelf zegt: ik heb ook in jouw buik gezeten en niet in die van "stiefmoeder" en daar heeft hij natuurlijk gelijk.

Leuk Cattie, welk soort gordijnen? Wij gaan geen gordijnen ophangen, het behang is al druk genoeg en we hebben al een mooi oranje verduisterend rolgordijn. Ben tegenwoordig echt van de rolgordijnen.... ook op onze slaapkamer. 4 oktober hoop ik ook dat de babykamer grotendeels klaar is en mijn vader kennende gaat dat wel lukken...
Make love, not war ☮
  woensdag 24 september 2008 @ 21:18:24 #227
108648 cattie
lieve moeder
pi_61887669
Fijn dat Twan er zo naar uit kijkt. Shoppen is altijd oke!

We hebben de veloursgordijnen gekozen, die heeft Ive ook in zijn kamer. De gordijnen zijn effen en 1 muur wordt dan geverft in een soortgelijke kleur, alleen dan een tintje lichter.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:22:27 #228
114177 Diaan73
pi_61887844
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef cattie het volgende:
Fijn dat Twan er zo naar uit kijkt. Shoppen is altijd oke!

We hebben de veloursgordijnen gekozen, die heeft Ive ook in zijn kamer. De gordijnen zijn effen en 1 muur wordt dan geverft in een soortgelijke kleur, alleen dan een tintje lichter.
Klinkt goed, veloursgordijnen vind ik ook erg mooi. Ben benieuwd naar het resultaat!!
Make love, not war ☮
pi_61892752
Hier ook veloursgordijnen door heel het huis dezelfde koste ons een rib uit het lijf.

Ben de ene dag wel misselijk en de andere niet, beetje anders als vorige keer dus toen ik 24/7 ziek was, gelukkig maar! Hier lijken al de darmen plek te gaan maken en er vormt zich een heel klein bobbeltje manlief zag het vandaag ook, vorige keer was dat pas met 8 weken nu al dacht ik dus meteen.
Daarom gaan we het de opa en oma's zondag vertellen, denk dat het gaat vallen als een bom
Mijn schoonzus is namelijk ook zwanger en vertelde dat 3 weken terug en wij stonden toen glashard te beweren totaal niet met een 2de bezig te zijn
Heb nu dus 2 boeken gekocht met de titel: Nu ben ik de grote zus.
1 voor mijn nichtje en de ander geven we aan Isa, en dan wachten hoe lang het duurt voordat het kwartje valt. Mijn moeder laat ik Isa zondag fruit geven, en dan doe ik Isa een slabber om met daarop: Hoera ik krijg een broertje of zusje!

Vind het enorm spannend en leuk mijn man is er wat nuchterder onder maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, die loopt de hele tijd de potten van mvm te verstoppen zodra er visite door de deur komt.
De dame was namelijk vorige week net weg en toen kwamen goede vrienden langs en de test lag nog op tafel, boekjes ook en de potten stonden op de gang voor het toilet. Heb er later enorm om moeten lachen toen hij dat vertelde. Ik stond Isa te verschonen en had er totaal geen erg in.

Met manlief afgesproken dat ik morgen aan mijn baas vertel dat ik zwanger ben, afgelopen maandag kon ik nog volhouden dat ik "niet zo lekker was" maar dat lukt me niet lang meer.
Collega-tje stond aan de wc deur ongerust te vragen of het wel goed ging met me, en toen voelde ik me zo schuldig. Morgen ga ik het dus vertellen verwacht dat de reactie goed zal zijn, de baas is best oke vergeleken met mijn vorige werkgever.
Toen kon ik het ook niet lang verbergen omdat ik non stop aan het spugen was in de 6de week en lijk en lijk wit zag, en helaas doe ik dat nu ook. Mensen denken dus serieus dat ik ernstig ziek aan het worden ben.
Mama van Isa en Ties
pi_61895711
Ik moet gewoon even klagen. Kan niet slapen, omdat ik zo'n last heb. Ik heb ineens erge pijn in mijn nek, gaat over naar mijn linker schouder en sleutelbeen. Het doet zo zeer dat ik moet huilen.
Geen idee hoe het kan. Gisteren wel weer last van mijn bh, misschien dat dat ermee te maken heeft gehad, ik weet het niet. Iemand nog tips? Ga zo een paracetamol nemen en hopelijk kan ik nog wat slapen. Ik heb nu zo'n hittepit kruik erop, maar het helpt niks. Vanmiddag naar de vk, zal ik wel vragen of ze nog wat weet. Ben bang van niet. Duimen jullie dat het snel weer weggaat?
pi_61896221
Ingrid, wat vervelend
Hopelijk weten ze er wat op.
Ik heb ook al wel wat lichamelijke klachten, maar ben naar een preventie/voorlichtingsavond Mensendieck geweest en geloof dat de tips wel helpen.
pi_61896504
Ik ben gister ook bij de Prenatal geweest
Shoppen is heeeerlijk
  donderdag 25 september 2008 @ 09:01:28 #233
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61896816
Ha! Iedereen is aan het winkelen geslagen! Ik ga vandaag ff kijken maar eigenlijk alleen een babyfoon en mutsjes nodig. Ik wil lijstjes zien! Wat hebben jullie gekocht?

Ingrid, wat ontzettend naar dat je zo;n pijn hebt. Misschien maar even naar de HA als er bij de VK niets uitkomt? lijkt me niet ok!

Diaan, een babyboom voor Twan dus! Wat oneindeig schattig dat hij zo zegt dat hij in jouw buik heeft gezeten en dat het daarom wat 'anders' is.

Marlieske, lekker vertellen! Ook op je werk! Als ja zo ziek bent dan kun je er maar beter open in zijn, dan hoef je je geen zorgen te maken dat men denkt dat je ernstig ziek bent.

Ik ben bij de VK geweest en die zegt dat ik minder zou moeten werken vooral omdat ik zoveel (pijnlijke) harde buiken hebt. Ik dacht dat dat normaal was maar zoveel als ik heb schijnbaar dus niet. Ik heb ze ook in frequenties achter elkaar en als ik dat weer zou hebben dan moest ik bellen en dan naar hetziekenhuis aan de CTG. Nu had ik toen ik terug kwam de hele avond weer van die krengen maar ik heb niet gebeld. Ik wilde niet naar het ziekenhuis. De volgende x maar niet zo koppig zijn...

Aangezien ik toch wel vaker hier kom kletsen; mag ik in de OP, Floria u/d 2/1/09 Thanx.
Wow ik stond er al in, jullie zijn SNEL! Wel leuk om de eerste in het neiuwe jaar te zijn, eens kijken of dat in de praktijk ook zo gaat werken!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 25 september 2008 @ 09:52:25 #234
114177 Diaan73
pi_61897691
Ingrid wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt en last van je nek hebt. MIsschien zit er iets vast.....

Speciaal voor Floria dan maar een lijstje:

ledikant
matras
benodigd moltonspul
badje
aankleedkussen
jasje
rompertjes
2 babyshirts
badthermometer
haarborstel + kam
melkpoederdoosje
babyfles
vulling voor nappy wrapper

Dat was het geloof ik..... ik moet nog wel even weer terug: ik heb nog een deken en een lakentje nodig voor de kinderwagen. Dat ga ik vanavond even halen.
Make love, not war ☮
  donderdag 25 september 2008 @ 10:03:02 #235
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61897913
Yay Diaan! Ik zie allemaal dingen die ik eigenlijk ook heel erg nodig heb! Een borstel! nooi aan gedacht! Mijn man en ik kwamen allebei met een afro in de wereld dus die is wellicht
nog echt nodig ook!
Leuk lijstje! Was het druk?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 25 september 2008 @ 10:12:57 #236
114177 Diaan73
pi_61898129
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:03 schreef Floria het volgende:
Yay Diaan! Ik zie allemaal dingen die ik eigenlijk ook heel erg nodig heb! Een borstel! nooi aan gedacht! Mijn man en ik kwamen allebei met een afro in de wereld dus die is wellicht
nog echt nodig ook!
Leuk lijstje! Was het druk?
Het was heel erg druk, het krioelde van de mensen..... en volgens mij was de rij zo'n 40 mensen lang. En allemaal met volle karren of mandjes.... het scheelt natuurlijk best ook veel 20%. Die korting is nog de komende 3 dagen trouwens.
Make love, not war ☮
pi_61899892
Hé getver Diaan wat vervelend al die last van je nek schouder enz, hoop dat je snel ergens fysio ofzo kan krijgen

Fiona doe je wel rustig aan een vk zegt dat niet zomaar, en ga er nou maar vanuit dat je niet zo vaak zwanger bent dus zo erg is het niet als je eens wat minder (hard) werkt.

Nou vandaag brak mijn klomp ik bracht Isa vanochtend naar mijn moeder, ik ga zitten en meteen vraagt mijn moeder me: Marlies ik zie wat aan je, ben je zwanger?
Ik proest het uit en krijg een rode kop en kon niets anders bedenken dan: zo jij weet de verassing voor zondag ook te verpesten. Moet ze mijn man vanavond zelf maar ff uitleggen hoor..... daar gaat mijn mooie plannetje ..... ik zie er schijnbaar nogal vruchtbaar uit op het witte snoetje na dan *zucht*
Mama van Isa en Ties
  donderdag 25 september 2008 @ 11:42:12 #238
114177 Diaan73
pi_61899963
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:38 schreef marlieske het volgende:
Hé getver Diaan wat vervelend al die last van je nek schouder enz, hoop dat je snel ergens fysio ofzo kan krijgen

Fiona doe je wel rustig aan een vk zegt dat niet zomaar, en ga er nou maar vanuit dat je niet zo vaak zwanger bent dus zo erg is het niet als je eens wat minder (hard) werkt.

Nou vandaag brak mijn klomp ik bracht Isa vanochtend naar mijn moeder, ik ga zitten en meteen vraagt mijn moeder me: Marlies ik zie wat aan je, ben je zwanger?
Ik proest het uit en krijg een rode kop en kon niets anders bedenken dan: zo jij weet de verassing voor zondag ook te verpesten. Moet ze mijn man vanavond zelf maar ff uitleggen hoor..... daar gaat mijn mooie plannetje ..... ik zie er schijnbaar nogal vruchtbaar uit op het witte snoetje na dan *zucht*
Pssst dat is Ingrid... ik heb last van de bekken.

Grappig dat je moeder het opgemerkt heeft, ik vind dat altijd knap als mensen dat kunnen zien. Maar nee, met zo'n directe vraag kun je niet meer liegen.
Make love, not war ☮
  donderdag 25 september 2008 @ 12:50:59 #239
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61901625
Nou Marlieske, daar gaat idd je plannetje
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61904773
Marlieske, hahaha fijn van die moeders die dat soort dingen al gauw door hebben .
Fake it till you make it...
  donderdag 25 september 2008 @ 15:27:03 #241
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61906311
Misschien een stomme vraag maar vanaf wanneer slapen kindjes in een slaapzak? Is dat al vanaf net na de geboorte of later pas?
  donderdag 25 september 2008 @ 15:31:07 #242
114177 Diaan73
pi_61906423
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Fruppel het volgende:
Misschien een stomme vraag maar vanaf wanneer slapen kindjes in een slaapzak? Is dat al vanaf net na de geboorte of later pas?
Wat ik me kan herinneren van Twan is dat hij pas later in een slaapzak is gaan slapen. In het begin liggen ze meestal nog vrij stil en is het nog niet nodig. Maar dat kan natuurlijk per kind verschillend zijn.
Make love, not war ☮
pi_61906470
Amber was 2 of 3 dagen oud en toen lag ze al in een slaapzak. michel had haar onder de deken vandaan geplukt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 25 september 2008 @ 15:58:32 #244
114177 Diaan73
pi_61907190
Dit ledikantje hebben we trouwens besteld:

Make love, not war ☮
pi_61907323
*meld(t)*
en gaat weer op de bank
pi_61907424
Fruppel, hier heeft ze eerst zonder slaapzak geslapen, ze lag toch nog stil en kroop verder niet onder de dekens uit ofzo. Ze leken ook nog zo enorm groot in het begin. Toen de slaapzakjes pasten ben ik haar daarin gaan leggen.
Fake it till you make it...
pi_61908570
Ingrid, wat rot. Ik hoop dat je vannacht beter kunt slapen. Wat zei de verloskundige?

Marlieske, daar gaat je verrassing! Maar wel leuk dat je moeder het aan je kan zien.

Ik ben weer goedgekeurd door de verloskundige. Buik groeit volgens het boekje, het hartje klopt nog steeds goed en mijn bloeddruk is mooi laag. Ik ben blij! En ik begin eindelijk de kinderkamerkriebels te krijgen, ik heb een prachtige commode gezien bij de Prenatal van massief eiken en die gaan we waarschijnlijk bestellen. Dit combineren we dan met een wit ledikantje van de Ikea. Verder denk ik aan ijsblauw als accesoirekleur, misschien een muur en anders wat kleine dingetjes. Ik hang het principe 'minder is meer' aan dus het kamertje wordt verder heel basis, weinig accesoires en veel naturel en wit. . Zucht. Roze wolk.
pi_61909236
Lotte is al vrij snel (denk na 2 weken) in een slaapzakje gaan slapen omdat ze de dekens van zich af schopte 's nachts. Ze werd dan wakker omdat ze het koud had, logisch

Mooi bedje Diaan!
pi_61909560
Ik ben vanmorgen ook naar de vlos geweest.
Ik moet morgen een lunchcurve laten prikken voor de dubbelcheck. Uit de echo blijkt dat Onsje een wat dikke buik heeft in verhouding tot de rest, dat mag met mijn termijn maar omdat ik de vorige keer suiker had wordt het gecontroleerd.
Psychisch gaat het niet zo denderend met mij, daarvoor ga ik contact opnemen met mamakits( waar ik ook geweest ben voor de ppd). Ik heb ook maar meteen stappen ondernomen om er achter te komen of ik ADD heb, dat zou veel van mijn problemen verklaren.
Het geeft wat stress zo vlak voor de vakantie maar goed als ik het nu niet doe doe ik het straks ook niet.
Bloeddruk was goed en baarmoeder komt 2 vingers boven mijn navel, prima op schema.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61909764
Dat klinkt niet geheel positief, Jelief. Maar ik vind het ontzettend goed van je dat je meteen stappen onderneemt. Fijne vakantie alvast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')