watzijzeiquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Is er al een update van Jojo en Isis? Ben benieuwd hoe het met ze is.
Gelukkig geen ontstekingen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Noli. het volgende:
Ik vergeet tegenwoordig alweer van alles.
Ten eerste Fuente succes vanmiddag!
Alle nieuwe zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd had..![]()
![]()
VAN HARTE ! ! !
![]()
![]()
Oh ja, ik ben dus gister bij de huisarts geweest. Ik mocht zo snel mogelijk naar het ziekenhuis om even wat bloed te prikken om enge ontstekingen uit te sluiten. Tussen de middag snel even gedaan en om een uur of vier belde de huisarts al dat hij de uitslagen binnen had. Niks aan het handje met mijn bloed.
Maar ja, die klachten.. Dok wist er ook niks beters meer van te breien dan dat het bandenpijn zou kunnen zijn. (Spuuglokje!) en ik mag iig voor de zekerheid contact opnemen met de fysio hier.
aaah, thnx voor de uitleg, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef Fuente het volgende:
Jojo, dat klinkt positief meid! Ik duim heel hard voor jullie kleine meiske
Ynske, dat doen ze i.v.m. het zuurstoftekort rond/ na de geboorte, op die manier beperk je de schade zoveel mogelijk.
Misschien voel je je beter thuis als je ook in het lijstje staatquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Vicky het volgende:
Fuente, fijn dat het goed was!!
Voel me nog een klein beetje onwennig hoor
Ik denk hetquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Misschien voel je je beter thuis als je ook in het lijstje staat
hmmmz dan kan ik toch nooit op 24 mei uitgerekend zijn ik teste 1 week voor jou positief?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
mag ik ook in het lijstje met uitgerekende datum 22 mei 2009 (dan ga ik uit van de eerste dag van de laatste menstruatie, wat ze volgens mij bij de vk ook zullen doen)
makkelijk te onthouden ook, is op mijn eigen verjaardag
dus dan klopt het denk ik toch.. mijne zou dan 32 dagen zijn namelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:51 schreef marlieske het volgende:
[..]
hmmmz dan kan ik toch nooit op 24 mei uitgerekend zijn ik teste 1 week voor jou positief?
klopt mijn internet uitreken geval niet of de jouwe?
Heb trouwens mijn cyclus enz erbij ingevuld en die is 26 dagen geweest.
Ha ha, zulke 'records' hield ik er ook op na, tot ik moeder werdquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:14 schreef Jose81 het volgende:
Reinhilde, gelukkig bewoog je baby weer gauw toen je je zorgen begon te maken... is toch altijd schrikken!
Overgeven...ik heb het gelukkig ook nog niet gedaan tot nu toe... overigens was de laatste keer dat ik over heb moeten geven tijdens een griep toen ik 11 jaar was, dus alweer 16 jaar geleden...., maar toch; even afkloppen *klop*klop*...
oke.. ik loop me al weer druk te maken namelijkquote:Op zondag 21 september 2008 09:28 schreef owlet het volgende:
Ik had ook de eerste weken van die prikkelige pijntjes, bij beide zwangerschappen. De verloskundige verklaarde het als irritatie door de oprekking van de baarmoeder/banden, hoe miniem het ook is.
vicky, ik mocht hier in duinrell al amper in welke attractie dan ook, dus ik denk van niet ..quote:Op zondag 21 september 2008 10:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke.. ik loop me al weer druk te maken namelijk
zit ik ook nog met het volgende dilemma.. volgende week maandag gaan we 4 dagen naar Disney en ik ben helemaal gek van die 2 achtbanen daar.. mag ik daar wel of niet in??
Op aanraden van prinseszondererwt ook maar hierquote:Op zondag 21 september 2008 17:47 schreef Ienieniemie het volgende:
Dames, ik zou graag wat willen vragen.
Ik heb een kindje en ergens herken ik op dit moment vaag dingen die ik toen bij mijn eerste zwangerschap ook had, maar ik weet het niet meer zeker.
Net een test ertegenaan gegooid, maar die gaf een foutmelding, dus nou weet ik nog niets (kon ook eigenlijk nog niet testen, maar toch he)
Wat waren bij jullie nou de specifieke dingen die jullie eigenlijk al voor de test vertelden dat je zwanger was?
(En ja, ik ben een kloon)
mijn broeken gingen strakker zitten, terwijl ik niet meer at dan normaal, borsten voelden gespannen en groter aan, ik was emotioneel wat sneller uit balans.. en ik was een stuk chagrijniger dan normaalquote:Op zondag 21 september 2008 18:38 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Op aanraden van prinseszondererwt ook maar hier
het lijkt me dat je hier zelfs mee naar de seh kan .. (deed ik wel met een vriendin die echt bijna stief van de pijn)quote:Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef Reinhilde het volgende:
vanmiddag is de vulling van mijn kies eruit gegaan. Au! Mijn kies doet niet zo veel pijn, maar mijn wang wel, die lijkt wel open gereten.Ik heb online een afspraak kunnen maken bij de tandarts, maar pas voor de 29e.
Als het morgen nog zo pijn doet aan mijn wang, ga ik even bellen, lijkt me dat dit wel onder spoed valt, toch?
op een SEH kunnen ze echt helemaal niets met dit soort klachten, dit is echt tandartsenwerk. Ze kunnen je hooguit een pijnstiller meegeven.quote:Op zondag 21 september 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
het lijkt me dat je hier zelfs mee naar de seh kan .. (deed ik wel met een vriendin die echt bijna stief van de pijn)
marit, als ik ga liggen komt het hoesten juist los, wat ook niet lekker is.. ik zit momenteel helemaal niet lekker in elkaar geloof ik
wij hadden toen (was wel overdag dat zeg ik er wel bij) een kaakchirurg die haar hielp, de meeste ziekenhuizen/seh's hebben die wel op afroep beschikbaar.. maar dat kan ook zijn geweest omdat het overdag was hoor dat weet ik nietquote:Op zondag 21 september 2008 22:08 schreef owlet het volgende:
[..]
op een SEH kunnen ze echt helemaal niets met dit soort klachten, dit is echt tandartsenwerk. Ze kunnen je hooguit een pijnstiller meegeven.
Als het echt heel erg is is er altijd een tandarts die avond-/weekenddienst heeft.
Reinhilde, ik zou ook morgen even bellen. Dikke kans dat je wel even langs kan komen. Sterkte!
Dan heb je geluk gehadquote:Op zondag 21 september 2008 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
wij hadden toen (was wel overdag dat zeg ik er wel bij) een kaakchirurg die haar hielp, de meeste ziekenhuizen/seh's hebben die wel op afroep beschikbaar.. maar dat kan ook zijn geweest omdat het overdag was hoor dat weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |