Hier even een snelle update van mij. Ben rond de middag zelf thuisgekomen uit het ziekenhuis en zie hier nu een heleboel lieve reacties

en een heleboel nieuwe zwangeren, gefeliciteerd

Isis ligt nog steeds op de IC van het LUMC. Vanochtend zijn ze na 72 uur koelen (33.5 graden) begonnen met langzaam haar temperatuur weer omhoog te brengen naar 37. Dat ging heel goed, ze bleef stabiel en ze is dan nu ook weer op normale temperatuur. Ze waren bang dat ze instabiel zou worden omdat ze de afgelopen dagen af en toe wat rommelde met haar bloeddruk en ook stuipjes heeft gehad, maar daar was vandaag niets van te merken en ze doet het hartstikke goed.
Nu gaan ze proberen langzaam de slaap- en andere medicatie af te bouwen, zodat ze echt wakker wordt en dan in de komende dagen meer testen om te kijken hoeveel schade er nou uiteindelijk is.
Vanavond kan ik dus waarschijnlijk eindelijk dat kleine meiske van me in haar oogjes kijken in niet verdwaasde toestand

(maandagmiddag had ze ze ook nog open, maar toen was ik zelf helemaal van de wereld door de hele situatie).
Verder vroeg er geloof ik nog iemand naar hartafwijkingen (komen vrij vaak voor bij Down): die heeft ze gelukkig niet, dus dat is voor de toekomst alvast goed nieuws. Wel is een gaatje in haar hart dat normaal bij/rond de geboorte sluit bij babies niet gesloten, maar dat lijkt nu wel langzaamaan vanzelf te gebeuren. Ook mooi nieuws dus.

Toch nog weer een heel verhaal geworden zo

En verder ga ik in het vervolg in het babietjes topic posten