abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:22:40 #31
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61762713
Zwangerschapsyoga lijkt mij ook wel leuk, maar wordt alleen op de woensdagavond om 19:00 uur gegeven en dan kan ik juist niet andere yoga-instellingen zijn er wel, maar die lijken me minder leuk dan deze.

In ieder geval heel veel plezier Reinhilde!
Make love, not war ☮
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:28:03 #32
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61762874
Hier even een snelle update van mij. Ben rond de middag zelf thuisgekomen uit het ziekenhuis en zie hier nu een heleboel lieve reacties en een heleboel nieuwe zwangeren, gefeliciteerd

Isis ligt nog steeds op de IC van het LUMC. Vanochtend zijn ze na 72 uur koelen (33.5 graden) begonnen met langzaam haar temperatuur weer omhoog te brengen naar 37. Dat ging heel goed, ze bleef stabiel en ze is dan nu ook weer op normale temperatuur. Ze waren bang dat ze instabiel zou worden omdat ze de afgelopen dagen af en toe wat rommelde met haar bloeddruk en ook stuipjes heeft gehad, maar daar was vandaag niets van te merken en ze doet het hartstikke goed.
Nu gaan ze proberen langzaam de slaap- en andere medicatie af te bouwen, zodat ze echt wakker wordt en dan in de komende dagen meer testen om te kijken hoeveel schade er nou uiteindelijk is.
Vanavond kan ik dus waarschijnlijk eindelijk dat kleine meiske van me in haar oogjes kijken in niet verdwaasde toestand (maandagmiddag had ze ze ook nog open, maar toen was ik zelf helemaal van de wereld door de hele situatie).
Verder vroeg er geloof ik nog iemand naar hartafwijkingen (komen vrij vaak voor bij Down): die heeft ze gelukkig niet, dus dat is voor de toekomst alvast goed nieuws. Wel is een gaatje in haar hart dat normaal bij/rond de geboorte sluit bij babies niet gesloten, maar dat lijkt nu wel langzaamaan vanzelf te gebeuren. Ook mooi nieuws dus.

Toch nog weer een heel verhaal geworden zo En verder ga ik in het vervolg in het babietjes topic posten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 september 2008 @ 16:30:00 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61762909
Jojo gefeliciteerd meid.
mag ik vragen waarom ze Isis gekoeld hebben voor72 uur?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:31:22 #34
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_61762938
Fuente en Jojo, beiden goed nieuws gelukkig!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_61763376
Jojo, dat klinkt positief meid! Ik duim heel hard voor jullie kleine meiske

Ynske, dat doen ze i.v.m. het zuurstoftekort rond/ na de geboorte, op die manier beperk je de schade zoveel mogelijk.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 september 2008 @ 16:54:33 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61763460
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef Fuente het volgende:
Jojo, dat klinkt positief meid! Ik duim heel hard voor jullie kleine meiske

Ynske, dat doen ze i.v.m. het zuurstoftekort rond/ na de geboorte, op die manier beperk je de schade zoveel mogelijk.
aaah, thnx voor de uitleg, dat wist ik niet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61763631
Noli; wat fijn dat je bloed helemaal in orde is!

Tex; welkom terug! Fijn dat je genoten hebt van je vakantie

Fuente; goed nieuws dat er niks ernstigs te zien was. Fijn dat je gyn ook Dinsdag even kijkt.

Reinhilde; veel plezier bij yoga! Ik kijk er al naar uit om te beginnen, lijkt me erg leuk

Jojogirl; goed nieuws en wat fijn dat je vanavond naar je meisje kunt kijken als ze wat meer helder is
pi_61763663
Noli, gelukkig dat de bloeduitslagen goed waren!

Fuente fijn dat er niks ernstigs aan de hand is.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:25:40 #39
108648 cattie
lieve moeder
pi_61766506
Fuente, goed om te horen dat er niet iets heel ernstigs is.

Jojo, positief nieuws dus gelukkig! Ik heb gisteren en vandaag veel aan jullie gedacht en duim heel hard dat het allemaal meevalt.
pi_61766537
Positieve berichten hier ,(behalve die huisarts van Owlet dan) Fijn!

Mike heeft woensdagavond Onsje gevoeld
Ik ben steeds erg moe, zo moe dat ik weinig kan hebben van Emma en weinig doe, om de klaagzang compleet te maken heb ik ook flink last van mijn schaambeen. Ik ga dus donderdag maar mijn verhaal doen bij de vlos.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:33:33 #41
108648 cattie
lieve moeder
pi_61766675
Wat vervelend Jelief!
pi_61767787
Jojo, dat klinkt goed allemaal!
Ik hoop dat je Isis ondertussen vast hebt mogen houden!
pi_61767883
Gefeliciteerd Jojo en Hoekie met Isis. Wat een mooie naam. En Finn ook gefeliciteerd, als echte grote broer nu.
Wat een drama zeg, als het niet goed is en je krijgt dan een keizersnede. En dan het nieuws dat ze down heeft. De vragen die dan in je opkomen, de onzekerheden die je daar bij cadeau krijgt. Maar wel jullie meissie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61768103
Fuente, fijn dat het goed was!!

Voel me nog een klein beetje onwennig hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:38:43 #45
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61768319
Jojogirl wat fijn dat Isis stabiel is gebleven! En wat een opluchting moet het zijn, dat er geen hartafwijkingen zijn aangetoond!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61768342
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:28 schreef Vicky het volgende:
Fuente, fijn dat het goed was!!

Voel me nog een klein beetje onwennig hoor
Misschien voel je je beter thuis als je ook in het lijstje staat
pi_61768410
Yoga was weer leuk! We hebben een aantal ontspanningsoefeningen gedaan, en twee dingen waarmee je de weeen goed kan opvangen. En gezellig gekletst . Volgende week mag Nixxx mee .
Baby wordt wel altijd superdruk van de yoga, ik krijg me dan toch een hoop schoppen!!
pi_61768724
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:40 schreef Raissa het volgende:

[..]

Misschien voel je je beter thuis als je ook in het lijstje staat
Ik denk het

Webkim, mag ik in het lijstje??!! Uitgerekende datum eind mei 2009.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61768865
29 mei geeft leuke mensen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61768917
Jojogirl, gefeliciteerd met de geboorte van Isis! Wat zul je genieten als je je meisje straks in haar ogen kunt kijken. Heel, heel veel geluk voor jullie samen. Na alle schrik (wat zullen jullie een angst gehad hebben die eerste minuten) hoop ik dat het genieten snel kan gaan beginnen. Wat een stoere dat ze zo goed op temperatuur komt, die kleine meid komt er wel!

Vicky gefeliciteerd!!!! Jihaaaaa!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61769043
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zwangerschapsmassage?
pi_61769444
Nee, maar klinkt erg interessant!!
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:28:28 #54
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61770831
mag ik ook in het lijstje met uitgerekende datum 22 mei 2009 (dan ga ik uit van de eerste dag van de laatste menstruatie, wat ze volgens mij bij de vk ook zullen doen)

makkelijk te onthouden ook, is op mijn eigen verjaardag
No more games, no more drama...
pi_61771864
Lieve Jojo + manlief + Finn, gefeliciteerd met Isis . Wat een ellende daarna allemaal zeg (want ik schrok ergens best wel van het nieuws op vakantie) . Ik zie dat er gelukkig ook weer goed nieuws is. Hou jullie taai!
pi_61772562
Fuente, fijn dat je wat meer weet. Ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft.

Marlieske, pies ze .

Jojo, welkom thuis! Goed om te horen dat het opwarmen goed is gegaan! Spannend het afbouwen van de medicatie!
Fake it till you make it...
pi_61772649
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
mag ik ook in het lijstje met uitgerekende datum 22 mei 2009 (dan ga ik uit van de eerste dag van de laatste menstruatie, wat ze volgens mij bij de vk ook zullen doen)

makkelijk te onthouden ook, is op mijn eigen verjaardag
hmmmz dan kan ik toch nooit op 24 mei uitgerekend zijn ik teste 1 week voor jou positief?
klopt mijn internet uitreken geval niet of de jouwe?
Heb trouwens mijn cyclus enz erbij ingevuld en die is 26 dagen geweest.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 20 september 2008 @ 00:12:32 #58
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61772952
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:51 schreef marlieske het volgende:

[..]

hmmmz dan kan ik toch nooit op 24 mei uitgerekend zijn ik teste 1 week voor jou positief?
klopt mijn internet uitreken geval niet of de jouwe?
Heb trouwens mijn cyclus enz erbij ingevuld en die is 26 dagen geweest.
dus dan klopt het denk ik toch.. mijne zou dan 32 dagen zijn namelijk
ik ben vandaag al op 5 weken.. uitgaande van mijn eerste dag van de laatste menstruatie dus
No more games, no more drama...
pi_61775819
A_E, wat grappig zeg, uitgerekend op je eigen verjaardag! Dat zou wel heel toevallig zijn! Leuk!

Fuente, wat fijn dat er in ieder geval niks ernstigs mis is...! Het kindje van mijn vriendin had ook steeds een aantal weken achterstand, een beetje vergelijkbaar met jouw verhaal... en ondanks de zorgen die de kinderartsen hadden, gaat het hartstikke goed met haar (ze is nu anderhalf). Zij ontwikkelt zich niet volgens het boekje misschien, maar volgens mij doen lang niet alle kindjes dat!

Jojo, wat fijn dat het de goede kant op gaat met Isis!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61778386
*klaagmodus aan*

Poeh hier begint het weer het vieze gevoel in je lijf, het ineens warm krijgen de tranen wellen op en ja hoor rennen naar de grote witte porseleinen god die ik ongeveer 2 jaar geleden ook zo vaak heb omarmt.
Ochtendmisselijkheid in alle hevigheid welt weer op om volledig meester van je te maken voor een kleine 5 minuten.

Ga vast weer dikke vriendjes worden met meneer pepermunt en de grote porseleinen god, en dan kijk je omhoog op dat kleine kamertje en zie je een witte pisopvang kan en een groene pot die enorm meurt.

*klaagmodus uit*

Maar ach het zal toch niet zo erg worden als toen (denk/hoop ik dan maar) kreeg net wel bij de bakker te horen dat ik er moe uitzag en waterige ogen had.... als het zo doorgaat kan/moet ik mensen snel gaan inlichten.
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')