abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61910325
Ik ben weer helemaal goedgekeurd. Vk wist ook niet wat je er verder aan kan doen. Paracetamol mag best, als het echt heel zeer doet. En verder masseren, iets warms erop. Dat doen we al. Ik hoop maar dat het snel minder wordt. Ik heb nooit last van mijn nek/schouder gehad, maar wat is dat irritant zeg!
Hopelijk gaat het slapen vannacht beter!
Verder is de baby goed op groei, baarmoeder zit op goede hoogte, harjte klopte mooi. En Kim vond het zo leuk om te horen en ging me toen heel lief aaien.
Over 3 weken mag ik terug komen. De rugpijn, die bij stuitje zit en naar mijn bil naar boven straalt, die ik soms heb, kan ischias zijn. Even in de gaten houden.

Jelief Idd knap dat je stappen onderneemt!
  donderdag 25 september 2008 @ 18:36:27 #252
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61911069
Jelief, wat vervelend dat je geestelijk niet denderend bent, maar ontzettend goed dat je al stappen gaat ondernemen. Wat is ADD eigenlijk?? of is dat een hele stomme vraag??

Fijn dat verder alles goed is, voor zowel jou, Jore en Ingrid!!
Make love, not war ☮
pi_61912578
Floria, ga je nu ook minder werken? Ik vind het niet zo handig dat je niet naar het ziekenhuis bent gegaan. Het lijkt mij dat je beter het zekere voor het onzekere kunt nemen en even een ctg kunt laten maken.

Knap van je moeder marlieske!

Jore en Ingrid, fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd. Wel vervelend van je nek Ingrid. Als het niet afneemt, is misschien een fysio een idee?

Jelief, wat vervelend dat het psychisch niet zo lekker gaat, wel goed dat je er iets aan gaat doen!
pi_61912843
Jelief wat jammer dat je je zo voelt, maar wel goed dat je daar hulp voor zoekt. Hopelijk heb je er iets aan!

Ik heb vandaag de afspraak gemaakt voor de 20-weken echo. 30 oktober al! Dat is nog maar 5 weken. Ze zijn wel heel stipt bij ons. De 12-weken echo had ik toen ik exact 12 weken was, en de 20-weken echo heb ik met exact 20 weken
We willen dan ook het geslacht weten, en ik grapte al dat die dag ook mijn salaris wordt gestort...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61913676
Lekker gelijk gaan winkelen Tex

Even een vraagje aan de andere mama's-in-spé: het is voor sommige mensen misschien totaal onvoorstelbaar, maar ik heb echt een groot probleem met wegen en dergelijke. Dingen met issues in het verleden, zal er niet op ingaan verder. Ik weet ook dat ik verder weinig te zeuren heb, mijn bmi is iets van 21.8 of 22 ofzo, gewoon normaal en netjes, maar toch wil ik gewoon écht nie gewogen worden. Hoe gaat dat in zijn werk bij de VK? Is het verplicht? Gebeurd het standaard?
ik weet dat k een doos ben om me daar nu al druk over te maken maar ik vraag het me gewoon af.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61913752
ADD is ADHD zonder de H. Attention deficit disorder. Kort door de bocht betekent het dat ik veel moeite heb met mij concentreren.
linkje

Huuphuup, De meeste verloskundigen wegen niet meer. Zolang je niet abnormaal veel aankomt is dat ook niet nodig.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61913869
Da's niet raar hoor huuphuup! Ik stelde het ook met lood in mijn schoenen voor bij de verloskundige maar ze vond het helemaal niet vreemd. Nu staat er een groot kruis door op mijn kaart en als ze het vergeten hoef ik alleen maar te zeggen dat ik niet gewogen wil worden en dan is het goed.
Ze zei ook dat heel veel vrouwen het vervelend vinden en dat het in principe ook niet nodig is.
Gewoon zeggen!
pi_61913907
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Lekker gelijk gaan winkelen Tex

Even een vraagje aan de andere mama's-in-spé: het is voor sommige mensen misschien totaal onvoorstelbaar, maar ik heb echt een groot probleem met wegen en dergelijke. Dingen met issues in het verleden, zal er niet op ingaan verder. Ik weet ook dat ik verder weinig te zeuren heb, mijn bmi is iets van 21.8 of 22 ofzo, gewoon normaal en netjes, maar toch wil ik gewoon écht nie gewogen worden. Hoe gaat dat in zijn werk bij de VK? Is het verplicht? Gebeurd het standaard?
ik weet dat k een doos ben om me daar nu al druk over te maken maar ik vraag het me gewoon af.
Ik ben in mijn vorige zwangerschap 2x gewogen. 1x in het begin en 1x aan het einde.

Ik blijf maar van die steekjes houden, vooral als ik druk bezig ben geweest. Ik vind het best wel eng.. wanneer houdt dat op? Ik kan het me niet herinneren van de vorige zwangerschap..
Verder ben ik nu echt moe aan het worden. Vanmiddag al 2 uur geslapen en ik ga zo weer naar me bedje toe.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61914088
Owlet & Jelief, gelukkig dat stemt me weer iets meer gerust. Mijn lief weet (bewust) niet wat ik weeg (niemand eigk ) maar dat komt omdat hij zelf nogal uhm, nummers-gefixeerd is zeg maar. Ik denk dat hij zich een ongeluk schrikt als ie hoort wat ik weeg, want in zijn hoofd is een normaal gewicht voor een meisje van mijn lengte (1.68) zo'n 49 á 50 kg. Desondanks vindt hij mijn lichaam verder wel normaal ofzo dus hij heeft gewoon een erg slecht oog voor gewicht-inschatten denk ik
Probleem was alleen dat hij er van overtuigd was dat "de verloskundige wel een reden zou hebben voor het wegen, anders zouden ze het niet doen" en dat ik het dan maar gewoon moest doen en dan zou hij wel zn vingers in zijn oren steken. Ja daaag, dan heb ik het daar inderdaad liever gewoon maar even over met de VK, lijkt me niet dat ik iedere keer met lood in mn schoenen naar zo'n afspraak moet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 september 2008 @ 20:39:14 #260
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61914127
He bah Jelief! Zoals eerdere sprekers al zeiden; goed dat je stapppen onderneemt!

Huuphuup, mijn vk weegt ook niet. Je kunt volgens mij idd ook aangeven dat je dat niet wilt.

Cattie; maandag ga ik bespreken hoe ik minder kan gaan werken en de volgende x ga ik ook echt wel bellen met die harde buiken. Ik ben allergisch voor zeikerds en dat is dus mijn manco; ik wil er zelf zo erg geen zijn dat ik soms domme keuzes maak. maar het gaat nu niet alleen om mezelf, dus das duidelijk. Maar het duurde even een nachtje voordat ik me dat realiseerde en ook daarwerkelijk kan uitvoeren indoen nodig. Tsja.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61914353
Huuphuup, volgens mij zijn de richtlijnen veranderd. Tijdens mijn vorige zwangerschap werd ik wel gewogen, nu niet meer. En ik kan me voorstellen dat je liever niet gewogen wilt worden, ik was/ben ook niet dol op dat wijzertje dat steeds meer uitslaat.

Floria, goed dat je het op je werk gaat bespreken! En je zeurt echt niet hoor met zulke dingen. Een nachtje slaap heeft denk ik iedereen wel eens nodig om van mening/inzicht te veranderen.

Ik heb sinds gisteren weer vaker harde buiken. Het ging een paar dagen erg goed, maar nu dus niet meer. Het vreemde is dat ik veel moeite heb met bukken. Als ik ook maar iets moet bukken, krijg ik een harde buik. Herkent iemand dit? Op dit moment hou ik mijn rug dus maar even zo recht mogelijk. Mijn buik zal wel even de ruimte nodig hebben.
pi_61915546
Zat ik vanmiddag nog tegen mijn moeder te 'klagen' dat ik wel had verwacht dat ik de baby nu wel had gevoeld, voel ik hem net ineens!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61915730
Ik heb ook vaker harde of zeer gespannen buiken. Nu is dat bij mij niet erg, hoort bij deze termijn.
Ik heb het ook met bukken en met stofzuigen. En vanmiddag onderweg naar de supermarkt heel erg.
pi_61915831
Ik heb bij de VK aangegeven dat ik niet gewogen wil worden. Dat was geen enkel probleem er staat een heel rijtje kruisjes op mijn kaart.

Vanmorgen weer geweest, bloeddruk e.d. was goed. Ze kon niet zo goed voelen hoe ze lag, maar ze vermoed met het hoofdje boven. Op de laatste echo die ik heb laten maken was dat ook zo. En omdat mijn buik niet heel groot en mijn baarmoeder vrij strak is kon ze ook de grootte niet zo goed inschatten. Dus nu mag ik maandag weer voor een groei-echo. Ze zei er wel bij dat ze zich geen zorgen maakt en ik dat ook niet moet doen, maar meer uit voorzorg.

Dus ik ben benieuwd.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_61917595
Een extra echo is natuurlijk nooit verkeerd. Hopelijk is alles prima!
pi_61917727
Zo Diaan, je bent druk geweest, zo te lezen Leuk in ieder geval dat je zo goed geslaagd bent! Mooi ledikantje ook, trouwens! Goh en wat leuk zeg, dat Twan er nu in korte tijd 2 broertjes bij krijgt... da's ook toevallig dat jullie (redelijk) gelijk lopen!!

Fijn Jore, dat je controle weer goed was...!

Jelief, wel goed hoor,dat je alles even goed laat uitzoeken... ik hoop voor je dat het ook wat oplevert (of juist niet natuurlijk ),

Huubhuub, over dat wegen; ik word wel elke keer gewogen, maar ik vind dat ook erg vervelend. De laatste keer zei ik dat ik het niet wilde, omdat ik me pas thuis nog gewogen had en toen zei ze dat dat ook prima was en toen heeft ze gewoon het gewicht van thuis opgeschreven... hoefde ik daar niet op de weegschaal... Het is inderdaad wel heel verschillend per verloskundige, want mijn vriendin is nooit gewogen bij de vlos!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 25 september 2008 @ 22:44:41 #267
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61918557
Het is toch heel normaal dat je gewicht verandert als je een kind in je buik hebt? Ik zie het probleem niet zo. Ik zou het juist wel cool vinden omdat een beetje te monitoren... Misschien een Excel-sheetje. Maar goed, ik ben dan ook een man.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_61920951
Maar dat is dan dus ook mijn probleem ermee een beetje. Juist omdat het dus heel normaal is, vind ik het niet nodig om iedere keer daar op de schaal te stappen en de wijzer omhoog te zien gaan en daar dus continu op gewezen te worden dat je aankomt. Dat zie je als het goed is ook en dat voel je wel aan je kleding. Mijn probleem hiermee is dat ik niet zo'n gezonde relatie met mijn weegschaal heb om het maar even zo te zeggen en als ik steeds die wijzer omhoog zie gaan dan fixeer ik me enorm op dat getalletje en dan vind ik het (waarschijnlijk) verschrikkelijk dat het elke keer omhoog gaat, ondanks dat je weet dat het gezond is en zo hoort. En ik denk dat met mij een hoop vrouwen zo denken.
Mannen gaan inderdaad een pak anders met hun gewicht om. Was het maar zo makkelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61921969
Poeh uit mijn bed gekomen en misselijk blegh even wat drinken en dan probeer ik het zo nog een keer.

Hier geen weegschaal angst, vond het vorige keer wel mooi om te zien allemaal al vond ik het na de bevalling iets minder mooi Ach is allemaal weer goedgekomen met een beetje tijd en normaal eet gedrag dus ga er van uit dat dat wederom geen probleem wordt voor mij.
Mama van Isa en Ties
pi_61922077

Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61922836
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef huuphuup het volgende:
Mijn probleem hiermee is dat ik niet zo'n gezonde relatie met mijn weegschaal heb om het maar even zo te zeggen en als ik steeds die wijzer omhoog zie gaan dan fixeer ik me enorm op dat getalletje en dan vind ik het (waarschijnlijk) verschrikkelijk dat het elke keer omhoog gaat, ondanks dat je weet dat het gezond is en zo hoort. En ik denk dat met mij een hoop vrouwen zo denken.

Ik hoef gelukkig niet bij de VK, maar ga wel af en toe zelf op de weegschaal staan. Vooral de eerste paar weken veel aangekomen (snoepen tegen de misselijkheid ) en als ik dan lees dat veel mensen de eerste weken juist afvallen door de misselijkheid denk ik ook, dat wordt nog wat Maar ik besef wel dat het er bij hoort en dat ik me er niet op moet fixeren. In januari zien we wel weer

Schatttige foto DC!!!
pi_61923317
Dc ik vind je foto's erg leuk en je mannetje heel mooi, ik vind het hier alleen niet meer zo passen is het niet eens tijd om Z&G te verlaten en ze te showen in het babytjestopic of in het fototopic?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61923471
DC, kom eens spammen in het kleine babytjestopic mooi hoor!
Fake it till you make it...
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:35:36 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61923501
Of meekletsen bij de babietjes en de foto's in het foto-topic?
pi_61924749
Lekker aan het shoppen geslagen hier zie ik. Ik heb ook allemaal leuke (baby)cadeautjes gehad gisteren voor mijn verjaardag en ze belde gisteren dat de kinderwagen binnen is dus die gaan we straks ophalen
leuk leuk en van het weekend ook vast de gordijnen bestellen, 9 oktober komen de nieuwe kozijnen dus daarna mag ik me gaan uitleven op de babykamer, heerlijk!
Ik voel me verder best goed, misselijkheid is af en toe terug maar nog wel te doen
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')