Wat ik me kan herinneren van Twan is dat hij pas later in een slaapzak is gaan slapen. In het begin liggen ze meestal nog vrij stil en is het nog niet nodig. Maar dat kan natuurlijk per kind verschillend zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Fruppel het volgende:
Misschien een stomme vraag maar vanaf wanneer slapen kindjes in een slaapzak? Is dat al vanaf net na de geboorte of later pas?
Ik ben in mijn vorige zwangerschap 2x gewogen. 1x in het begin en 1x aan het einde.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Lekker gelijk gaan winkelen Tex![]()
Even een vraagje aan de andere mama's-in-spé: het is voor sommige mensen misschien totaal onvoorstelbaar, maar ik heb echt een groot probleem met wegen en dergelijke. Dingen met issues in het verleden, zal er niet op ingaan verder. Ik weet ook dat ik verder weinig te zeuren heb, mijn bmi is iets van 21.8 of 22 ofzo, gewoon normaal en netjes, maar toch wil ik gewoon écht nie gewogen worden. Hoe gaat dat in zijn werk bij de VK? Is het verplicht? Gebeurd het standaard?
ik weet dat k een doos ben om me daar nu al druk over te makenmaar ik vraag het me gewoon af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |