Tex, asfyxie is op zichzelf geen reden voor sondevoeding. Maar misschien was hij te klein/zwak/moe/ziek om zelf te drinken? Ik PM je wel even, misschien kan ik je ook helpen met die gegevens over zijn geboorte.quote:Op maandag 22 september 2008 11:14 schreef texelonia het volgende:
Het interessantst vond ik nog wel de info van mijn bevalling van Noah die ze hebben opgevraagd bij het ziekenhuis, omdat ik die nooit heb gekregen. Ga mijn moeder maar eens vragen om een vertaling, want er staan een hoop medische termen in die ik niet begrijp
De apgar-score was na 1 en 5 minuten 5/7, nooit geweten...
Reden van opname was asfyxie (verstikkingsgevaar). Weet iemand of dit de reden kan zijn dat ze sonde voeding hebben gegeven? Want dat heeft me altijd dwars gezeten, dat wrs oa door de sondevoeding de borstvoeding nooit goed gelukt is...
Zal ik doenquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, doe effe op het speeltuinbankje mopperen dan, kunnen we met je mee mopperen.![]()
Wel heel irritant zeg...
We gaan gelijk op, mijn man heeft gisteravond ook voor het eerst ons kindje gevoeld. Hij keek er heel blij bij en ik vind het fijn dat het nu niet meer van mij alleen is.quote:Op maandag 22 september 2008 12:45 schreef Fruppel het volgende:
Hier gaat alles geweldig lekker, vriendje heeft gisteren voor het eerst ons meisje gevoeld (heel zacht dat wel), echt geweldig leuk!!
allang gedaan, nog 100 andere hebben gemeld maar hyves heeft er nog niets aan gedaan.quote:Op maandag 22 september 2008 17:28 schreef Floria het volgende:
Oh! Dat is jouw buik die daar zo groot als achtergrond staat! Wat een eng wijf! Ik zou Hyve mailen en een melding maken. Tssssk. Wél een compliment trouwens!
bij mij is ook alles prive!quote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef DJMO het volgende:
welkom hier Floria!!
ook ik heb inmiddels een dit is niet ok melding gedaan DC , als iedereen dat nou even doetik ben blij dat alles van mij prive staat (of althans, op vrienden van vrienden, maar denk dat ik dat even ga aanpassen.. ik heb geen zin dat mijn foto's dezelfde weg gaan
)
Tot het echte einde, de laatste weken duren dan weer jaren!quote:Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef Reinhilde het volgende:
Over 6 weken (en 2 dg) mag ik al thuis bevallen.![]()
![]()
Hoe komt het dat zo op het bijna-einde de tijd ineens zo vreselijk hard gaat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |