abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61825078
Volgens mij komt die 20% korting niet zo heel vaak voorbij... wij hebben toen met het kamertje, MC, kinderwagen enzo die 20% korting gehad, scheelde een hoop. Maar dit is de eerste keer dat ik het weer hoor... Zal wel 1 of 2 keer in het jaar zijn...
Fake it till you make it...
  maandag 22 september 2008 @ 14:49:52 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61825252
Diaan, doe effe op het speeltuinbankje mopperen dan, kunnen we met je mee mopperen.
Wel heel irritant zeg...
  maandag 22 september 2008 @ 14:51:24 #128
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_61825280
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:14 schreef texelonia het volgende:
Het interessantst vond ik nog wel de info van mijn bevalling van Noah die ze hebben opgevraagd bij het ziekenhuis, omdat ik die nooit heb gekregen. Ga mijn moeder maar eens vragen om een vertaling, want er staan een hoop medische termen in die ik niet begrijp

De apgar-score was na 1 en 5 minuten 5/7, nooit geweten...
Reden van opname was asfyxie (verstikkingsgevaar). Weet iemand of dit de reden kan zijn dat ze sonde voeding hebben gegeven? Want dat heeft me altijd dwars gezeten, dat wrs oa door de sondevoeding de borstvoeding nooit goed gelukt is...
Tex, asfyxie is op zichzelf geen reden voor sondevoeding. Maar misschien was hij te klein/zwak/moe/ziek om zelf te drinken? Ik PM je wel even, misschien kan ik je ook helpen met die gegevens over zijn geboorte.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 22 september 2008 @ 15:11:01 #129
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61825702
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, doe effe op het speeltuinbankje mopperen dan, kunnen we met je mee mopperen.
Wel heel irritant zeg...
Zal ik doen
Make love, not war ☮
pi_61828204
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:45 schreef Fruppel het volgende:

Hier gaat alles geweldig lekker, vriendje heeft gisteren voor het eerst ons meisje gevoeld (heel zacht dat wel), echt geweldig leuk!!

We gaan gelijk op, mijn man heeft gisteravond ook voor het eerst ons kindje gevoeld. Hij keek er heel blij bij en ik vind het fijn dat het nu niet meer van mij alleen is.

Woensdagavond begint mijn zwangerschapsgym. Ik wilde eerst liever op yoga, maar de locatie waar de ordinaire ouderwetse pufcursus gegeven wordt is 1 minuut lopen. En het is veel goedkoper. Dus! Gelukkig heb ik net vorige week een positiejoggingpak gekocht.
pi_61828909
www.joyce-love-delanen.hyves.nl

Buikfotojatter en jat fotos van andermans kinderen, opgelet dus!!!!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  maandag 22 september 2008 @ 17:28:01 #132
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61829465
Oh! Dat is jouw buik die daar zo groot als achtergrond staat! Wat een eng wijf! Ik zou Hyve mailen en een melding maken. Tssssk. Wél een compliment trouwens!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61829476
wow pretty sick

en dan ook gewoon r hele achtergrond met jouw buikfoto's

http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61829478
wow pretty sick

en dan ook gewoon r hele achtergrond met jouw buikfoto's

http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 september 2008 @ 17:39:38 #135
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61829722
Aangezien ik steeds vaker hier op fok! oud post zal ik me maar eens voorstellen.

Ik ben Floria, heb sporadisch gepost bij 'als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat' en nu bij draagdoeken. Verder lees ik al sinds ik ooit dacht aan kindjes mee hier en 'ken' ik jullie al best goed (creepy!).

Inmiddels ben ik 25 wk zwanger (meisje!) en de uitgerekende datum is 5 januari.nee 2 januari (ik leef in de stellige overtuiging dat ze de 5e komt dus vandaar).
Ik heb geen idee hoe actief ik hier werkelijk ga zijn maar dan heb ik me iig netjes voorgesteld

[ Bericht 7% gewijzigd door Floria op 22-09-2008 18:36:22 (dementie?) ]
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61829737
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:28 schreef Floria het volgende:
Oh! Dat is jouw buik die daar zo groot als achtergrond staat! Wat een eng wijf! Ik zou Hyve mailen en een melding maken. Tssssk. Wél een compliment trouwens!
allang gedaan, nog 100 andere hebben gemeld maar hyves heeft er nog niets aan gedaan.
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 september 2008 @ 17:47:48 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61829901
welkom hier Floria!!
ook ik heb inmiddels een dit is niet ok melding gedaan DC , als iedereen dat nou even doet ik ben blij dat alles van mij prive staat (of althans, op vrienden van vrienden, maar denk dat ik dat even ga aanpassen.. ik heb geen zin dat mijn foto's dezelfde weg gaan )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 22 september 2008 @ 17:48:46 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_61829923
Hoi Floria
Je loopt een week op mij voor. Alles goed?

Hier gaat alles eigenlijk prima. Lichamelijk valt het me nog alleszins mee. Geestelijk valt het niet altijd mee (veel zorgen maken) maar ik heb nu al een paar goede dagen achter elkaar wat dat betreft.
pi_61829953
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef DJMO het volgende:
welkom hier Floria!!
ook ik heb inmiddels een dit is niet ok melding gedaan DC , als iedereen dat nou even doet ik ben blij dat alles van mij prive staat (of althans, op vrienden van vrienden, maar denk dat ik dat even ga aanpassen.. ik heb geen zin dat mijn foto's dezelfde weg gaan )
bij mij is ook alles prive!

Misschien wel van fok gehaald of weet ik veel!
pi_61830342
Over 6 weken (en 2 dg) mag ik al thuis bevallen.

Hoe komt het dat zo op het bijna-einde de tijd ineens zo vreselijk hard gaat?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 september 2008 @ 18:14:08 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61830533
DC ik heb je even ge-pmd
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_61830885
jeetje wat ziek DC!

Thanx BE! Ben helemaal

Fuente, beetje laat, maar toch nog een fijne vakantie!

Ingrid, hoe was de crematie/begrafenis?

Ik ga maar niet in de achtbanen in Disney, tis jammer... ach, komt nog wel een andere keer!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 september 2008 @ 18:37:38 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61831104
ik zit trouwens te denken.. zou die hyver misschien een kind van 14/15 jaar kunnen zijn, wat gepest wordt op school, en op deze manier iets voor zichzelf wil creëren, een droomwereld, waarin alles gaat zoals zij dat wil?? iets om voor te zorgen heeft, iets wat van haarzelf is?? en een zwangerschap/kindje dan als het utopia ziet ofzo??

--edit-- en dan onder andere hier, haar foto's en inspiratie vandaan haalt??

misschien heel ver doorgedacht, maar je hoort tegenwoordig zoveel gekke dingen in de wereld

maandag 22 september 2008 @ 18:41:23 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61831202
Het hyves-gebeuren is ook al uitgebreid besproken op het speeltuinbankje. Graag daar ook weer verder als er nog meer is. Het heeft verder niet zo veel met Z&G te maken natuurlijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 september 2008 @ 18:42:27 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61831239
sorry BE!!! ik kijk daar zo zelden ik zal mijn leven beteren

maandag 22 september 2008 @ 18:48:32 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61831397
Neenee, zo bedoel ik het niet. Nu lijk ik wel weer heel streng ineens, maar het viel me gewoon op dat de discussie al een keer gevoerd was.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-09-2008 19:10:18 ]
  maandag 22 september 2008 @ 18:49:53 #147
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61831446
Bedankt voor jullie welkom.

Alles is ok Cattie (ik heb even de officiele u/d vermeld in mn vorige bericht, al zit ik dus al vanaf het begin op 5 jan).
Ik geloof dat ik last heb van alle standaard dingen (ik heb bv 15 wk lang allééén maar overgegeven, bah) en nu mijn rug (geen bekkeninstabiliteit-achtige zaken maar gewoon 'pijn'). Veel harde buiken (rustiger aan dan dit kán niet!) en nog steeds moe moe moe.
Dat is echt het ergste, ik ga nadat ik heb gewerkt eerst even janken van vermoeidheid. Bah.
Woensdag weer naar de vlos en dat maar even bespreken. Al weet ik zeker dat ik daar dan in huilen uitbarst en dat wil ik niet dus dan begin ik er maar niet over. Tsja, niet goed.
Verder val ik alleen maar af en nog meer af. Ik ben nu in totaal bijna 7 kilo lichter dan toen ik 4wk zwanger was. Volgens de gyn is dat niet erg dus daar vertrouw ik dan maar op.
  maandag 22 september 2008 @ 19:01:14 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_61831742
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef Reinhilde het volgende:
Over 6 weken (en 2 dg) mag ik al thuis bevallen.

Hoe komt het dat zo op het bijna-einde de tijd ineens zo vreselijk hard gaat?!
Tot het echte einde, de laatste weken duren dan weer jaren!

Floria, wat rot dat je zo'n last hebt van de standaard klachten. Ik herken dat wel. Behalve dat afvallen! Dat lijkt mij dan wel wat vreemd. Er moet nog wel wat van je over blijven na de bevalling. Sterkte!
  maandag 22 september 2008 @ 19:15:29 #149
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61832210
Ik had wel wat reserves (zo'n kilo of tien te zwaar) dus als de gyn zegt dat het geen kwaad kan (ik eet immers wel gewoon goed) dan ga ik er maar gewoon voor om lichter uit deze zwangerschap te komen dan de gevreesde +20 kilo. Is weer eens wat anders!
  maandag 22 september 2008 @ 19:34:02 #150
108648 cattie
lieve moeder
pi_61832747
Ik teken direct voor +20! Dat is 10 kg minder dan de vorige keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')