peper zen etenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
ow en renedis,
ik pak mensen terug dat ze het NIET verwachten
Als je bij mij zout in de thee gooit, hoef je die niet terug te verwachten
valt wel mee hoor jij bent waarsch al op vakantie geweestquote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef DaneV het volgende:
[..]
Lucky bastard... en wij hier maar kleumen in de kou
Naja veel plezier![]()
als ze het niet verwachten.. dat is altijd het beste!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
ow en renedis,
ik pak mensen terug dat ze het NIET verwachten
Als je bij mij zout in de thee gooit, hoef je die niet terug te verwachten
tjah, kijk, op scouting wordt dat ook al geroepen als ik een ei voor iemand anders moet maken ofzo: Eigen risicoquote:
pak ik wel rode pepersquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, kijk, op scouting wordt dat ook al geroepen als ik een ei voor iemand anders moet maken ofzo: Eigen risico
ze weten hoe ik met peper ben en dat ik zelf goed tegen peper kan. Dus eer dat ik het TEveel vind, is het voor een ander dus al echt VEEL TE VEEL
Tjah, gewoon tijdens het ochtendontbijt iedereen eten geven, en dan perongeluk net expres bij diegene de hagelslag ofzo omgooienquote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef renedis het volgende:
[..]
als ze het niet verwachten.. dat is altijd het beste!
Mijn baas heeft ooit eens met mijn verjaardag mijn werkplek (dus stoel+bureau+pc) onder gesmeerd met glitters.
echt een zooitje was het!
onverwachts terug gepakt door een taart in der gezicht te gooiengeen grap!
mijn baas kan wel tegen zulke geintjes want dan heeft ze weer een excuus om nar huis te gaan...
dat zijn echt de ideale grappenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, gewoon tijdens het ochtendontbijt iedereen eten geven, en dan perongeluk net expres bij diegene de hagelslag ofzo omgooienof met de slagroombus in 1 keer per ongeluk uitschieten
nee hoor, want zodra ik iets doe houd ik er rekening mee dat ik weer terug gepakt kan wordenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:50 schreef renedis het volgende:
[..]
dat zijn echt de ideale grappentenminste als het bij een ander gebeurt
als het bij je zelf gebeurt ben je 9 van de 10 keer sip
ook lekker :dquote:Op woensdag 17 september 2008 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik had van het weekend een broodje kabab op.
we waren al een beetje aangeschoten dus hebben we met zn 3en zon potje sambal leeggegeten
het waren gewoon 5 scheppen sambal op 1 broodje.. ik hou heel erg van pittig eten... en ik was lichtelijk verdoofd.. maar DAMN dat was scherp!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook lekker :d
ik doe altijd extra sambal
hehequote:Op woensdag 17 september 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het waren gewoon 5 scheppen sambal op 1 broodje.. ik hou heel erg van pittig eten... en ik was lichtelijk verdoofd.. maar DAMN dat was scherp!
doei draakje!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:15 schreef draculettetje het volgende:
het zit er weer op voor vandaag dus ik ben er vandoor
even langs de bieb! en dan naar huis
leg nader uit aub? ei della Crazy-M..quote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
Have fun Dracu :d
Renedis,
als je kunt bakken: Een ei della CrazyM(waarscuwing: JE ZIT GELIJK VOL NA HET ETEN HIERVAN !!!
ehm kan welquote:Op woensdag 17 september 2008 11:21 schreef renedis het volgende:
[..]
leg nader uit aub? ei della Crazy-M..
las net iets van ei met 6x sambal oid? het moet trouwens wel uit te voeren zijn door de kok in de kantine heh
dus geen extreme dingen
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm kan wel
het is heeeeeel simpel
men pakt 2 of 3 eieren (nog niet in de pan gooien)
Daarna kijk je wat er nog meer voor eetbaars in de koelkast ligt. Denk aan: Ham, kaas, ananas, paprika, appels. Boterham worst, champignons.. Gewoon eetbaar is
Dan begin je door gewoon door eerst de ingredienten die eetbaar zijn in kleine deeltjes te snijden waarna je dit allemaal in de pan gooit
Vervolgens als het 1maal lekker aan eht sudderen is pak je de eieren en doe je deze erin. WEL KLOPPEN zodat het geen ei wordt maar ei blokjes
Voeg afhankelijk van je smaak er peper en zout bijSmakelijk eten
wel zeer goed vullend
is echt verrektes lekker hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
deel xxx waar Crazy-M een wandelend vuilnisvat is
![]()
tjah, stelt niks voorquote:Op woensdag 17 september 2008 11:29 schreef crazy987 het volgende:
over eten gesproken
iemand wel eens vlammetjes met extra vlamsaus en een vlampijp met vlamsaus op ?
tjah is gewoon lekkerquote:Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef renedis het volgende:
hahaha enigzins klinkt het wel smakelijk
maar denk niet dat de kok in de kantine hier aan mee gaat werken
kan het altijd vragen natuurlijk
BBQ saus!!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah is gewoon lekker
kan ik ook niks aan doen
of tostis met Appel,
Kipfile moet ik altijd Curry bij hebben (en natuurlijk wel de HEINZ curry)
Geef mij maar 1/24e van je usericon om te beginnenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:52 schreef Olep het volgende:
Ja, doe er wat aan dan
doe is vrolijk dan!quote:
ik krijg ook honger!!!quote:
mij 2.. maaaaaaaar, over 5 minuten is het zo ver.. dan ga ik met pauze en ga ik een poging doen om ei ala Crazy-M te nemen.quote:
ik zeg Knorr, dat breekt zo lekker de weekquote:Op woensdag 17 september 2008 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat de werkweek
Smachlich herr Droxz !!!quote:
schmeckligquote:
* tripack smak smak smakeetse!quote:
WTFquote:Op woensdag 17 september 2008 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ich will dein Smegma herr Droxz !!!
Dan gehe Ich das essen
goeie middagquote:
Eén gehaktballetje voor de hele lunchquote:Op woensdag 17 september 2008 13:04 schreef renedis het volgende:
ik ben der weer!
sorry Crazy-M jou overheerlijke tip is niet gelukt.. een gehaktballetje kwam om de hoek loeren en daagde mij uit om hem op te eten! woensdag = gehaktdag.
morgen weer een poging
*kuch* gehaktballetje op een broodje met pindasaus + broodje filee american met gekookt eitje er op en peper en zout + peren kwark als toetje *kuch*quote:Op woensdag 17 september 2008 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eén gehaktballetje voor de hele lunch
Bescheidenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:07 schreef renedis het volgende:
[..]
*kuch* gehaktballetje op een broodje met pindasaus + broodje filee american met gekookt eitje er op en peper en zout + peren kwark als toetje *kuch*
ik heb in de ochtend 3 boterhammen op met:quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bescheiden
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
2 krentenbollen
broodje met een of ander slecht frituurding erop
litertje melk
litertje water
banaan
sinaasappel
En dat alles vanaf half9 's ochtends
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik heb ook lekker gegeten
Nu weer even uithouden tot half 5, niets te doen hier hahaha
What the...quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bescheiden
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
2 krentenbollen
broodje met een of ander slecht frituurding erop
litertje melk
litertje water
banaan
sinaasappel
En dat alles vanaf half9 's ochtends
Jeweetschquote:Op woensdag 17 september 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
What the...
3 Bolletjes Rauwe ham
2 Appels
0,5 liter karnemelk
veel koffie
quote:
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ZO oud is Smokez toch niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!
STERF!
p.s
Wel zin in vanavond
Je bent de eerste die mij een vreetzak noemtquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef renedis het volgende:
jullie zijn allemaal een stelletje vreetzakken!![]()
maar koffie is idd een MUST
* renedis geeft iedereen een bakkie![]()
Droxz is ouder iigquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZO oud is Smokez toch niet?
Droxz!![]()
Thnxquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef renedis het volgende:
jullie zijn allemaal een stelletje vreetzakken!![]()
maar koffie is idd een MUST
* renedis geeft iedereen een bakkie![]()
Moet het raam open ???quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!
STERF!
p.s
Wel zin in vanavond
Dat zeg ik ook niet, het is gewoon een ouwe RUKKERquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZO oud is Smokez toch niet?
Droxz!![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik wil het je best nog een keer uitleggen hoor, maar dan moet je ff meelopen naar buiten
paturain is lekker! jij hebt een goede smaakquote:Op woensdag 17 september 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2 liter water
blikje cassis
2 chocokoekjes
sultana fit and fruit ding
3 broodjes paturain
Nee, die moet juist dichtquote:
okquote:
Jep, maar die raam opmerking was meer gericht op de avond hequote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
* Crazy-M goot Renedis naar buiten en sluit het raam.
Zo beter droxz????
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
* Crazy-M goot Renedis naar buiten en sluit het raam.
Zo beter droxz????
same probleem hierquote:Op woensdag 17 september 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, maar die raam opmerking was meer gericht op de avond he![]()
Damn, ben maar een laptop gaan imagen/inrichten voor volgende week,
anders niets te doen hier...
* Dr.Droxz schuift een Latitude D630, nieuw uit doos, Crazy's kant opquote:Op woensdag 17 september 2008 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same probleem hier
alleen heb ook geen laptop
pff, wij hebben hier 830'squote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een Latitude D630, nieuw uit doos, Crazy's kant op
ff checken, die ken ik niet!quote:
hoidiehoiquote:
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo was ik ook weer!
Heb je die McCain get's Obama roll'd ook?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi!
herken ik.. HAAAAAAAAAST HAAAAAAAAAAAST HET WERKT NIET!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
SLA ALLE ALARMBELLEN AAN GROOT ALARM.
OPSCHALING NAAR MULTIE INZET ICT TEAM !!!!!!!!
We hebben ee nmelding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(even inloggen op server, copy past en klaar)
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben wel een klein beetje kapot
Hoi hoi!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:56 schreef diertjuh het volgende:
Middag! Mn brakke voeding het helemaal opgegevenHele zolder afgezocht naar een goeie en ook nog gevonden
geeft tube lijm aanquote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben wel een klein beetje kapot
ok ... wat jij wilt......quote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb meer aan extra pilletje
toch moest ik wel een beetje lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
tjah, jullie denken daar weer niet aan he !!!
stelletje egoisten !!!!
o wacht eigenlijk een:
GOGOCRAZY SUPERLIJM
sorry dat je moest lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch moest ik wel een beetje lachen
nee hoor hoeft niet lachen is gezondquote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry dat je moest lachen
ik ga wel weer braaf in een hoekje zitten uitrazen
kamer heeft 4 hoeken hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet lachen is gezond
en trouwens daar heb je net zelf vamp neergezet
da's ook weer zoquote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kamer heeft 4 hoeken he
of je moet in een 3 hoek kamer wonen of een 5 hoek, 6 hoek, 8 hoek .... en ga maar door
maar die pillen, bruikbaar of niet ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
die had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar die pillen, bruikbaar of niet ?
die helpen welquote:Op woensdag 17 september 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die had ik niet eens gezien![]()
zijn wel leuk!
moeten helpen!
al denk ik zo op de bank beter is, alleen staat de laptop boven
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
DAMN ik moest wat doen!hihi moet ook gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foei crazy dat klinkt verkeerd!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die helpen wel
die zorgen ervoor dat je alles vergeet
zo zijn die pillen nu eenmaalquote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
foei crazy dat klinkt verkeerd!
nopequote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo zijn die pillen nu eenmaal
film afblijven gezien ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:allemaal
Ik ben weer terug van shoppen en ik ben zooooooo geslaagd in de stad
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:allemaal
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Negeren is ook een optie natuurlijk
Showen maar!!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:allemaal
heeft ie nog niet gereageerd?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Negeren is ook een optie natuurlijk
hoi sgelequote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Showen maar!!![]()
ohja..ik ben er ook weer ff
Okee maar de mannen vinden dat vast niet boeiend.....quote:
is het weer de stalker?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
Dan denk je:
YESSSSS TELEFOON !!!!
pak je hem op: opgehangen
Netjesquote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okee maar de mannen vinden dat vast niet boeiend.....
Like i care![]()
Ik heb gekocht:
3 paar schoenen (echt de meest leuke laarsjes ooit!)
4 spijkerbroeken
5 Truitjes
Sokken voor me vriend
Truien voor me vriend
Een zak chocolade kruidnootjes
Dat was het
ligt natuurlijk aan wat voor truitjes of het ze uitmaaktquote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Like i care![]()
Ik heb gekocht:
4 spijkerbroeken
5 Truitjes
Sokken voor me vriend
Truien voor me vriend
Dat was het
ik dacht dat jij alleen voor schoenen ging?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Like i care![]()
Ik heb gekocht:
4 spijkerbroeken
5 Truitjes
Sokken voor me vriend
Truien voor me vriend
Dat was het
Moeilijk uit te leggen, maar wel voor de herfst/winterquote:Op woensdag 17 september 2008 14:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt natuurlijk aan wat voor truitjes
Als vrouwen voor 1 iets gaan komen ze vaak met meerdere dingen thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen voor schoenen ging?
* renedis steelt een paar chocolade kruidnootjes en deelt ze hier uit
Trainingen, vergaderingenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je weer druk met vergaderen enzo?
Ja ik zou ook alleen voor schoenen gaan jaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen voor schoenen ging?
* renedis steelt een paar chocolade kruidnootjes en deelt ze hier uit
Kijk ZIJ SNAPT HETquote:Op woensdag 17 september 2008 14:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als vrouwen voor 1 iets gaan komen ze vaak met meerdere dingen thuisDat heet shoppen
Maar dan zie je een winkel met mooie truitjes en denk je van 'even binnen kijken' en kom je met een hele voorraad weer de winkel uitquote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook alleen voor schoenen gaan jaik dacht ff naar de schoenenwinkel en weer naar huis
Ik ben niet nieuwsgierig hoor....quote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Crazy, ben je er nog?....
Kunnen we samen negeren
Ja je weet wel..ik neger, jij negert, wij negerenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig hoor....
negeren?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trainingen, vergaderingenHeel vervelend allemaal
Ja iddquote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar dan zie je een winkel met mooie truitjes en denk je van 'even binnen kijken' en kom je met een hele voorraad weer de winkel uit
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja je weet wel..ik neger, jij negert, wij negeren
Ik moet altijd aan ne-geren denken... iets te lang in de bijlmer gewerkt denk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja je weet wel..ik neger, jij negert, wij negeren
Uhu erg herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja idddat gebeurt echt bijna altijd
Hey jou ken ik nog nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef HighVolume het volgende:
Denk dat ik zo mijn prullenbak maar eens ga legen.......
Damn, wat een spanning allemaal!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef HighVolume het volgende:
Me vriend is ook thuis vandaag..die trok wit wegquote:
Hahahaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me vriend is ook thuis vandaag..die trok wit weg
Ik hou niet van "shoppen",quote:
Niet te houden!!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, wat een spanning allemaal!
Ik zeg schrik niet...ik heb ook wat voor jouquote:
Mijn vriend ook niet...ik neem altijd maar wat voor hem mee, en soms gaan we samen, maar dan zijn we met een half uur klaar hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet van "shoppen",ook niet echt, dus ik heb geluk denk ik
Stel je eens voorquote:
sorry maar moest echt ff doen ALSOF ik aan het werken wasquote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Crazy, ben je er nog?....
Kunnen we samen negeren
denk het ook jaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet van "shoppen",ook niet echt, dus ik heb geluk denk ik
Wat een binnenkomer!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef HighVolume het volgende:
O ja ik ook hoor..heerlijk lekker alleen lekker relaxedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk het ook ja. Hoef niet elk weekend te shoppen ofzo maar vind shoppen wel leuk enzo
. Meestal doe ik dat ook alleen, lekker alles bekijken in je eigen tijd en geen gezeur
Ik ga wel eens met mn broer mee shoppen en die is ook altijd binnen een uurtje klaarquote:Op woensdag 17 september 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend ook niet...ik neem altijd maar wat voor hem mee, en soms gaan we samen, maar dan zijn we met een half uur klaar haha
Tuulk geen probleem wel ff geld storten hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
debbie, Kun je ook niet voor mij gaan shoppen?
Heb nieuwe broeken nodig, nieuwe shirts ...
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!quote:
Nopequote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef draculettetje het volgende:
heeft ie nog niet gereageerd?
Right Michael Jacksonquote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben een neger
Het weer is hier heerlijk...lekker zonnie..niet zo warm, maar dat geeft nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!
Oja, het is hier echt relaxt weer... daar bij jullie ook goed te doen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja ik ook hoor..heerlijk lekker alleen lekker relaxed
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk het ook ja. Hoef niet elk weekend te shoppen ofzo maar vind shoppen wel leuk enzo
. Meestal doe ik dat ook alleen, lekker alles bekijken in je eigen tijd en geen gezeur
Rammstein fan??? vroeg ikquote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
werkzaam in de logistiek ( wereld vol uitdagingen ... werd mij verteld)
samenwonend
ehmmmmmm....
Mja ik dus ook, alleen ben ik altijd een jezustijd aan het zoeken voor een broek in mijn maatquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
alleen van onder hoorquote:
*geeft doekje* er zit nog een druppel op je neusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!
Oja, het is hier echt relaxt weer... daar bij jullie ook goed te doen?
welkom dan maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
samenwonend
ehmmmmmm....
ehm, dacht dat jij het kado deedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk geen probleem wel ff geld storten he
Welkom!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
samenwonend
ehmmmmmm....
Ja echt wel en vooral met een groep van die zeikende meisjesquote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies, niemand die zeurt dat het telang duurt enzo
Ik zou echt niet met een groepje kunnen shoppen..zou mezelf er dan ook helemaal aan irriteren ofzo
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*geeft broekje* er zit nog een druppel op je neus![]()
Bewolkt en de zon zit erachter
hehe ik ook...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
Nee ten eerste ben ik nu leeg...en eigenlijk vind ik gewoon dat je zelf wel kan betalen..misschien hou ik nog wel iets over voor mezelfquote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, dacht dat jij het kado deed
Wat voor foto's?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen van onder hoor
nou debbie ga je nog fotos posten?
Typisch man iddquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ergens van ja...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik dus ook, alleen ben ik altijd een jezustijd aan het zoeken voor een broek in mijn maat
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welkom!
Logistiek met uitdagingen, je was toch niet dronken toen je ging solliciteren?
Ja Droxz loopt zonder broekjequote:Op woensdag 17 september 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.
Een broekje ?
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
van jou in je nieuwe klerenquote:
jah, ik moest ook terug zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pff wat gaanw e weer snel mensen...geen reet te doen zeker?
quote:
Uhm...nee dacht het maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van jou in je nieuwe kleren
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Typisch man iddKen ook zo'n iemand
. Toch wel beetje apart..vrouwen hebben de hele dag nodig en mannen zijn gewoon binnen een half uurtje klaar
nee joh !!!quote:
Ik zit hier nog steeds te lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik viel zowat van mijn stoel
Daar ben ik het zooooooquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
akkoordquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
beeeeetje flauw!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uhm...nee dacht het maar niet
Ach, dat heb ik nu ook zegquote:
Er is niemand hier die nu een foto gaat makenquote:
Ja hoe is die cd dan? heb em nog nie gehoord...ben zo benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
Ze moeten hun smoel houdenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
das wel een leuke voor het nieuwe topic straks...Crazy-M gadet de huppelkutquote:
Huh, heb ik wat gemist ofzo?quote:
Nee zonder lees ik netquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, heb ik wat gemist ofzo?
Ik loop hier niet in mijn boxer rond ofzo hoor hahahaha
vette shit... zit in de autoquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hoe is die cd dan? heb em nog nie gehoord...ben zo benieuwd
trek jij aub eens wat kleren aan viespeuk!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er is niemand hier die nu een foto gaat makenen ik zet niet graag mijn ziekte (kopen) in the picture
Zeker zo'n oud lijk in staat van ontbindingquote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef HighVolume het volgende:
te vroeg gejuicht.... een ietswat oudere dame die de status van m.i.l.f. allang voorbij is gegaan probeerd namelijk sky radio te luisteren....
jah !quote:Op woensdag 17 september 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeker zo'n oud lijk in staat van ontbinding
Eensch!quote:
Dat zal d'r lerenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jah !... maar ik heb ook nog disturbed hier liggen dus ze kan dr lol op
WTF ?! Snap er nu niets van... heb ik weer ergens wat verkeerds zitten typen ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trek jij aub eens wat kleren aan viespeuk!
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zooooooniet mee eens
Echt zo'n opoe die niet meer door de APK komt zeg maar?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef HighVolume het volgende:
te vroeg gejuicht.... een ietswat oudere dame die de status van m.i.l.f. allang voorbij is gegaan probeerd namelijk sky radio te luisteren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Crazy had mn post aangepastquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ergens? Ik verbaas me dat je eindelijk wat fatsoenlijks aan het typen bentquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF ?! Snap er nu niets van... heb ik weer ergens wat verkeerds zitten typen ofzo?
Ik werk vandaag nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef HighVolume het volgende:
tot hoelaat moeten jullie eigenlijk ???
Ik mag over een half uurtje gaan !
Precies! ... ze heeft ook 3 brillen op dr bureau liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt zo'n opoe die niet meer door de APK komt zeg maar?
OMG!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Precies! ... ze heeft ook 3 brillen op dr bureau liggen
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz is niet wakker vandaag:
Ik zit te smssen enzo, maar mijn bat. is bijna leeg, dus ik doe heel voorzichtig, en stuur niet te veel enzo.
Collega: Ej, heeft er hier iemand een nokia oplader?
ik: ja hoor, hier ligt mijne...
ik: uh....
ik: Ik ga eerst mijn telefoon in mijn EIGEN oplader doen!
aha, het ging even te snel om alles terug te lezen hahahaquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz is niet wakker vandaag:
Ik zit te smssen enzo, maar mijn bat. is bijna leeg, dus ik doe heel voorzichtig, en stuur niet te veel enzo.
Collega: Ej, heeft er hier iemand een nokia oplader?
ik: ja hoor, hier ligt mijne...
ik: uh....
ik: Ik ga eerst mijn telefoon in mijn EIGEN oplader doen!
Ik heb geen zin meer!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ergens? Ik verbaas me dat je eindelijk wat fatsoenlijks aan het typen bent![]()
![]()
JAAAH DIE HEB IK ALquote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef diertjuh het volgende:
Teveel om op te reageren dus: Alle bandjes die zojuis genoemd zijn die zijn![]()
Oja dat doe me er aan denken dat ik even het album van Serj Tankian nog moet downloaden
dat weet ik maar dan gaat mijn "ideale schoonzoon " imago die ze me gegeven heeft eraan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG!dat kan toch niet meer....je kunt er natuur"lijk" wat aan doen
Lekker lekker! Toevallig nog een droxz special staan?quote:
misschien word jij dan wel de baasquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat weet ik maar dan gaat mijn "ideale schoonzoon " imago die ze me gegeven heeft eraan.
Plus dat ze mijn leiding gevende is
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer!
Zo goed?
mmmm dan hoef ik nog minder te doen als nu !!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
misschien word jij dan wel de baas
alloaquote:
* diertjuh geeft een Droxz special aan Droxzquote:Op woensdag 17 september 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker lekker! Toevallig nog een droxz special staan?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAH DIE HEB IK ALje moet er wel van houden
ik vind niet alles goed, maar smaken verschillen
maar aantal zijn![]()
wij zijn niet zo snel hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft een Droxz special aan Droxz![]()
En stop eens met dat snelle posten
jah, het GING snelquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:13 schreef HighVolume het volgende:
Ik ga de boel hier afsluiten en lekker naar huis !!! fijne avond/ dag ieder!
Ja of bij iedereen staat ineens de baas op het kantoorquote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
idd..iedereen is in slaap gevallen denk ik
Whehe iedereen ineens ontslagenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja of bij iedereen staat ineens de baas op het kantoor
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
Ik heb Smokez z'n tattoo gezien!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Dank u! Daar was ik wel aan toe, heb net een kwartier wat gedaan... nu even bijkomen!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft een Droxz special aan Droxz![]()
En stop eens met dat snelle posten
Dacht al dat er een plaatje bij hoorde, want ik zie nietsquote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
ja godverhoeren... momentquote:Op woensdag 17 september 2008 15:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dacht al dat er een plaatje bij hoorde, want ik zie niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |