maaaaaaaaaaaaar... in het vorige topic vroeg ik aan jou (pagina 13quote:
hmmm okee.. werkse dan... ghehequote:Op dinsdag 16 september 2008 09:47 schreef Leanne het volgende:
ik ga werken
like, echt werken!
dus ben weg![]()
![]()
doei doei iedereen
het gaat goed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef renedis het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaar... in het vorige topic vroeg ik aan jou (pagina 13) hoe is het ermeeeee
jaa gaat ook goed hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
het gaat goed!
met jou ook renedis?
je nick komt me zo bekend voor
Er is ook een poster genaamd Renesite.. verwarring ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:02 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa gaat ook goed hoor
ik weet niet ofdat ie bekend voorkomt? ik heb die nick al vanaf mijn 13e ofzo. misschien ergens gezien?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
nog 20min en dan zit het er weer op voor vandaag:D:D:D:D:D:D
hoelaat ben je begonnen ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dan alweer..ik moet nog zooooo lang
20 minuten, ben je ziek ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
lucky bastard!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
hahaa, mensen staan juist altijd in de wacht bij mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ben nog steeds aan het werk maar hang in de wacht
oftewel: er is geen wachtrij maar wij mogen pas na 5 min telefoon opnemen zodat de klant een rekening van 5 min heeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa, mensen staan juist altijd in de wacht bij mij
ik heb nu 2 wachtende in de telefoon maar ik heb nog 5 min "na-werktijd"
dus over 5 min gaat hij pas over, dan hebben hun allang opgehangen
bedenk me nu net. erg is dat eigenlijk?!
Wat een tijden man, ruilen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee dat heet ochtend dienstbegon on half 7
hahaa niet echt.. want wij krijgen alleen maar interne medewerkers aan de lijn..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oftewel: er is geen wachtrij maar wij mogen pas na 5 min telefoon opnemen zodat de klant een rekening van 5 min heeft
wat moet je programmeren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef crazy987 het volgende:
iemand zin om me te helpen programmeren ?
Had ik maar werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef renedis het volgende:
[..]
echt he! iedereen is opeens "aan het werk"
incidenten/inventaris applictie met wat extra functiesquote:
ga de afwas doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik verveeeeeeeeheeeeeeeeeeel me.
je mag zeker geen web-based versie maken? heeft namelijk veel voordelen (onder andere dat hij overal te benaderen valt?) moet je een SLA systeem er in verwerken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
incidenten/inventaris applictie met wat extra functies
heb nu even een versie gemaakt met een internet explorer erin
even project gebuild en draait nu lekker
owh naja danhoef je het vanmiddag niet te doen. Scheelt weer..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doen we in de middag altijd.
C# met MSSQL database.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
je mag zeker geen web-based versie maken? heeft namelijk veel voordelen (onder andere dat hij overal te benaderen valt?) moet je een SLA systeem er in verwerken?
hm mdat is ook raar jahquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef diertjuh het volgende:
haai![]()
Waarom moet je ineens overal een niveau 4 diploma hebben om werk te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |