maaaaaaaaaaaaar... in het vorige topic vroeg ik aan jou (pagina 13quote:
hmmm okee.. werkse dan... ghehequote:Op dinsdag 16 september 2008 09:47 schreef Leanne het volgende:
ik ga werken
like, echt werken!
dus ben weg![]()
![]()
doei doei iedereen
het gaat goed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef renedis het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaar... in het vorige topic vroeg ik aan jou (pagina 13) hoe is het ermeeeee
jaa gaat ook goed hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
het gaat goed!
met jou ook renedis?
je nick komt me zo bekend voor
Er is ook een poster genaamd Renesite.. verwarring ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:02 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa gaat ook goed hoor
ik weet niet ofdat ie bekend voorkomt? ik heb die nick al vanaf mijn 13e ofzo. misschien ergens gezien?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
nog 20min en dan zit het er weer op voor vandaag:D:D:D:D:D:D
hoelaat ben je begonnen ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dan alweer..ik moet nog zooooo lang
20 minuten, ben je ziek ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
lucky bastard!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
hahaa, mensen staan juist altijd in de wacht bij mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ben nog steeds aan het werk maar hang in de wacht
oftewel: er is geen wachtrij maar wij mogen pas na 5 min telefoon opnemen zodat de klant een rekening van 5 min heeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa, mensen staan juist altijd in de wacht bij mij
ik heb nu 2 wachtende in de telefoon maar ik heb nog 5 min "na-werktijd"
dus over 5 min gaat hij pas over, dan hebben hun allang opgehangen
bedenk me nu net. erg is dat eigenlijk?!
Wat een tijden man, ruilen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee dat heet ochtend dienstbegon on half 7
hahaa niet echt.. want wij krijgen alleen maar interne medewerkers aan de lijn..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oftewel: er is geen wachtrij maar wij mogen pas na 5 min telefoon opnemen zodat de klant een rekening van 5 min heeft
wat moet je programmeren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef crazy987 het volgende:
iemand zin om me te helpen programmeren ?
Had ik maar werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef renedis het volgende:
[..]
echt he! iedereen is opeens "aan het werk"
incidenten/inventaris applictie met wat extra functiesquote:
ga de afwas doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik verveeeeeeeeheeeeeeeeeeel me.
je mag zeker geen web-based versie maken? heeft namelijk veel voordelen (onder andere dat hij overal te benaderen valt?) moet je een SLA systeem er in verwerken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
incidenten/inventaris applictie met wat extra functies
heb nu even een versie gemaakt met een internet explorer erin
even project gebuild en draait nu lekker
owh naja danhoef je het vanmiddag niet te doen. Scheelt weer..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doen we in de middag altijd.
C# met MSSQL database.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
je mag zeker geen web-based versie maken? heeft namelijk veel voordelen (onder andere dat hij overal te benaderen valt?) moet je een SLA systeem er in verwerken?
hm mdat is ook raar jahquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef diertjuh het volgende:
haai![]()
Waarom moet je ineens overal een niveau 4 diploma hebben om werk te vinden?
ik werk met TopDesk web-based versie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
C# met MSSQL database.
Moet een windows uiterlijk hebben en makkelijk mee te werken zijn, zal zo wel eens een screenshot online schoppen
nice,quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef renedis het volgende:
[..]
ik werk met TopDesk web-based versie.
voorbeeldje om je misschien ideeen op te doen:
resized
[ afbeelding ]
maken met visualbasic met er achter een sql database? eerste projectje of heb je dit al vaker gedaan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef crazy987 het volgende:
En een screenshotje van men applicatie in de vroege development
[ afbeelding ]
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef renedis het volgende:
[..]
maken met visualbasic met er achter een sql database? eerste projectje of heb je dit al vaker gedaan?
magk mee ?quote:
eigen boekhoudprogramma is erg slim!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoe bedoel je
die tabstripp is een open source wat ik geinclude heb, vaker mee gewerkt en is best fijn.
maar ik heb al meer in C# geprogrammeert.
voor school een CMS
en natuurlijk mijn eigen boekhouding-applicatie voor m`n bedrijf
kloptquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef renedis het volgende:
[..]
eigen boekhoudprogramma is erg slim!
die programma's zijn fucking duur!
ik moet nog steeds is een keer een programma'tje maken voor mijn pda.. zodat ik makkelijk mijn KM-registratie kan bijhouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt
en zijn vaak ook niet totaal of te veel functies
ik kan bij de mijne simpelweg men ikomsten/uitgaven inboeken en een totaaloverzicht verkrijgen.
dat is het enige wat ik nodig heb
plus ik houd er ook gelijk men klanten mee bij, opdrachten en draai er m`n facturen mee uit
Daar ben ik allang van terug. Heeft niet veel uitgehaald...quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
je ging toch naar het uitzendbureau? of gaat dat nu niet meer door....
hmmm balen.. kan je niet tijdelijk bij een call-center oid gaan werken? tis niet ideaal maar daar is altijd werk in te vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik allang van terug. Heeft niet veel uitgehaald...
2-3 uurtjes werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef renedis het volgende:
[..]
ik moet nog steeds is een keer een programma'tje maken voor mijn pda.. zodat ik makkelijk mijn KM-registratie kan bijhouden.
met prive, werk en gescheiden in km's weer gegeven enz.
heb er alleen nog nooit tijd voor gehad om het te maken
Ik heb nog veel minder zinquote:
Was echt dom. Ik kwam niet in aanmerking voor een baan omdat ik niet stressbestendig ben en geen niveau 4 diploma had ofzo. En ik moest maar op mn cv zetten wat er onder administratieve taken viel enzo. Met andere woorden ik kan beter maar productiewerk gaan doenquote:
Doe normaal!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:30 schreef renedis het volgende:
[..]
Hallo![]()
[..]
ga uuuuuhm.. een rondje rennen?
quote:
jaa dat zal best.. het is lang geleden voor mij dat ik met visual basic heb gewerkt.quote:
Vandaar dr. voor mijn naam he, ik ben een geleerd demotivatorquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe normaal!![]()
[..]
Tja je hebt altijd baas boven baas he
moet er geen s bij dan? doctorandus Droxz?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vandaar dr. voor mijn naam he, ik ben een geleerd demotivator
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
Lynda !!!
Goeiemerge
nog 3,5de dag tot het weekend
mjah is inderdaad raar werk zoeken dan. en gewoon open sollicitaties ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was echt dom. Ik kwam niet in aanmerking voor een baan omdat ik niet stressbestendig ben en geen niveau 4 diploma had ofzo. En ik moest maar op mn cv zetten wat er onder administratieve taken viel enzo. Met andere woorden ik kan beter maar productiewerk gaan doen. Was echt een demotiverend gesprek, heeft er iemand een motivatie om te werken is het nog niet goed
. Weetje? Ik snap er niets meer van hoor. Hoe moet ik me dan beschikbaar stellen voor de arbeidsmarkt. Ik heb het nu echt even gehad met die uitzendbureaus...
is geen VB hequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:32 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa dat zal best.. het is lang geleden voor mij dat ik met visual basic heb gewerkt.
dus bij mij zal het wel wat langer durenmooiste zou zijn als je het met GPS kan laten samen werken voor een exacte km registratie.
echter is dat héél wat moeilijker volgens mij.
Dat klinkt eigenlijk best goed!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet er geen s bij dan? doctorandus Droxz?
neequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best goed!
Ben ik inmiddels al zo goed in het demotiveren? hahaha
hmm natuurlijk. ik heb altijd met visual basic gewerkt.. nooit wat andersquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
is geen VB he
C# is heel wat anders, wel nog steeds .net maar andere taal
Voor jou maak ik graag een uitzonderinge, omdat je zo actief bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee
mij heb je nog niet kunnen overhalen
ik te veelquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:45 schreef renedis het volgende:
[..]
hmm natuurlijk. ik heb altijd met visual basic gewerkt.. nooit wat anders
Zal wel "haat" bedoelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik te veel
C#, PHP, VB, vanalles
meedere databases waarvan ik MSSQL nog steeds het meeste haar
ik ben NU rustig, omdat gister zo laat werdquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzonderinge, omdat je zo actief bent
maar jou dag zit er ook alweer bijna op toch ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon geen zin meer, maar heb dan ook heel hard gewerkt
Oja, en omdat jij nog "subtieler" bent dan ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben NU rustig, omdat gister zo laat werd
Kijk nu komen we ergensquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja, en omdat jij nog "subtieler" bent dan ik
klopt als een bus, nog iets meer dan een half uurtjequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar jou dag zit er ook alweer bijna op toch ?
Nou heb ik heulemaal geen zin meer!quote:
dat maak ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel "haat" bedoelen
Ik vind er echt niets aan, beetje naar een reeks met text/code kijken...
Geef mij dan toch maar wat grafisch ofzo
en ik eigenlijk geen lettertjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik heulemaal geen zin meer!
Zo maar even roken, kan even geen laptop meer zien!
Ik bedoel meer... uh... 3d shit met b.v Maya/3dmaxquote:
hahaha kan ik me wat bij voorstellen, gisteren ook weer moeten stoeien met excel, blijft gewoon klote hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik eigenlijk geen lettertjes
of excel
of overeenkomsten
of het geluid avn de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |