De OP van het vorige topic quoten, kopieren, plakken en een beetje aanpassen zodat je wel de plaatjes en geen linkjes te zien krijgtquote:Op maandag 15 september 2008 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
Had ik eigenlijk moeten doen he..nieuw topic starten..hoe doen jullie dat? Gewoon alles erin kopieren?
Wat pas je aan dan?quote:Op maandag 15 september 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
De OP van het vorige topic quoten, kopieren, plakken en een beetje aanpassen zodat je wel de plaatjes en geen linkjes te zien krijgt
Als je een plaatje 'quote' krijg je in je post een link te zien en niet het plaatjequote:
Nee das waarquote:Op maandag 15 september 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je een plaatje 'quote' krijg je in je post een link te zien en niet het plaatjeDat kunnen we niet hebben he
Oke....waarom?quote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg de hele dag door 'mogguh'
Vraag me niet waarom
hahaquote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
Snapt er niks van..me collega ziet er minder katerig uit dan ik
ik jou ookquote:
Ik ben thuisquote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:En we gaan nog niet naar huis..nog lange niet nog lange niet
Nee jij gaat nog niet naar huis, want je moeder is niet thuisquote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:En we gaan nog niet naar huis..nog lange niet nog lange niet
En al was je moeder thuis! Dan gingen we niet, dan gingen we...quote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee jij gaat nog niet naar huis, want je moeder is niet thuis
quote:
Ja al was jouw moeder thuis, dan ging ik dus naar jouw huisquote:Op maandag 15 september 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
En al was je moeder thuis! Dan gingen we niet, dan gingen we...
Ja zo'n viezerik ben je welquote:Op maandag 15 september 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja al was jouw moeder thuis, dan ging ik dus naar jouw huis
en nu zit ik met dat liedje in mn kop!quote:Op maandag 15 september 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
En al was je moeder thuis! Dan gingen we niet, dan gingen we...
tis maandag he, brak dagquote:Op maandag 15 september 2008 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O damn gaat weer snel vandaag ....
mannnnn wat ben ik verrot vandaag !
Goeiemorgenquote:Op maandag 15 september 2008 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fubar!quote:Op maandag 15 september 2008 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik weer even aan het werk!
Geeft niet je bent niet de enigequote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bent naar de klote dus als ik traag ben ligt het idd aan mij
mogge sgele debbie en draakje
Voor mijn doen is dat laat hoorquote:
wat was dat ook alweer? Fucked Up Beyond All Recognition toch?quote:
Wat een gezelligheidquote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef Olep het volgende:
Kwart voor. Godverdomme, kut maandag.
quote:Op maandag 15 september 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat was dat ook alweer? Fucked Up Beyond All Recognition toch?
Tip: Voor je gaat slapen na een avondje drinken. 2x advil of Aleve achterover slaan + 2 glazen water...en je hebt nergens geen last vanquote:Op maandag 15 september 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid![]()
O men...ik wil naar bedik ga nooit meer drinken
Echt waar ja?quote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tip: Voor je gaat slapen na een avondje drinken. 2x advil of Aleve achterover slaan + 2 glazen water...en je hebt nergens geen last van
Of gewoon niet (teveel) drinken als je de volgende dag moet werkenquote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
Tip: Voor je gaat slapen na een avondje drinken. 2x advil of Aleve achterover slaan + 2 glazen water...en je hebt nergens geen last van
Nou..voor mij heeft het al die jaren die ik in de horeca gewerkt hebt heel vaak geholpenquote:
Da's wel heel makkelijk hequote:Op maandag 15 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of gewoon niet (teveel) drinken als je de volgende dag moet werken
2x ibuprofen 400mg werkt ook best hoorquote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik ook, maar wel gelijk een dubbelequote:Op maandag 15 september 2008 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had gister ook maar 1 wodkaatje op
quote:Op maandag 15 september 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ook, maar wel gelijk een dubbele
en dan nog wat biertjes
Dudequote:Op maandag 15 september 2008 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het eerste wat ik zondag ochtend door mijn keel goot was een dubbele jameson 12yr
wat moet ik nou met te veel bloed in m`n alcoholquote:
beginnen waarmee je de vorige avond mee gestopt bent heaquote:Op maandag 15 september 2008 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het eerste wat ik zondag ochtend door mijn keel goot was een dubbele jameson 12yr
idd en dat was 8 uur sochtends... toen we om 4 uur naar bed waren gekropenquote:
ben ik nog steedsquote:
programmeren blijft handigquote:
koffie lust ik nietquote:
Ik vind alles goedquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
koffie lust ik niet
wijntje of biertje ?
Pas nou op jij...morgen ben je weer misselijkquote:
haha geklijk maar dineetje erbij xD =Pquote:
debbie: Jaaa pap!quote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pas nou op jij...morgen ben je weer misselijk
Dat zou zo maar eens kunnenquote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Barraquote:
Je moeder ook, maar dat komt dan weer van die morning afterquote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sm0kezquote:Op maandag 15 september 2008 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar dat komt dan weer van die morning after
quote:
wees welkomquote:
Nee hij is niet zo erg als het lijkt..ik schrok ook de eerste xquote:Op maandag 15 september 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wees welkom
en schrik niet van crazy
interesses wil ik altijd weten maar ik ben heel gelukkig met mijn vriendin dus die seks gaat er niet in zittenquote:Op maandag 15 september 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barrawil je echt me interesses weten of is het een lokkertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |