De OP van het vorige topic quoten, kopieren, plakken en een beetje aanpassen zodat je wel de plaatjes en geen linkjes te zien krijgtquote:Op maandag 15 september 2008 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
Had ik eigenlijk moeten doen he..nieuw topic starten..hoe doen jullie dat? Gewoon alles erin kopieren?
Wat pas je aan dan?quote:Op maandag 15 september 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
De OP van het vorige topic quoten, kopieren, plakken en een beetje aanpassen zodat je wel de plaatjes en geen linkjes te zien krijgt
Als je een plaatje 'quote' krijg je in je post een link te zien en niet het plaatjequote:
Nee das waarquote:Op maandag 15 september 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je een plaatje 'quote' krijg je in je post een link te zien en niet het plaatjeDat kunnen we niet hebben he
Oke....waarom?quote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg de hele dag door 'mogguh'
Vraag me niet waarom
hahaquote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
Snapt er niks van..me collega ziet er minder katerig uit dan ik
ik jou ookquote:
Ik ben thuisquote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:En we gaan nog niet naar huis..nog lange niet nog lange niet
Nee jij gaat nog niet naar huis, want je moeder is niet thuisquote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:En we gaan nog niet naar huis..nog lange niet nog lange niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |