ooit wel eens een geit anaal genomen ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:54 schreef pulletje het volgende:
[..]
moet alles een keer proberen he..
geit nie, schaap welquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooit wel eens een geit anaal genomen ?
dan heb je nog wel wat om uit te proberen dusquote:
mja best wel.. eens kijken of ik een geitje kan vinden dit weekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je nog wel wat om uit te proberen dus
één voordeel, een geit moet slikkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:03 schreef pulletje het volgende:
[..]
mja best wel.. eens kijken of ik een geitje kan vinden dit weekend
Sgele krijgt het er warm van als hij ze zo samen ziet zittenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wel cool dit sgele in dit topic nog steeds lynda en droxz op het station zit zitten.... krijgen ze het niet koud?
Eh, leg eens uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
één voordeel, een geit moet slikken
Ik schiet nog helemaal vol als ik er aan terug denkquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele krijgt het er warm van als hij ze zo samen ziet zitten
Smeeeeeeeeeeeeeeeerigquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik schiet m'n oog nog helemaal vol als ik er aan terug denk
een geit kan niet spugen, dus alles wat die in zn bek krijgt moet ie doorslikken. wist je dat niet ?quote:
We zijn nu toch best lief met z'n allen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen, Doe is lief.
Ik ben ook weer terug uit mijn pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |