LOL, geen richtings gevoel ?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
Verdwalen in een donker bos is NIET COOL, ik herhaal, NIET FUSKING COOL!!!!!
Dat wel, maar had niet verwacht dat het zo snel donker zou worden.quote:
Jah is inderdaad lastig dan. Geen licht bij ?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wel, maar had niet verwacht dat het zo snel donker zou worden.
Ik kon kiezen om de route af te maken, maar dat ging ik niet halen (donker worden....), of terug lopen.
Nou bleek dat het al zo snel donker werd, dat ik in het donker de weg terug moest vinden!
Die paden zijn hier nogal klein zeg maar, niet echt van die grote brede paden...
Ik weet niet wat jij in je zak stopt als je een stukje gaan lopen/foto's gaat maken.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah is inderdaad lastig dan. Geen licht bij ?
Crazy mag ik je pup een keer aaien?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
nee, i kga zo weer vroeg slapen.
Zit ik naast de pup, op de plaats, rustig samen met hem naar een vliegtuig te kijken![]()
Krijg ik iets in mn oog
heheh, als je de kans krijgtquote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Leanne het volgende:
[..]
Crazy mag ik je pup een keer aaien?
de pup en CRAZYquote:Op donderdag 11 september 2008 21:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de pup, crazy of beide ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |