Aawh, das wel zielig.. maarja het is toch niet slimquote:Op woensdag 10 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
Nou hoe ze het doen..doen ze het, ik heb er een virus scanner opgezet en ben vertrokken![]()
Ik zeg "is niet erg slim he?"![]()
Dat meisje bijna
Ah ja wat zielugquote:Op woensdag 10 september 2008 15:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aawh, das wel zielig.. maarja het is toch niet slim
zei zet er virussen opquote:Op woensdag 10 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
Nou hoe ze het doen..doen ze het, ik heb er een virus scanner opgezet en ben vertrokken![]()
Ik zeg "is niet erg slim he?"![]()
Dat meisje bijna
Vind het er ook niet echt gezellig ofzoquote:Op woensdag 10 september 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vaag???
KUT STAD
heel die rode stoplichten
Das is weer helemaal de andere kant op hahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om op de vraag van Droxz terug te komen. in de buurt van het mooie Zwolle
ik ben geboren in eindhoven... telt dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das is weer helemaal de andere kant op hahaha
We zitten wel lekker over heel NL hier he
vandaar dat je nu ergens anders heen bent gegaanquote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben geboren in eindhoven... telt dat?
Gewoon zo erg, half uur om uit centrum te komenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind het er ook niet echt gezellig ofzo
Geef mij maar Amsterdammmmmmmmmmmmmm
aha, dat verklaard wel een hoop ja!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben geboren in eindhoven... telt dat?
Dat is wel klote ja, maar dat dialect is gewoon om te gillen... hier ook trouwensquote:Op woensdag 10 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gewoon zo erg, half uur om uit centrum te komen
Yup, dat is inderdaad ook zielig ja. Niet lief van haar! Foei!!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah ja wat zielugdat mijn bezigheden werden onderbroken daardoor...das pas zielug
Zwollequote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om op de vraag van Droxz terug te komen. in de buurt van het mooie Zwolle
Ik heb echt serieus niks met Amsterdam en vraag me ook wel eens af wat mensen nou zo leuk vinden aan die stad. Ik heb liever Zwolle, Utrecht enzo..quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind het er ook niet echt gezellig ofzo
Geef mij maar Amsterdammmmmmmmmmmmmm
gewoon brabantsquote:Op woensdag 10 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja, maar dat dialect is gewoon om te gillen... hier ook trouwens
En de stad is niet relaxt, en het vervoer is klote daar...
Zwollequote:Op woensdag 10 september 2008 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus niks met Amsterdam en vraag me ook wel eens af wat mensen nou zo leuk vinden aan die stad. Ik heb liever Zwolle, Utrecht enzo..
Amsterdam heeft wel leuke poppodiums
welkomquote:Op woensdag 10 september 2008 16:02 schreef Komakie het volgende:
Ik kan op zich wel wat gaan doen maar heb er geen zin in.
Ik zit ook totaal op de verkeerde plek bij me werk. gelukkig nog maar 2.5 maand voordat me contract afloopt
Ik kan je wel een hele lijst geven maar dat schieten we niet veel mee op denk ikquote:Op woensdag 10 september 2008 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus niks met Amsterdam en vraag me ook wel eens af wat mensen nou zo leuk vinden aan die stad. Ik heb liever Zwolle, Utrecht enzo..
Amsterdam heeft wel leuke poppodiums
grote steden hebben sowieso geen sfeerquote:Op woensdag 10 september 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan je wel een hele lijst geven maar dat schieten we niet veel mee op denk ik
Rotterdam vind ik dus zeker niets, alles is nieuw zeg maar, geen zweer....
Zwolle... te lang niet geweest, en Utrecht ook niet eigenlijk
Ik en lyn lagen dubbel van de week zeg.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon brabants
niks tegen brabants he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |