quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:Mijn kut collega is echt niet vrolijk ofzo, echt hilarisch ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguh!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef mrfool het volgende:
hoiiiiiiiii
Haaiquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!! goede morgen!
haha slimquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik vanochtend snel naar de bus lopen, dacht dat ik beetje laat was. Kwam de bus pas 10 minuten later aanrijden. Trein gemist
ik vind em geweldigquote:
quote:
droxz jij hebt tog een ps3 met gta4? heb jij er wel eens problemen mee gehad? Bij een maat van me is tie na 5 minuten vastgelopen en kan er nu niks meer mee... hij had em net binnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!! goede morgen!
yup heb je goed gehoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER PIEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Dit is eng:
IK WERK
* Crazy-M meldt zich maar ziek
klachten: i kwas aan het werken
En hoorde ik ergens iets over kusjes ?
en waar kan ik me melden ?quote:
Ok, ik ben al wegquote:whiejj ze gaan hier iets aan de lawaaimakerige mensen doen
. Kan ik rustig mn huiswerk doen. Schiet eigenlijk nie op
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en waar kan ik me melden ?
[..]
Ok, ik ben al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |