quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:Mijn kut collega is echt niet vrolijk ofzo, echt hilarisch ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguh!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef mrfool het volgende:
hoiiiiiiiii
Haaiquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!! goede morgen!
haha slimquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik vanochtend snel naar de bus lopen, dacht dat ik beetje laat was. Kwam de bus pas 10 minuten later aanrijden. Trein gemist
ik vind em geweldigquote:
quote:
droxz jij hebt tog een ps3 met gta4? heb jij er wel eens problemen mee gehad? Bij een maat van me is tie na 5 minuten vastgelopen en kan er nu niks meer mee... hij had em net binnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!! goede morgen!
yup heb je goed gehoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER PIEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Dit is eng:
IK WERK
* Crazy-M meldt zich maar ziek
klachten: i kwas aan het werken
En hoorde ik ergens iets over kusjes ?
en waar kan ik me melden ?quote:
Ok, ik ben al wegquote:whiejj ze gaan hier iets aan de lawaaimakerige mensen doen
. Kan ik rustig mn huiswerk doen. Schiet eigenlijk nie op
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en waar kan ik me melden ?
[..]
Ok, ik ben al weg
* Crazy-M meldt zichquote:
* diertjuh geeft Crazy eenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M meldt zich
Waarom bellen ze altijd: Tegelijk op.
Zit alleen, zo geen telefoon, en dan bellen er 2 tegelijk....
dank uquote:
even geen meldingen meer, mag dat ook ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
zoooo nu echt even geen letterjes in excell meer
multitaskingquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M meldt zich
Waarom bellen ze altijd: Tegelijk op.
Zit alleen, zo geen telefoon, en dan bellen er 2 tegelijk....
van mij welquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even geen meldingen meer, mag dat ook ?
zo, mijn koekjes zijn alweer op
Jep die heb ik, ik heb nog geen 1 probleem gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
droxz jij hebt tog een ps3 met gta4? heb jij er wel eens problemen mee gehad? Bij een maat van me is tie na 5 minuten vastgelopen en kan er nu niks meer mee... hij had em net binnen
Je kunt weer verder met multitasking?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
Kan ik er weer even tegen aan
ging best goedquote:
jahquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je kunt weer verder met multitasking?
ach jah, altijd vaag zulke mensenquote:echt wtf, vorig jaar zat zo'n wijf bij mij in de klas, zat alleen maar te zeuren tegen me en ineens doet ze vet aardig...achja als je niet weet hoe een Imac werkt..moet je wel iemand vragen he
Uhu inderdaad...en ja hoor ik loop weer vast met die irritante vragen. 'Noem 4 oorzaken waardoor logistiek management belangrijker wordt' Ik kan het nergens vinden, zelfs het internet geeft geen antwoord..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jahdankje lieverd
![]()
[..]
ach jah, altijd vaag zulke mensen
quote:
Pfff, ik is blij dat ik niet meer op school zitquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu inderdaad...en ja hoor ik loop weer vast met die irritante vragen. 'Noem 4 oorzaken waardoor logistiek management belangrijker wordt' Ik kan het nergens vinden, zelfs het internet geeft geen antwoord..
1 hele goede dagquote:
haha de printer is snel zatquote:
tijd voor weekendquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha de printer is snel zat
maar om die pdf te verwerken
rete traag.
ben al van adobe reader overgestapt naar foxit-reader (scheelde zo`n 1.8GB in de printopdracht)
maar alsnog
mja iddquote:
mja maar denk dat dat alsnog traag gaatquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, eerst laten spoolen, wachtrij plaatsen en als dat klaar is pas laten printen
maar 8 mb doet er gewoon lang over, kun je niet veel aan doen, of zwaardere printer aanschaffen
btw: wie gaat er hier over naar chrome:
http://www.google.com/googlebooks/chrome/#
Ik ga het in elk geval proberen
Gebruik je PCL of PS drivers om te printen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:30 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen
even een vraagje he, ja ik werk hard
ik heb een probleempje
wij moeten nogal veel pdfjes uitprinten
en ook nogal groot (varieert van 8mb tot 40mb)
maar dat printen gaat rete traag
iemand een idee om het op te voeren ?
draait op een dual core3ghz (intel) en 4GB ram
ik ga zelf niet hoor.. mag ik niet van mijn vriendinquote:
ik ga even wijselijk mijn mond houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga zelf niet hoor.. mag ik niet van mijn vriendin
geef mijn uitnodigingen altijd aan vrienden/collega's
PCL6.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gebruik je PCL of PS drivers om te printen?
type?quote:
driver is: Ricoh Aficio 2045e PCL6quote:
wil je samen met Topspin erheen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga even wijselijk mijn mond houden
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef Elcadarn het volgende:
Dan gaat je vriending toch ook lekker mee ?
Lekker elkaar gek maken
oehh dankje dankje dankjequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef Elcadarn het volgende:
@ diertjuh :
1) De klant verwacht geen omkijken te hebben naar de het logistieke proces.
2) Doorlooptijden moeten korter
3) Het logistieke proces moet economischer worden ingedeeld
4) Het logistieke proces moet flexibeler'
etc.
hoop dat je er wat aan hebt
Adobe heeft wel vaker problemen met PCL, probeer de PS eens...quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wil je samen met Topspin erheen?
ik gebruik momenteel geen Adobe.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Adobe heeft wel vaker problemen met PCL, probeer de PS eens...
pcl5e doet soms ook de trickquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Adobe heeft wel vaker problemen met PCL, probeer de PS eens...
als je op reageren klikt of iemand quote zie je ze allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:11 schreef Elcadarn het volgende:
trouwens, weet iemand waar je een overzicht van de smilies kan vinden ?
mag je zelf wetenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef diertjuh het volgende:
Zal ik tot half 2 of tot 2 uur op school blijven?
om 2 uur heb ik nog een les, maar daar worden de aantekeningen gegeven die ik nog heb van vorig jaar. En vorige week gezien, dat het precies dezelfde aantekeningen zijn. Dus niet zinvol om er bij te gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:15 schreef Elcadarn het volgende:
eerste week ? half 2 natuurlijk..... moet vandaag om 20:30 beginnen.... achterlijk college....
dan zal ik spullen pakken en tjop tjop naar huisquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
om 2 uur heb ik nog een les, maar daar worden de aantekeningen gegeven die ik nog heb van vorig jaar. En vorige week gezien, dat het precies dezelfde aantekeningen zijn. Dus niet zinvol om er bij te gaan zitten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag je zelf weten
wat wil je zelf
nu alquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef Elcadarn het volgende:
Ok, cool, had alleen de quick reply nog maar gevonden.....![]()
Dank je! ( en nu iedereen gek maken met de smilies) - i can die happy now
nee, want dat vak moet ik nog voldoende halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:20 schreef Elcadarn het volgende:
Beetje herhaling is toch goed diertjuh, kan je anders geen vrijstelling krijgen ?
Hier ook ja, maar nieuwe programma's hebben hier dan weer problemen met pcl5 hahahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pcl5e doet soms ook de trick
heb jij de google chrome al gehorod ???
strip ziet er echt veel beleovend uit in elk geval
gelukiig maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef Elcadarn het volgende:
Ok, cool, had alleen de quick reply nog maar gevonden.....![]()
Dank je! ( en nu iedereen gek maken met de smilies) - i can die happy now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |