pcl5e doet soms ook de trickquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Adobe heeft wel vaker problemen met PCL, probeer de PS eens...
als je op reageren klikt of iemand quote zie je ze allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:11 schreef Elcadarn het volgende:
trouwens, weet iemand waar je een overzicht van de smilies kan vinden ?
mag je zelf wetenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef diertjuh het volgende:
Zal ik tot half 2 of tot 2 uur op school blijven?
om 2 uur heb ik nog een les, maar daar worden de aantekeningen gegeven die ik nog heb van vorig jaar. En vorige week gezien, dat het precies dezelfde aantekeningen zijn. Dus niet zinvol om er bij te gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:15 schreef Elcadarn het volgende:
eerste week ? half 2 natuurlijk..... moet vandaag om 20:30 beginnen.... achterlijk college....
dan zal ik spullen pakken en tjop tjop naar huisquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
om 2 uur heb ik nog een les, maar daar worden de aantekeningen gegeven die ik nog heb van vorig jaar. En vorige week gezien, dat het precies dezelfde aantekeningen zijn. Dus niet zinvol om er bij te gaan zitten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag je zelf weten
wat wil je zelf
nu alquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef Elcadarn het volgende:
Ok, cool, had alleen de quick reply nog maar gevonden.....![]()
Dank je! ( en nu iedereen gek maken met de smilies) - i can die happy now
nee, want dat vak moet ik nog voldoende halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:20 schreef Elcadarn het volgende:
Beetje herhaling is toch goed diertjuh, kan je anders geen vrijstelling krijgen ?
Hier ook ja, maar nieuwe programma's hebben hier dan weer problemen met pcl5 hahahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pcl5e doet soms ook de trick
heb jij de google chrome al gehorod ???
strip ziet er echt veel beleovend uit in elk geval
gelukiig maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef Elcadarn het volgende:
Ok, cool, had alleen de quick reply nog maar gevonden.....![]()
Dank je! ( en nu iedereen gek maken met de smilies) - i can die happy now
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |