Aawh, das wel zielig.. maarja het is toch niet slimquote:Op woensdag 10 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
Nou hoe ze het doen..doen ze het, ik heb er een virus scanner opgezet en ben vertrokken![]()
Ik zeg "is niet erg slim he?"![]()
Dat meisje bijna
Ah ja wat zielugquote:Op woensdag 10 september 2008 15:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aawh, das wel zielig.. maarja het is toch niet slim
zei zet er virussen opquote:Op woensdag 10 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
Nou hoe ze het doen..doen ze het, ik heb er een virus scanner opgezet en ben vertrokken![]()
Ik zeg "is niet erg slim he?"![]()
Dat meisje bijna
Vind het er ook niet echt gezellig ofzoquote:Op woensdag 10 september 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vaag???
KUT STAD
heel die rode stoplichten
Das is weer helemaal de andere kant op hahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om op de vraag van Droxz terug te komen. in de buurt van het mooie Zwolle
ik ben geboren in eindhoven... telt dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das is weer helemaal de andere kant op hahaha
We zitten wel lekker over heel NL hier he
vandaar dat je nu ergens anders heen bent gegaanquote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben geboren in eindhoven... telt dat?
Gewoon zo erg, half uur om uit centrum te komenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind het er ook niet echt gezellig ofzo
Geef mij maar Amsterdammmmmmmmmmmmmm
aha, dat verklaard wel een hoop ja!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben geboren in eindhoven... telt dat?
Dat is wel klote ja, maar dat dialect is gewoon om te gillen... hier ook trouwensquote:Op woensdag 10 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gewoon zo erg, half uur om uit centrum te komen
Yup, dat is inderdaad ook zielig ja. Niet lief van haar! Foei!!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah ja wat zielugdat mijn bezigheden werden onderbroken daardoor...das pas zielug
Zwollequote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om op de vraag van Droxz terug te komen. in de buurt van het mooie Zwolle
Ik heb echt serieus niks met Amsterdam en vraag me ook wel eens af wat mensen nou zo leuk vinden aan die stad. Ik heb liever Zwolle, Utrecht enzo..quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind het er ook niet echt gezellig ofzo
Geef mij maar Amsterdammmmmmmmmmmmmm
gewoon brabantsquote:Op woensdag 10 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja, maar dat dialect is gewoon om te gillen... hier ook trouwens
En de stad is niet relaxt, en het vervoer is klote daar...
Zwollequote:Op woensdag 10 september 2008 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus niks met Amsterdam en vraag me ook wel eens af wat mensen nou zo leuk vinden aan die stad. Ik heb liever Zwolle, Utrecht enzo..
Amsterdam heeft wel leuke poppodiums
welkomquote:Op woensdag 10 september 2008 16:02 schreef Komakie het volgende:
Ik kan op zich wel wat gaan doen maar heb er geen zin in.
Ik zit ook totaal op de verkeerde plek bij me werk. gelukkig nog maar 2.5 maand voordat me contract afloopt
Ik kan je wel een hele lijst geven maar dat schieten we niet veel mee op denk ikquote:Op woensdag 10 september 2008 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus niks met Amsterdam en vraag me ook wel eens af wat mensen nou zo leuk vinden aan die stad. Ik heb liever Zwolle, Utrecht enzo..
Amsterdam heeft wel leuke poppodiums
grote steden hebben sowieso geen sfeerquote:Op woensdag 10 september 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan je wel een hele lijst geven maar dat schieten we niet veel mee op denk ik
Rotterdam vind ik dus zeker niets, alles is nieuw zeg maar, geen zweer....
Zwolle... te lang niet geweest, en Utrecht ook niet eigenlijk
Ik en lyn lagen dubbel van de week zeg.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon brabants
niks tegen brabants he
Nope is een kwestie van een andere mening en een andere smaakquote:Op woensdag 10 september 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan je wel een hele lijst geven maar dat schieten we niet veel mee op denk ik
Rotterdam vind ik dus zeker niets, alles is nieuw zeg maar, geen zweer....
Zwolle... te lang niet geweest, en Utrecht ook niet eigenlijk
Tilburg is toch ook redelijk groot? Maar wel sfeer?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grote steden hebben sowieso geen sfeer
Wel kut dat je zo dus moet doorwerken terwijl je er eigenlijk helemaal geen zin meer in hebt?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:02 schreef Komakie het volgende:
Ik kan op zich wel wat gaan doen maar heb er geen zin in.
Ik zit ook totaal op de verkeerde plek bij me werk. gelukkig nog maar 2.5 maand voordat me contract afloopt
dank uquote:
hand voor de mondquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hand voor de mond
Mag niet gapen in het openbaar
gelukkig wel, anders zouden we ook allemaal in de zelfde stad willen wonenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope is een kwestie van een andere mening en een andere smaak. Rotterdam wel eens geweest maar te weinig gezien dus kan niet helemaal zeggen of dat een stad is die ik leuk zou vinden.
Zwolle en Utrecht vind ik gewoon leuke steden waar je lekker kunt shoppen. Arnhem is ook nog wel leuk.
jah, maar dat is tilburgquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tilburg is toch ook redelijk groot? Maar wel sfeer?
* Dr.Droxz stopt er een appel in...quote:
Ben een paar x in de 013 geweestquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar dat is tilburg
maar over algemeen hebben grote steden dat niet
Tilburg is gewoon gezellig vooral met heel de evenementen.
Makkelijk Meetequote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders zouden we ook allemaal in de zelfde stad willen wonen
Same herequote:Shoppen, tja, ik ben een droge gast die alleen naar de winkels gaat als ie wat nodig heeft,
en dat lukt in mijn eigen stadje (helaas) ook prima.
Adam alleen voor werk geweest, dus niet over oordelen maar kan niet zeggen dat ik daar ooit heen wilquote:Maar A'dam, Haarlem en Alkmaar zijn ook wel goed te doen
* debbie_19 bitchslapped droxzquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz stopt er een appel in...
kijk deb, dan krijg je datquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz stopt er een appel in...
da\\of was dat in eindhoven? weet er niet meer zoveel vanquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben een paar x in de 013 geweest
013 ... dat is kwartier fietsen van mij verwijderdquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben een paar x in de 013 geweest
Het is dat het voor de meeste hier te ver weg is om een meet te houdenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Makkelijk Meete
[..]
Same here
[..]
Adam alleen voor werk geweest, dus niet over oordelen maar kan niet zeggen dat ik daar ooit heen wil
013 is in Tilburgquote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
da\\of was dat in eindhoven? weet er niet meer zoveel vandrank
idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat het voor de meeste hier te ver weg is om een meet te houden
* Dr.Droxz moet lachen, gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 bitchslapped droxz
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 10 september 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en lyn lagen dubbel van de week zeg.
We moesten wat afrekenen bij de Hema volgens mij, zegt dat mens. 2 "uro" tachhhhh-uh-tiggggggggggggg
o jaaaaaquote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
013 is in Tilburg
Met heel die cds tegen het gebouw aan
hahahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
Of mensen gaan juist op vakantie als rest moet werken ....
hotwings op 2 min afstandquote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
o jaaaaapfff is alweer lang geleden wordt weer eens tijd
wrm nie?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz moet lachen, gaat je niet lukken
Lees wel ff je PM danquote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Mensen, ik ga nog even wat doen hier en dan naar huis.
Laters!![]()
hehequote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders zouden we ook allemaal in de zelfde stad willen wonen
Shoppen, tja, ik ben een droge gast die alleen naar de winkels gaat als ie wat nodig heeft,
en dat lukt in mijn eigen stadje (helaas) ook prima.
Maar A'dam, Haarlem en Alkmaar zijn ook wel goed te doen
* Dr.Droxz pakt keukentrap weer af... foei!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft debbie een keukentrap.
Nu wel
en o, ze willen trouwens film maken van de vuurwerkramp uit 2000
Omdat ik verwacht dat je eerst moet springen?quote:
ik heb zelfs exclusieve boek bekeken die alle mensen kregen + hulpverleners kregen die er hebben gewerkt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt keukentrap weer af... foei!
Ben wel benieuwd naar die film dan, heb er aardig wat van zitten volgen enzo...
quote:
Ik pak vaak even de trein om samen ergens wat te eten enzo,quote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hehetja dan kies ik voor shoppen toch wat steden hier in de buurt..in mn eigen dorp shoppen is not done
Maar een meet..je kunt een centraal punt doen wat voor iedereen een beetje bereikbaar is enzo..
wat ik zeg: Utrechhhquote:Op woensdag 10 september 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik pak vaak even de trein om samen ergens wat te eten enzo,
ik werk in haarlem, lyn... weten jullie, amsterdam ligt centraal met openbaar vervoer
Noem eens wat, want als ik ga kiezen komt het nooit goed
Die heb ik niet gezien nee, heb het gewoon aardig zitten volgen via internet enzo....quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb zelfs exclusieve boek bekeken die alle mensen kregen + hulpverleners kregen die er hebben gewerkt.
Ik vind alles best, de rest het hier ook mee eens?quote:
weet niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien nee, heb het gewoon aardig zitten volgen via internet enzo....
Is dat boek ook digitaal te vinden?
Ok.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet.
Heeft mijn oom gekregen. Die moest daar helpen.
O ja? Misschien ben ik wel 2 meter 10.....weet jij veelquote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat je eerst moet springen?
dan ben blij dat je fotos in boek nog niet hebt gezien.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben er daarna nog eens heen geweest om te kijken hoe het er nou echt uitzag enzo... best ziek
Ja ik weet veel, uitgaande van de gemiddelde lengte van een vrouw.... moet je springenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja? Misschien ben ik wel 2 meter 10.....weet jij veel
je meent hetquote:Op woensdag 10 september 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s op camping internet via nieuwsgroepen een film downloaden gaat traag zeg
En hoe lang is dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja ik weet veel, uitgaande van de gemiddelde lengte van een vrouw.... moet je springen
Nog steeds hoor als ik die video's en plaatjes zie, verhalen die op internet staan...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben blij dat je fotos in boek nog niet hebt gezien.
Boek kreeg ik dit jaar te zien. Het was eigenlijk al "vergeten"
Maar toen boek openklapte en dan die fotos te zien, de verhalen .......
Kippenvel.
Oom moest helpen als ehbo-er van het leger. vandaar dat hij dat gekregen heeft. Maar ook echt de verhalen die er in staan.
jah klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog steeds hoor als ik die video's en plaatjes zie, verhalen die op internet staan...
Het zal iedereen wel aangrijpen, vooral natuurlijk de mensen die daar hebben moeten helpen enzo!
1.68 (geloof ik geen moer van, maar ok).quote:
Neu helaasquote:Op woensdag 10 september 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1.68 (geloof ik geen moer van, maar ok).
Jij zal rond de 1.80 zitten dus?
we staan niet stil neequote:
goed zoquote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef debbie_19 het volgende:
Laat maar ik heb em alik kan wel zelf iets blijkbaar
Dat was het daar ook zeker, en ik zal nooit echt alle beelden zien zoals deze b.v in dat boek staan.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah klopt.
Fotos in het boek zijn ook niet te vergelijken met de beelden van het journaa lvan toen.
Dit zijn gewoon fotos dat je denkt van: Shit die zijn in een oorlogsgebied geweest ofzo
jah inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was het daar ook zeker, en ik zal nooit echt alle beelden zien zoals deze b.v in dat boek staan.
Laten we hopen dat we nooit meer zoiets zullen meemaken in NL.
Bij mij redelijk om de hoek zit ook Volendam, daar weten we ook alles wel van
quote:
Zie je, je zal dan toch wel aardig moeite moeten doen/springenquote:
Daag me niet uitquote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, je zal dan toch wel aardig moeite moeten doen/springen
Hier 2 meter
tja, maak je borst maar nat voor morgen ....quote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
we gaan dus vandaag op 10 september ineens alle rampen herdenken
hehehequote:Op woensdag 10 september 2008 16:42 schreef draculettetje het volgende:
zo eten staat op
hey en barra waarom zeg jij dat je in de buurt van zwolle woont, ik ben toch wel een beetje dichterbij?
ik weet het je vind het niks hier in het " dorp" maar toch
Mijn hele msn doet het nietquote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er is iemand op msn die mij niet meer wil kennen![]()
hihi dat zei ik toch al!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe
Oke ik woon tussen Apeldoorn en Zwolle in
maar ik heb meer met Zwolle dan met Apeldoorn
die zijn gewoon zieligquote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er is iemand op msn die mij niet meer wil kennen![]()
quote:
1) je ziet ons weer?...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben op slag verdrietig
Nou dan kom ik morgen niet hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, maak je borst maar nat voor morgen ....
krijgen we weer wtc
msn doet vaak vaagquote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn hele msn doet het nieten volgens mij gaat me laptop zo uit
accuuuuu bijna leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |