hand voor de mondquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hand voor de mond
Mag niet gapen in het openbaar
gelukkig wel, anders zouden we ook allemaal in de zelfde stad willen wonenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope is een kwestie van een andere mening en een andere smaak. Rotterdam wel eens geweest maar te weinig gezien dus kan niet helemaal zeggen of dat een stad is die ik leuk zou vinden.
Zwolle en Utrecht vind ik gewoon leuke steden waar je lekker kunt shoppen. Arnhem is ook nog wel leuk.
jah, maar dat is tilburgquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tilburg is toch ook redelijk groot? Maar wel sfeer?
* Dr.Droxz stopt er een appel in...quote:
Ben een paar x in de 013 geweestquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar dat is tilburg
maar over algemeen hebben grote steden dat niet
Tilburg is gewoon gezellig vooral met heel de evenementen.
Makkelijk Meetequote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders zouden we ook allemaal in de zelfde stad willen wonen
Same herequote:Shoppen, tja, ik ben een droge gast die alleen naar de winkels gaat als ie wat nodig heeft,
en dat lukt in mijn eigen stadje (helaas) ook prima.
Adam alleen voor werk geweest, dus niet over oordelen maar kan niet zeggen dat ik daar ooit heen wilquote:Maar A'dam, Haarlem en Alkmaar zijn ook wel goed te doen
* debbie_19 bitchslapped droxzquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz stopt er een appel in...
kijk deb, dan krijg je datquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz stopt er een appel in...
da\\of was dat in eindhoven? weet er niet meer zoveel vanquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben een paar x in de 013 geweest
013 ... dat is kwartier fietsen van mij verwijderdquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben een paar x in de 013 geweest
Het is dat het voor de meeste hier te ver weg is om een meet te houdenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Makkelijk Meete
[..]
Same here
[..]
Adam alleen voor werk geweest, dus niet over oordelen maar kan niet zeggen dat ik daar ooit heen wil
013 is in Tilburgquote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
da\\of was dat in eindhoven? weet er niet meer zoveel vandrank
idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat het voor de meeste hier te ver weg is om een meet te houden
* Dr.Droxz moet lachen, gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie_19 bitchslapped droxz
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 10 september 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en lyn lagen dubbel van de week zeg.
We moesten wat afrekenen bij de Hema volgens mij, zegt dat mens. 2 "uro" tachhhhh-uh-tiggggggggggggg
o jaaaaaquote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
013 is in Tilburg
Met heel die cds tegen het gebouw aan
hahahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
Of mensen gaan juist op vakantie als rest moet werken ....
hotwings op 2 min afstandquote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
o jaaaaapfff is alweer lang geleden wordt weer eens tijd
wrm nie?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz moet lachen, gaat je niet lukken
Lees wel ff je PM danquote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Mensen, ik ga nog even wat doen hier en dan naar huis.
Laters!![]()
hehequote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders zouden we ook allemaal in de zelfde stad willen wonen
Shoppen, tja, ik ben een droge gast die alleen naar de winkels gaat als ie wat nodig heeft,
en dat lukt in mijn eigen stadje (helaas) ook prima.
Maar A'dam, Haarlem en Alkmaar zijn ook wel goed te doen
* Dr.Droxz pakt keukentrap weer af... foei!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft debbie een keukentrap.
Nu wel
en o, ze willen trouwens film maken van de vuurwerkramp uit 2000
Omdat ik verwacht dat je eerst moet springen?quote:
ik heb zelfs exclusieve boek bekeken die alle mensen kregen + hulpverleners kregen die er hebben gewerkt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt keukentrap weer af... foei!
Ben wel benieuwd naar die film dan, heb er aardig wat van zitten volgen enzo...
quote:
Ik pak vaak even de trein om samen ergens wat te eten enzo,quote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hehetja dan kies ik voor shoppen toch wat steden hier in de buurt..in mn eigen dorp shoppen is not done
Maar een meet..je kunt een centraal punt doen wat voor iedereen een beetje bereikbaar is enzo..
wat ik zeg: Utrechhhquote:Op woensdag 10 september 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik pak vaak even de trein om samen ergens wat te eten enzo,
ik werk in haarlem, lyn... weten jullie, amsterdam ligt centraal met openbaar vervoer
Noem eens wat, want als ik ga kiezen komt het nooit goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |