Die heb ik niet gezien nee, heb het gewoon aardig zitten volgen via internet enzo....quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb zelfs exclusieve boek bekeken die alle mensen kregen + hulpverleners kregen die er hebben gewerkt.

Ik vind alles best, de rest het hier ook mee eens?quote:

weet niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien nee, heb het gewoon aardig zitten volgen via internet enzo....
Is dat boek ook digitaal te vinden?

Ok.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet.
Heeft mijn oom gekregen. Die moest daar helpen.

O ja? Misschien ben ik wel 2 meter 10.....weet jij veelquote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat je eerst moet springen?

dan ben blij dat je fotos in boek nog niet hebt gezien.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben er daarna nog eens heen geweest om te kijken hoe het er nou echt uitzag enzo... best ziek

Ja ik weet veel, uitgaande van de gemiddelde lengte van een vrouw.... moet je springenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja? Misschien ben ik wel 2 meter 10.....weet jij veel

je meent hetquote:Op woensdag 10 september 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s op camping internet via nieuwsgroepen een film downloaden gaat traag zeg

En hoe lang is dat?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja ik weet veel, uitgaande van de gemiddelde lengte van een vrouw.... moet je springen

Nog steeds hoor als ik die video's en plaatjes zie, verhalen die op internet staan...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben blij dat je fotos in boek nog niet hebt gezien.
Boek kreeg ik dit jaar te zien. Het was eigenlijk al "vergeten"
Maar toen boek openklapte en dan die fotos te zien, de verhalen .......
Kippenvel.
Oom moest helpen als ehbo-er van het leger. vandaar dat hij dat gekregen heeft. Maar ook echt de verhalen die er in staan.

jah klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog steeds hoor als ik die video's en plaatjes zie, verhalen die op internet staan...
Het zal iedereen wel aangrijpen, vooral natuurlijk de mensen die daar hebben moeten helpen enzo!

1.68 (geloof ik geen moer van, maar ok).quote:

Neu helaasquote:Op woensdag 10 september 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1.68 (geloof ik geen moer van, maar ok).
Jij zal rond de 1.80 zitten dus?

we staan niet stil neequote:

goed zoquote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef debbie_19 het volgende:
Laat maar ik heb em alik kan wel zelf iets blijkbaar

Dat was het daar ook zeker, en ik zal nooit echt alle beelden zien zoals deze b.v in dat boek staan.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah klopt.
Fotos in het boek zijn ook niet te vergelijken met de beelden van het journaa lvan toen.
Dit zijn gewoon fotos dat je denkt van: Shit die zijn in een oorlogsgebied geweest ofzo

jah inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was het daar ook zeker, en ik zal nooit echt alle beelden zien zoals deze b.v in dat boek staan.
Laten we hopen dat we nooit meer zoiets zullen meemaken in NL.
Bij mij redelijk om de hoek zit ook Volendam, daar weten we ook alles wel van

quote:

Zie je, je zal dan toch wel aardig moeite moeten doen/springenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |