maar jou dag zit er ook alweer bijna op toch ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon geen zin meer, maar heb dan ook heel hard gewerkt
Oja, en omdat jij nog "subtieler" bent dan ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben NU rustig, omdat gister zo laat werd
Kijk nu komen we ergensquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja, en omdat jij nog "subtieler" bent dan ik
klopt als een bus, nog iets meer dan een half uurtjequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar jou dag zit er ook alweer bijna op toch ?
Nou heb ik heulemaal geen zin meer!quote:
dat maak ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel "haat" bedoelen
Ik vind er echt niets aan, beetje naar een reeks met text/code kijken...
Geef mij dan toch maar wat grafisch ofzo
en ik eigenlijk geen lettertjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik heulemaal geen zin meer!
Zo maar even roken, kan even geen laptop meer zien!
Ik bedoel meer... uh... 3d shit met b.v Maya/3dmaxquote:
hahaha kan ik me wat bij voorstellen, gisteren ook weer moeten stoeien met excel, blijft gewoon klote hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik eigenlijk geen lettertjes
of excel
of overeenkomsten
of het geluid avn de telefoon
ik krijg juist steeds meer zinquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik heulemaal geen zin meer!
Zo maar even roken, kan even geen laptop meer zien!
werk zequote:
openGL of DirectX ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer... uh... 3d shit met b.v Maya/3dmax
* crazy987 Enables firewallquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:06 schreef Sgele het volgende:
wtf..ik voel hier gewoon een koorts aanval opkomen
WTF GAST!quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF GAST!
Zin om te..... werken ... Nee toch?
Tot nu toe ben ik al blij dat ik wat makkelijke en eenvoudige dingen kan maken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
openGL of DirectX ?
want openGL ken ik al
neee toch sgele dat mag niet hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:06 schreef Sgele het volgende:
wtf..ik voel hier gewoon een koorts aanval opkomen
zit op het werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik al blij dat ik wat makkelijke en eenvoudige dingen kan maken.
Daarna maar eens leren om alles te laten bewegen.
Check anders ff op hyves, staan wat van mijn begin plaatjes
ikv ind jou engquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk
* Crazy-M ziet het namelijk POSITIEF in
daarom heet ik crazy-mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |