Welke gaan we verder dan?quote:Op maandag 15 september 2008 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
het is vaak zo dat als iemand em dicht gooid
die ook weer een nieuwe opent
Nu zijn er weer 2 ... drabber
Deze was nét iets eerder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deze was nét iets eerder.
Oja... debbie.. ? (persoonlijk bericht, willen andere dit svp niet lezen?)
Fuk jouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Hmm maar als ze je voornaam en achternaam weet??quote:Op maandag 15 september 2008 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
zijn hier al bezig he
en o Debbie, terugkomend op de fipo P6 van vorige topic:
Ze weet niet welke straat + huisnummer ik woon
Nopequote:Op maandag 15 september 2008 13:53 schreef LaTiNo het volgende:
ok, ik ben dus niet de enige in NL die geen reet te doen heeft? :p
hehe, achternaam niet .. voornaam denk ik welquote:Op maandag 15 september 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmm maar als ze je voornaam en achternaam weet??en ze weet vast dat in welke stad je woont
![]()
En als ze zo'n gehaaide stalkster is the bitch
Maar doet ze vast niet
Neehoor, wij zitten met z'n allen in Monacoquote:Op maandag 15 september 2008 13:53 schreef LaTiNo het volgende:
ok, ik ben dus niet de enige in NL die geen reet te doen heeft? :p
Dan loop je geen gevaarquote:Op maandag 15 september 2008 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, achternaam niet .. voornaam denk ik wel
O ja dat was ik ff vergetenquote:Op maandag 15 september 2008 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, wij zitten met z'n allen in Monaco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |