ik werk met TopDesk web-based versie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
C# met MSSQL database.
Moet een windows uiterlijk hebben en makkelijk mee te werken zijn, zal zo wel eens een screenshot online schoppen
nice,quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef renedis het volgende:
[..]
ik werk met TopDesk web-based versie.
voorbeeldje om je misschien ideeen op te doen:
resized
[ afbeelding ]
maken met visualbasic met er achter een sql database? eerste projectje of heb je dit al vaker gedaan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef crazy987 het volgende:
En een screenshotje van men applicatie in de vroege development
[ afbeelding ]
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef renedis het volgende:
[..]
maken met visualbasic met er achter een sql database? eerste projectje of heb je dit al vaker gedaan?
magk mee ?quote:
eigen boekhoudprogramma is erg slim!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoe bedoel je
die tabstripp is een open source wat ik geinclude heb, vaker mee gewerkt en is best fijn.
maar ik heb al meer in C# geprogrammeert.
voor school een CMS
en natuurlijk mijn eigen boekhouding-applicatie voor m`n bedrijf
kloptquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef renedis het volgende:
[..]
eigen boekhoudprogramma is erg slim!
die programma's zijn fucking duur!
ik moet nog steeds is een keer een programma'tje maken voor mijn pda.. zodat ik makkelijk mijn KM-registratie kan bijhouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt
en zijn vaak ook niet totaal of te veel functies
ik kan bij de mijne simpelweg men ikomsten/uitgaven inboeken en een totaaloverzicht verkrijgen.
dat is het enige wat ik nodig heb
plus ik houd er ook gelijk men klanten mee bij, opdrachten en draai er m`n facturen mee uit
Daar ben ik allang van terug. Heeft niet veel uitgehaald...quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
je ging toch naar het uitzendbureau? of gaat dat nu niet meer door....
hmmm balen.. kan je niet tijdelijk bij een call-center oid gaan werken? tis niet ideaal maar daar is altijd werk in te vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik allang van terug. Heeft niet veel uitgehaald...
2-3 uurtjes werkquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:28 schreef renedis het volgende:
[..]
ik moet nog steeds is een keer een programma'tje maken voor mijn pda.. zodat ik makkelijk mijn KM-registratie kan bijhouden.
met prive, werk en gescheiden in km's weer gegeven enz.
heb er alleen nog nooit tijd voor gehad om het te maken
Ik heb nog veel minder zinquote:
Was echt dom. Ik kwam niet in aanmerking voor een baan omdat ik niet stressbestendig ben en geen niveau 4 diploma had ofzo. En ik moest maar op mn cv zetten wat er onder administratieve taken viel enzo. Met andere woorden ik kan beter maar productiewerk gaan doenquote:
Doe normaal!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:30 schreef renedis het volgende:
[..]
Hallo![]()
[..]
ga uuuuuhm.. een rondje rennen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |