peper zen etenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
ow en renedis,
ik pak mensen terug dat ze het NIET verwachten
Als je bij mij zout in de thee gooit, hoef je die niet terug te verwachten
valt wel mee hoor jij bent waarsch al op vakantie geweestquote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef DaneV het volgende:
[..]
Lucky bastard... en wij hier maar kleumen in de kou
Naja veel plezier![]()
als ze het niet verwachten.. dat is altijd het beste!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
ow en renedis,
ik pak mensen terug dat ze het NIET verwachten
Als je bij mij zout in de thee gooit, hoef je die niet terug te verwachten
tjah, kijk, op scouting wordt dat ook al geroepen als ik een ei voor iemand anders moet maken ofzo: Eigen risicoquote:
pak ik wel rode pepersquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, kijk, op scouting wordt dat ook al geroepen als ik een ei voor iemand anders moet maken ofzo: Eigen risico
ze weten hoe ik met peper ben en dat ik zelf goed tegen peper kan. Dus eer dat ik het TEveel vind, is het voor een ander dus al echt VEEL TE VEEL
Tjah, gewoon tijdens het ochtendontbijt iedereen eten geven, en dan perongeluk net expres bij diegene de hagelslag ofzo omgooienquote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef renedis het volgende:
[..]
als ze het niet verwachten.. dat is altijd het beste!
Mijn baas heeft ooit eens met mijn verjaardag mijn werkplek (dus stoel+bureau+pc) onder gesmeerd met glitters.
echt een zooitje was het!
onverwachts terug gepakt door een taart in der gezicht te gooiengeen grap!
mijn baas kan wel tegen zulke geintjes want dan heeft ze weer een excuus om nar huis te gaan...
dat zijn echt de ideale grappenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, gewoon tijdens het ochtendontbijt iedereen eten geven, en dan perongeluk net expres bij diegene de hagelslag ofzo omgooienof met de slagroombus in 1 keer per ongeluk uitschieten
nee hoor, want zodra ik iets doe houd ik er rekening mee dat ik weer terug gepakt kan wordenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:50 schreef renedis het volgende:
[..]
dat zijn echt de ideale grappentenminste als het bij een ander gebeurt
als het bij je zelf gebeurt ben je 9 van de 10 keer sip
ook lekker :dquote:Op woensdag 17 september 2008 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik had van het weekend een broodje kabab op.
we waren al een beetje aangeschoten dus hebben we met zn 3en zon potje sambal leeggegeten
het waren gewoon 5 scheppen sambal op 1 broodje.. ik hou heel erg van pittig eten... en ik was lichtelijk verdoofd.. maar DAMN dat was scherp!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook lekker :d
ik doe altijd extra sambal
hehequote:Op woensdag 17 september 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het waren gewoon 5 scheppen sambal op 1 broodje.. ik hou heel erg van pittig eten... en ik was lichtelijk verdoofd.. maar DAMN dat was scherp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |