goeie middagquote:
Eén gehaktballetje voor de hele lunchquote:Op woensdag 17 september 2008 13:04 schreef renedis het volgende:
ik ben der weer!
sorry Crazy-M jou overheerlijke tip is niet gelukt.. een gehaktballetje kwam om de hoek loeren en daagde mij uit om hem op te eten! woensdag = gehaktdag.
morgen weer een poging
*kuch* gehaktballetje op een broodje met pindasaus + broodje filee american met gekookt eitje er op en peper en zout + peren kwark als toetje *kuch*quote:Op woensdag 17 september 2008 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eén gehaktballetje voor de hele lunch
Bescheidenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:07 schreef renedis het volgende:
[..]
*kuch* gehaktballetje op een broodje met pindasaus + broodje filee american met gekookt eitje er op en peper en zout + peren kwark als toetje *kuch*
ik heb in de ochtend 3 boterhammen op met:quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bescheiden
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
2 krentenbollen
broodje met een of ander slecht frituurding erop
litertje melk
litertje water
banaan
sinaasappel
En dat alles vanaf half9 's ochtends
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik heb ook lekker gegeten
Nu weer even uithouden tot half 5, niets te doen hier hahaha
What the...quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bescheiden
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
2 krentenbollen
broodje met een of ander slecht frituurding erop
litertje melk
litertje water
banaan
sinaasappel
En dat alles vanaf half9 's ochtends
Jeweetschquote:Op woensdag 17 september 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
What the...
3 Bolletjes Rauwe ham
2 Appels
0,5 liter karnemelk
veel koffie
quote:
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ZO oud is Smokez toch niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!
STERF!
p.s
Wel zin in vanavond
Je bent de eerste die mij een vreetzak noemtquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef renedis het volgende:
jullie zijn allemaal een stelletje vreetzakken!![]()
maar koffie is idd een MUST
* renedis geeft iedereen een bakkie![]()
Droxz is ouder iigquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZO oud is Smokez toch niet?
Droxz!![]()
Thnxquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef renedis het volgende:
jullie zijn allemaal een stelletje vreetzakken!![]()
maar koffie is idd een MUST
* renedis geeft iedereen een bakkie![]()
Moet het raam open ???quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!
STERF!
p.s
Wel zin in vanavond
Dat zeg ik ook niet, het is gewoon een ouwe RUKKERquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZO oud is Smokez toch niet?
Droxz!![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik wil het je best nog een keer uitleggen hoor, maar dan moet je ff meelopen naar buiten
paturain is lekker! jij hebt een goede smaakquote:Op woensdag 17 september 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2 liter water
blikje cassis
2 chocokoekjes
sultana fit and fruit ding
3 broodjes paturain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |