peper zen etenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
ow en renedis,
ik pak mensen terug dat ze het NIET verwachten
Als je bij mij zout in de thee gooit, hoef je die niet terug te verwachten
valt wel mee hoor jij bent waarsch al op vakantie geweestquote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef DaneV het volgende:
[..]
Lucky bastard... en wij hier maar kleumen in de kou
Naja veel plezier![]()
als ze het niet verwachten.. dat is altijd het beste!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
ow en renedis,
ik pak mensen terug dat ze het NIET verwachten
Als je bij mij zout in de thee gooit, hoef je die niet terug te verwachten
tjah, kijk, op scouting wordt dat ook al geroepen als ik een ei voor iemand anders moet maken ofzo: Eigen risicoquote:
pak ik wel rode pepersquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, kijk, op scouting wordt dat ook al geroepen als ik een ei voor iemand anders moet maken ofzo: Eigen risico
ze weten hoe ik met peper ben en dat ik zelf goed tegen peper kan. Dus eer dat ik het TEveel vind, is het voor een ander dus al echt VEEL TE VEEL
Tjah, gewoon tijdens het ochtendontbijt iedereen eten geven, en dan perongeluk net expres bij diegene de hagelslag ofzo omgooienquote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef renedis het volgende:
[..]
als ze het niet verwachten.. dat is altijd het beste!
Mijn baas heeft ooit eens met mijn verjaardag mijn werkplek (dus stoel+bureau+pc) onder gesmeerd met glitters.
echt een zooitje was het!
onverwachts terug gepakt door een taart in der gezicht te gooiengeen grap!
mijn baas kan wel tegen zulke geintjes want dan heeft ze weer een excuus om nar huis te gaan...
dat zijn echt de ideale grappenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, gewoon tijdens het ochtendontbijt iedereen eten geven, en dan perongeluk net expres bij diegene de hagelslag ofzo omgooienof met de slagroombus in 1 keer per ongeluk uitschieten
nee hoor, want zodra ik iets doe houd ik er rekening mee dat ik weer terug gepakt kan wordenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:50 schreef renedis het volgende:
[..]
dat zijn echt de ideale grappentenminste als het bij een ander gebeurt
als het bij je zelf gebeurt ben je 9 van de 10 keer sip
ook lekker :dquote:Op woensdag 17 september 2008 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik had van het weekend een broodje kabab op.
we waren al een beetje aangeschoten dus hebben we met zn 3en zon potje sambal leeggegeten
het waren gewoon 5 scheppen sambal op 1 broodje.. ik hou heel erg van pittig eten... en ik was lichtelijk verdoofd.. maar DAMN dat was scherp!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook lekker :d
ik doe altijd extra sambal
hehequote:Op woensdag 17 september 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het waren gewoon 5 scheppen sambal op 1 broodje.. ik hou heel erg van pittig eten... en ik was lichtelijk verdoofd.. maar DAMN dat was scherp!
doei draakje!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:15 schreef draculettetje het volgende:
het zit er weer op voor vandaag dus ik ben er vandoor
even langs de bieb! en dan naar huis
leg nader uit aub? ei della Crazy-M..quote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
Have fun Dracu :d
Renedis,
als je kunt bakken: Een ei della CrazyM(waarscuwing: JE ZIT GELIJK VOL NA HET ETEN HIERVAN !!!
ehm kan welquote:Op woensdag 17 september 2008 11:21 schreef renedis het volgende:
[..]
leg nader uit aub? ei della Crazy-M..
las net iets van ei met 6x sambal oid? het moet trouwens wel uit te voeren zijn door de kok in de kantine heh
dus geen extreme dingen
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm kan wel
het is heeeeeel simpel
men pakt 2 of 3 eieren (nog niet in de pan gooien)
Daarna kijk je wat er nog meer voor eetbaars in de koelkast ligt. Denk aan: Ham, kaas, ananas, paprika, appels. Boterham worst, champignons.. Gewoon eetbaar is
Dan begin je door gewoon door eerst de ingredienten die eetbaar zijn in kleine deeltjes te snijden waarna je dit allemaal in de pan gooit
Vervolgens als het 1maal lekker aan eht sudderen is pak je de eieren en doe je deze erin. WEL KLOPPEN zodat het geen ei wordt maar ei blokjes
Voeg afhankelijk van je smaak er peper en zout bijSmakelijk eten
wel zeer goed vullend
is echt verrektes lekker hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
deel xxx waar Crazy-M een wandelend vuilnisvat is
![]()
tjah, stelt niks voorquote:Op woensdag 17 september 2008 11:29 schreef crazy987 het volgende:
over eten gesproken
iemand wel eens vlammetjes met extra vlamsaus en een vlampijp met vlamsaus op ?
tjah is gewoon lekkerquote:Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef renedis het volgende:
hahaha enigzins klinkt het wel smakelijk
maar denk niet dat de kok in de kantine hier aan mee gaat werken
kan het altijd vragen natuurlijk
BBQ saus!!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah is gewoon lekker
kan ik ook niks aan doen
of tostis met Appel,
Kipfile moet ik altijd Curry bij hebben (en natuurlijk wel de HEINZ curry)
Geef mij maar 1/24e van je usericon om te beginnenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:52 schreef Olep het volgende:
Ja, doe er wat aan dan
doe is vrolijk dan!quote:
ik krijg ook honger!!!quote:
mij 2.. maaaaaaaar, over 5 minuten is het zo ver.. dan ga ik met pauze en ga ik een poging doen om ei ala Crazy-M te nemen.quote:
ik zeg Knorr, dat breekt zo lekker de weekquote:Op woensdag 17 september 2008 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat de werkweek
Smachlich herr Droxz !!!quote:
schmeckligquote:
* tripack smak smak smakeetse!quote:
WTFquote:Op woensdag 17 september 2008 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ich will dein Smegma herr Droxz !!!
Dan gehe Ich das essen
goeie middagquote:
Eén gehaktballetje voor de hele lunchquote:Op woensdag 17 september 2008 13:04 schreef renedis het volgende:
ik ben der weer!
sorry Crazy-M jou overheerlijke tip is niet gelukt.. een gehaktballetje kwam om de hoek loeren en daagde mij uit om hem op te eten! woensdag = gehaktdag.
morgen weer een poging
*kuch* gehaktballetje op een broodje met pindasaus + broodje filee american met gekookt eitje er op en peper en zout + peren kwark als toetje *kuch*quote:Op woensdag 17 september 2008 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eén gehaktballetje voor de hele lunch
Bescheidenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:07 schreef renedis het volgende:
[..]
*kuch* gehaktballetje op een broodje met pindasaus + broodje filee american met gekookt eitje er op en peper en zout + peren kwark als toetje *kuch*
ik heb in de ochtend 3 boterhammen op met:quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bescheiden
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
2 krentenbollen
broodje met een of ander slecht frituurding erop
litertje melk
litertje water
banaan
sinaasappel
En dat alles vanaf half9 's ochtends
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik heb ook lekker gegeten
Nu weer even uithouden tot half 5, niets te doen hier hahaha
What the...quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bescheiden
4 broodjes pindakaas
4 broodjes kipfilet
2 krentenbollen
broodje met een of ander slecht frituurding erop
litertje melk
litertje water
banaan
sinaasappel
En dat alles vanaf half9 's ochtends
Jeweetschquote:Op woensdag 17 september 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
What the...
3 Bolletjes Rauwe ham
2 Appels
0,5 liter karnemelk
veel koffie
quote:
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ZO oud is Smokez toch niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!
STERF!
p.s
Wel zin in vanavond
Je bent de eerste die mij een vreetzak noemtquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef renedis het volgende:
jullie zijn allemaal een stelletje vreetzakken!![]()
maar koffie is idd een MUST
* renedis geeft iedereen een bakkie![]()
Droxz is ouder iigquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZO oud is Smokez toch niet?
Droxz!![]()
Thnxquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef renedis het volgende:
jullie zijn allemaal een stelletje vreetzakken!![]()
maar koffie is idd een MUST
* renedis geeft iedereen een bakkie![]()
Moet het raam open ???quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus, ouwe rukker!!!!!!!
STERF!
p.s
Wel zin in vanavond
Dat zeg ik ook niet, het is gewoon een ouwe RUKKERquote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZO oud is Smokez toch niet?
Droxz!![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik wil het je best nog een keer uitleggen hoor, maar dan moet je ff meelopen naar buiten
paturain is lekker! jij hebt een goede smaakquote:Op woensdag 17 september 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2 liter water
blikje cassis
2 chocokoekjes
sultana fit and fruit ding
3 broodjes paturain
Nee, die moet juist dichtquote:
okquote:
Jep, maar die raam opmerking was meer gericht op de avond hequote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
* Crazy-M goot Renedis naar buiten en sluit het raam.
Zo beter droxz????
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
* Crazy-M goot Renedis naar buiten en sluit het raam.
Zo beter droxz????
same probleem hierquote:Op woensdag 17 september 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, maar die raam opmerking was meer gericht op de avond he![]()
Damn, ben maar een laptop gaan imagen/inrichten voor volgende week,
anders niets te doen hier...
* Dr.Droxz schuift een Latitude D630, nieuw uit doos, Crazy's kant opquote:Op woensdag 17 september 2008 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same probleem hier
alleen heb ook geen laptop
pff, wij hebben hier 830'squote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een Latitude D630, nieuw uit doos, Crazy's kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |