hoidiehoiquote:

DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo was ik ook weer!

Heb je die McCain get's Obama roll'd ook?quote:

quote:Op woensdag 17 september 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi!

herken ik.. HAAAAAAAAAST HAAAAAAAAAAAST HET WERKT NIET!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
SLA ALLE ALARMBELLEN AAN GROOT ALARM.
OPSCHALING NAAR MULTIE INZET ICT TEAM !!!!!!!!
We hebben ee nmelding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(even inloggen op server, copy past en klaar)

quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben wel een klein beetje kapot

Hoi hoi!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:56 schreef diertjuh het volgende:
Middag! Mn brakke voeding het helemaal opgegevenHele zolder afgezocht naar een goeie en ook nog gevonden

geeft tube lijm aanquote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben wel een klein beetje kapot

ok ... wat jij wilt......quote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb meer aan extra pilletje

toch moest ik wel een beetje lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
tjah, jullie denken daar weer niet aan he !!!
stelletje egoisten !!!!
o wacht eigenlijk een:
GOGOCRAZY SUPERLIJM

sorry dat je moest lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch moest ik wel een beetje lachen

nee hoor hoeft niet lachen is gezondquote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry dat je moest lachen
ik ga wel weer braaf in een hoekje zitten uitrazen

kamer heeft 4 hoeken hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet lachen is gezond
en trouwens daar heb je net zelf vamp neergezet

da's ook weer zoquote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kamer heeft 4 hoeken he
of je moet in een 3 hoek kamer wonen of een 5 hoek, 6 hoek, 8 hoek .... en ga maar door

maar die pillen, bruikbaar of niet ?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough

die had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar die pillen, bruikbaar of niet ?

die helpen welquote:Op woensdag 17 september 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die had ik niet eens gezien![]()
zijn wel leuk!
moeten helpen!
al denk ik zo op de bank beter is, alleen staat de laptop boven

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
DAMN ik moest wat doen!hihi moet ook gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

foei crazy dat klinkt verkeerd!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die helpen wel
die zorgen ervoor dat je alles vergeet

zo zijn die pillen nu eenmaalquote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
foei crazy dat klinkt verkeerd!

nopequote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo zijn die pillen nu eenmaal
film afblijven gezien ?

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:allemaal
Ik ben weer terug van shoppen en ik ben zooooooo geslaagd in de stad

Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:allemaal

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Negeren is ook een optie natuurlijk

Showen maar!!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:allemaal

heeft ie nog niet gereageerd?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Negeren is ook een optie natuurlijk

hoi sgelequote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Showen maar!!![]()
ohja..ik ben er ook weer ff

Okee maar de mannen vinden dat vast niet boeiend.....quote:

is het weer de stalker?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
Dan denk je:
YESSSSS TELEFOON !!!!
pak je hem op: opgehangen

Netjesquote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okee maar de mannen vinden dat vast niet boeiend.....
Like i care![]()
Ik heb gekocht:
3 paar schoenen (echt de meest leuke laarsjes ooit!)
4 spijkerbroeken
5 Truitjes
Sokken voor me vriend
Truien voor me vriend
Een zak chocolade kruidnootjes
Dat was het

ligt natuurlijk aan wat voor truitjes of het ze uitmaaktquote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Like i care![]()
Ik heb gekocht:
4 spijkerbroeken
5 Truitjes
Sokken voor me vriend
Truien voor me vriend
Dat was het

ik dacht dat jij alleen voor schoenen ging?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Like i care![]()
Ik heb gekocht:
4 spijkerbroeken
5 Truitjes
Sokken voor me vriend
Truien voor me vriend
Dat was het

Moeilijk uit te leggen, maar wel voor de herfst/winterquote:Op woensdag 17 september 2008 14:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt natuurlijk aan wat voor truitjes

Als vrouwen voor 1 iets gaan komen ze vaak met meerdere dingen thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen voor schoenen ging?
* renedis steelt een paar chocolade kruidnootjes en deelt ze hier uit

Trainingen, vergaderingenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je weer druk met vergaderen enzo?

Ja ik zou ook alleen voor schoenen gaan jaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen voor schoenen ging?
* renedis steelt een paar chocolade kruidnootjes en deelt ze hier uit

Kijk ZIJ SNAPT HETquote:Op woensdag 17 september 2008 14:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als vrouwen voor 1 iets gaan komen ze vaak met meerdere dingen thuisDat heet shoppen

Maar dan zie je een winkel met mooie truitjes en denk je van 'even binnen kijken' en kom je met een hele voorraad weer de winkel uitquote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook alleen voor schoenen gaan jaik dacht ff naar de schoenenwinkel en weer naar huis

Ik ben niet nieuwsgierig hoor....quote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Crazy, ben je er nog?....
Kunnen we samen negeren

Ja je weet wel..ik neger, jij negert, wij negerenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig hoor....
negeren?

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trainingen, vergaderingenHeel vervelend allemaal

Ja iddquote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar dan zie je een winkel met mooie truitjes en denk je van 'even binnen kijken' en kom je met een hele voorraad weer de winkel uit

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja je weet wel..ik neger, jij negert, wij negeren

Ik moet altijd aan ne-geren denken... iets te lang in de bijlmer gewerkt denk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja je weet wel..ik neger, jij negert, wij negeren

Uhu erg herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja idddat gebeurt echt bijna altijd

Hey jou ken ik nog nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef HighVolume het volgende:
Denk dat ik zo mijn prullenbak maar eens ga legen.......

Damn, wat een spanning allemaal!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef HighVolume het volgende:

Me vriend is ook thuis vandaag..die trok wit wegquote:

Hahahaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me vriend is ook thuis vandaag..die trok wit weg

Ik hou niet van "shoppen",quote:

Niet te houden!!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, wat een spanning allemaal!

Ik zeg schrik niet...ik heb ook wat voor jouquote:

Mijn vriend ook niet...ik neem altijd maar wat voor hem mee, en soms gaan we samen, maar dan zijn we met een half uur klaar hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet van "shoppen",ook niet echt, dus ik heb geluk denk ik

Stel je eens voorquote:

sorry maar moest echt ff doen ALSOF ik aan het werken wasquote:Op woensdag 17 september 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Crazy, ben je er nog?....
Kunnen we samen negeren

denk het ook jaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet van "shoppen",ook niet echt, dus ik heb geluk denk ik

Wat een binnenkomer!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef HighVolume het volgende:

O ja ik ook hoor..heerlijk lekker alleen lekker relaxedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk het ook ja. Hoef niet elk weekend te shoppen ofzo maar vind shoppen wel leuk enzo
. Meestal doe ik dat ook alleen, lekker alles bekijken in je eigen tijd en geen gezeur

Ik ga wel eens met mn broer mee shoppen en die is ook altijd binnen een uurtje klaarquote:Op woensdag 17 september 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend ook niet...ik neem altijd maar wat voor hem mee, en soms gaan we samen, maar dan zijn we met een half uur klaar haha

Tuulk geen probleem wel ff geld storten hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
debbie, Kun je ook niet voor mij gaan shoppen?
Heb nieuwe broeken nodig, nieuwe shirts ...

* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!quote:

Nopequote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef draculettetje het volgende:
heeft ie nog niet gereageerd?

Right Michael Jacksonquote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben een neger

Het weer is hier heerlijk...lekker zonnie..niet zo warm, maar dat geeft nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!
Oja, het is hier echt relaxt weer... daar bij jullie ook goed te doen?

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja ik ook hoor..heerlijk lekker alleen lekker relaxed

Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk het ook ja. Hoef niet elk weekend te shoppen ofzo maar vind shoppen wel leuk enzo
. Meestal doe ik dat ook alleen, lekker alles bekijken in je eigen tijd en geen gezeur

Rammstein fan??? vroeg ikquote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
werkzaam in de logistiek ( wereld vol uitdagingen ... werd mij verteld)
samenwonend
ehmmmmmm....

Mja ik dus ook, alleen ben ik altijd een jezustijd aan het zoeken voor een broek in mijn maatquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |