denk het ook jaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou niet van "shoppen",ook niet echt, dus ik heb geluk denk ik
Wat een binnenkomer!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:31 schreef HighVolume het volgende:
Denk dat ik zo mijn prullenbak maar eens ga legen.......
O ja ik ook hoor..heerlijk lekker alleen lekker relaxedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk het ook ja. Hoef niet elk weekend te shoppen ofzo maar vind shoppen wel leuk enzo
. Meestal doe ik dat ook alleen, lekker alles bekijken in je eigen tijd en geen gezeur
Ik ga wel eens met mn broer mee shoppen en die is ook altijd binnen een uurtje klaarquote:Op woensdag 17 september 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend ook niet...ik neem altijd maar wat voor hem mee, en soms gaan we samen, maar dan zijn we met een half uur klaar haha
Tuulk geen probleem wel ff geld storten hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
debbie, Kun je ook niet voor mij gaan shoppen?
Heb nieuwe broeken nodig, nieuwe shirts ...
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!quote:
Nopequote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef draculettetje het volgende:
heeft ie nog niet gereageerd?
Right Michael Jacksonquote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben een neger
Het weer is hier heerlijk...lekker zonnie..niet zo warm, maar dat geeft nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!
Oja, het is hier echt relaxt weer... daar bij jullie ook goed te doen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja ik ook hoor..heerlijk lekker alleen lekker relaxed
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
denk het ook ja. Hoef niet elk weekend te shoppen ofzo maar vind shoppen wel leuk enzo
. Meestal doe ik dat ook alleen, lekker alles bekijken in je eigen tijd en geen gezeur
Rammstein fan??? vroeg ikquote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
werkzaam in de logistiek ( wereld vol uitdagingen ... werd mij verteld)
samenwonend
ehmmmmmm....
Mja ik dus ook, alleen ben ik altijd een jezustijd aan het zoeken voor een broek in mijn maatquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
alleen van onder hoorquote:
*geeft doekje* er zit nog een druppel op je neusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!
Oja, het is hier echt relaxt weer... daar bij jullie ook goed te doen?
welkom dan maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
samenwonend
ehmmmmmm....
ehm, dacht dat jij het kado deedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk geen probleem wel ff geld storten he
Welkom!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
samenwonend
ehmmmmmm....
Ja echt wel en vooral met een groep van die zeikende meisjesquote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies, niemand die zeurt dat het telang duurt enzo
Ik zou echt niet met een groepje kunnen shoppen..zou mezelf er dan ook helemaal aan irriteren ofzo
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*geeft broekje* er zit nog een druppel op je neus![]()
Bewolkt en de zon zit erachter
hehe ik ook...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
Nee ten eerste ben ik nu leeg...en eigenlijk vind ik gewoon dat je zelf wel kan betalen..misschien hou ik nog wel iets over voor mezelfquote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, dacht dat jij het kado deed
Wat voor foto's?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen van onder hoor
nou debbie ga je nog fotos posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |