hoidiehoiquote:
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo was ik ook weer!
Heb je die McCain get's Obama roll'd ook?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi!
herken ik.. HAAAAAAAAAST HAAAAAAAAAAAST HET WERKT NIET!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
SLA ALLE ALARMBELLEN AAN GROOT ALARM.
OPSCHALING NAAR MULTIE INZET ICT TEAM !!!!!!!!
We hebben ee nmelding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(even inloggen op server, copy past en klaar)
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben wel een klein beetje kapot
Hoi hoi!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:56 schreef diertjuh het volgende:
Middag! Mn brakke voeding het helemaal opgegevenHele zolder afgezocht naar een goeie en ook nog gevonden
geeft tube lijm aanquote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben wel een klein beetje kapot
ok ... wat jij wilt......quote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb meer aan extra pilletje
toch moest ik wel een beetje lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
tjah, jullie denken daar weer niet aan he !!!
stelletje egoisten !!!!
o wacht eigenlijk een:
GOGOCRAZY SUPERLIJM
sorry dat je moest lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch moest ik wel een beetje lachen
nee hoor hoeft niet lachen is gezondquote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry dat je moest lachen
ik ga wel weer braaf in een hoekje zitten uitrazen
kamer heeft 4 hoeken hequote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet lachen is gezond
en trouwens daar heb je net zelf vamp neergezet
da's ook weer zoquote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kamer heeft 4 hoeken he
of je moet in een 3 hoek kamer wonen of een 5 hoek, 6 hoek, 8 hoek .... en ga maar door
maar die pillen, bruikbaar of niet ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |