nee joh !!!quote:
Ik zit hier nog steeds te lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik viel zowat van mijn stoel
Daar ben ik het zooooooquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
akkoordquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
beeeeetje flauw!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uhm...nee dacht het maar niet
Ach, dat heb ik nu ook zegquote:
Er is niemand hier die nu een foto gaat makenquote:
Ja hoe is die cd dan? heb em nog nie gehoord...ben zo benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
Ze moeten hun smoel houdenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
das wel een leuke voor het nieuwe topic straks...Crazy-M gadet de huppelkutquote:
Huh, heb ik wat gemist ofzo?quote:
Nee zonder lees ik netquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, heb ik wat gemist ofzo?
Ik loop hier niet in mijn boxer rond ofzo hoor hahahaha
vette shit... zit in de autoquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hoe is die cd dan? heb em nog nie gehoord...ben zo benieuwd
trek jij aub eens wat kleren aan viespeuk!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, heb ik wat gemist ofzo?
Ik loop hier niet in mijn boxer rond ofzo hoor hahahaha
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er is niemand hier die nu een foto gaat makenen ik zet niet graag mijn ziekte (kopen) in the picture
Zeker zo'n oud lijk in staat van ontbindingquote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef HighVolume het volgende:
te vroeg gejuicht.... een ietswat oudere dame die de status van m.i.l.f. allang voorbij is gegaan probeerd namelijk sky radio te luisteren....
jah !quote:Op woensdag 17 september 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeker zo'n oud lijk in staat van ontbinding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |