Typisch man iddquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
Dat ken ik wel ergens van ja...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik dus ook, alleen ben ik altijd een jezustijd aan het zoeken voor een broek in mijn maat
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welkom!
Logistiek met uitdagingen, je was toch niet dronken toen je ging solliciteren?
Ja Droxz loopt zonder broekjequote:Op woensdag 17 september 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.
Een broekje ?
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
van jou in je nieuwe klerenquote:
jah, ik moest ook terug zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pff wat gaanw e weer snel mensen...geen reet te doen zeker?
quote:
Uhm...nee dacht het maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van jou in je nieuwe kleren
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Typisch man iddKen ook zo'n iemand
. Toch wel beetje apart..vrouwen hebben de hele dag nodig en mannen zijn gewoon binnen een half uurtje klaar
nee joh !!!quote:
Ik zit hier nog steeds te lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik viel zowat van mijn stoel
Daar ben ik het zooooooquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
akkoordquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
beeeeetje flauw!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uhm...nee dacht het maar niet
Ach, dat heb ik nu ook zegquote:
Er is niemand hier die nu een foto gaat makenquote:
Ja hoe is die cd dan? heb em nog nie gehoord...ben zo benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
Ze moeten hun smoel houdenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
das wel een leuke voor het nieuwe topic straks...Crazy-M gadet de huppelkutquote:
Huh, heb ik wat gemist ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |