*geeft doekje* er zit nog een druppel op je neusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!
Oja, het is hier echt relaxt weer... daar bij jullie ook goed te doen?
welkom dan maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
werkzaam in de logistiek ( wereld vol uitdagingen ... werd mij verteld)
samenwonend
ehmmmmmm....
ehm, dacht dat jij het kado deedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk geen probleem wel ff geld storten he
Welkom!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
werkzaam in de logistiek ( wereld vol uitdagingen ... werd mij verteld)
samenwonend
ehmmmmmm....
Ja echt wel en vooral met een groep van die zeikende meisjesquote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies, niemand die zeurt dat het telang duurt enzo
Ik zou echt niet met een groepje kunnen shoppen..zou mezelf er dan ook helemaal aan irriteren ofzo
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*geeft broekje* er zit nog een druppel op je neus![]()
Bewolkt en de zon zit erachter
hehe ik ook...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
Nee ten eerste ben ik nu leeg...en eigenlijk vind ik gewoon dat je zelf wel kan betalen..misschien hou ik nog wel iets over voor mezelfquote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, dacht dat jij het kado deed
Wat voor foto's?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen van onder hoor
nou debbie ga je nog fotos posten?
Typisch man iddquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
Dat ken ik wel ergens van ja...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik dus ook, alleen ben ik altijd een jezustijd aan het zoeken voor een broek in mijn maat
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welkom!
Logistiek met uitdagingen, je was toch niet dronken toen je ging solliciteren?
Ja Droxz loopt zonder broekjequote:Op woensdag 17 september 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.
Een broekje ?
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
van jou in je nieuwe klerenquote:
jah, ik moest ook terug zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pff wat gaanw e weer snel mensen...geen reet te doen zeker?
quote:
Uhm...nee dacht het maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van jou in je nieuwe kleren
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Typisch man iddKen ook zo'n iemand
. Toch wel beetje apart..vrouwen hebben de hele dag nodig en mannen zijn gewoon binnen een half uurtje klaar
nee joh !!!quote:
Ik zit hier nog steeds te lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik viel zowat van mijn stoel
Daar ben ik het zooooooquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
akkoordquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!
beeeeetje flauw!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uhm...nee dacht het maar niet
Ach, dat heb ik nu ook zegquote:
Er is niemand hier die nu een foto gaat makenquote:
Ja hoe is die cd dan? heb em nog nie gehoord...ben zo benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
Ze moeten hun smoel houdenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef HighVolume het volgende:
heb de nieuwe cd van Metallica in de pc gepropt.... eens kijken hoelang het duurd voor de collega's gaan zeuren
das wel een leuke voor het nieuwe topic straks...Crazy-M gadet de huppelkutquote:
Huh, heb ik wat gemist ofzo?quote:
Nee zonder lees ik netquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, heb ik wat gemist ofzo?
Ik loop hier niet in mijn boxer rond ofzo hoor hahahaha
vette shit... zit in de autoquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hoe is die cd dan? heb em nog nie gehoord...ben zo benieuwd
trek jij aub eens wat kleren aan viespeuk!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er is niemand hier die nu een foto gaat makenen ik zet niet graag mijn ziekte (kopen) in the picture
Zeker zo'n oud lijk in staat van ontbindingquote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef HighVolume het volgende:
te vroeg gejuicht.... een ietswat oudere dame die de status van m.i.l.f. allang voorbij is gegaan probeerd namelijk sky radio te luisteren....
jah !quote:Op woensdag 17 september 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeker zo'n oud lijk in staat van ontbinding
Eensch!quote:
Dat zal d'r lerenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jah !... maar ik heb ook nog disturbed hier liggen dus ze kan dr lol op
WTF ?! Snap er nu niets van... heb ik weer ergens wat verkeerds zitten typen ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trek jij aub eens wat kleren aan viespeuk!
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zooooooniet mee eens
Echt zo'n opoe die niet meer door de APK komt zeg maar?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef HighVolume het volgende:
te vroeg gejuicht.... een ietswat oudere dame die de status van m.i.l.f. allang voorbij is gegaan probeerd namelijk sky radio te luisteren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Crazy had mn post aangepastquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ergens? Ik verbaas me dat je eindelijk wat fatsoenlijks aan het typen bentquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF ?! Snap er nu niets van... heb ik weer ergens wat verkeerds zitten typen ofzo?
Ik werk vandaag nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef HighVolume het volgende:
tot hoelaat moeten jullie eigenlijk ???
Ik mag over een half uurtje gaan !
Precies! ... ze heeft ook 3 brillen op dr bureau liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt zo'n opoe die niet meer door de APK komt zeg maar?
OMG!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Precies! ... ze heeft ook 3 brillen op dr bureau liggen
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz is niet wakker vandaag:
Ik zit te smssen enzo, maar mijn bat. is bijna leeg, dus ik doe heel voorzichtig, en stuur niet te veel enzo.
Collega: Ej, heeft er hier iemand een nokia oplader?
ik: ja hoor, hier ligt mijne...
ik: uh....
ik: Ik ga eerst mijn telefoon in mijn EIGEN oplader doen!
aha, het ging even te snel om alles terug te lezen hahahaquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz is niet wakker vandaag:
Ik zit te smssen enzo, maar mijn bat. is bijna leeg, dus ik doe heel voorzichtig, en stuur niet te veel enzo.
Collega: Ej, heeft er hier iemand een nokia oplader?
ik: ja hoor, hier ligt mijne...
ik: uh....
ik: Ik ga eerst mijn telefoon in mijn EIGEN oplader doen!
Ik heb geen zin meer!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ergens? Ik verbaas me dat je eindelijk wat fatsoenlijks aan het typen bent![]()
![]()
JAAAH DIE HEB IK ALquote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef diertjuh het volgende:
Teveel om op te reageren dus: Alle bandjes die zojuis genoemd zijn die zijn![]()
Oja dat doe me er aan denken dat ik even het album van Serj Tankian nog moet downloaden
dat weet ik maar dan gaat mijn "ideale schoonzoon " imago die ze me gegeven heeft eraan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG!dat kan toch niet meer....je kunt er natuur"lijk" wat aan doen
Lekker lekker! Toevallig nog een droxz special staan?quote:
misschien word jij dan wel de baasquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat weet ik maar dan gaat mijn "ideale schoonzoon " imago die ze me gegeven heeft eraan.
Plus dat ze mijn leiding gevende is
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer!
Zo goed?
mmmm dan hoef ik nog minder te doen als nu !!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
misschien word jij dan wel de baas
alloaquote:
* diertjuh geeft een Droxz special aan Droxzquote:Op woensdag 17 september 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker lekker! Toevallig nog een droxz special staan?
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAH DIE HEB IK ALje moet er wel van houden
ik vind niet alles goed, maar smaken verschillen
maar aantal zijn![]()
wij zijn niet zo snel hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft een Droxz special aan Droxz![]()
En stop eens met dat snelle posten
jah, het GING snelquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:13 schreef HighVolume het volgende:
Ik ga de boel hier afsluiten en lekker naar huis !!! fijne avond/ dag ieder!
Ja of bij iedereen staat ineens de baas op het kantoorquote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
idd..iedereen is in slaap gevallen denk ik
Whehe iedereen ineens ontslagenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja of bij iedereen staat ineens de baas op het kantoor
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
Ik heb Smokez z'n tattoo gezien!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Dank u! Daar was ik wel aan toe, heb net een kwartier wat gedaan... nu even bijkomen!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft een Droxz special aan Droxz![]()
En stop eens met dat snelle posten
Dacht al dat er een plaatje bij hoorde, want ik zie nietsquote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |