Dat zal d'r lerenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:53 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jah !... maar ik heb ook nog disturbed hier liggen dus ze kan dr lol op

WTF ?! Snap er nu niets van... heb ik weer ergens wat verkeerds zitten typen ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trek jij aub eens wat kleren aan viespeuk!

Ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zooooooniet mee eens

Echt zo'n opoe die niet meer door de APK komt zeg maar?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef HighVolume het volgende:
te vroeg gejuicht.... een ietswat oudere dame die de status van m.i.l.f. allang voorbij is gegaan probeerd namelijk sky radio te luisteren....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...

Crazy had mn post aangepastquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, heb ik wat gemist ofzo?
Ik loop hier niet in mijn boxer rond ofzo hoor hahahaha

Ergens? Ik verbaas me dat je eindelijk wat fatsoenlijks aan het typen bentquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF ?! Snap er nu niets van... heb ik weer ergens wat verkeerds zitten typen ofzo?

Ik werk vandaag nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:55 schreef HighVolume het volgende:
tot hoelaat moeten jullie eigenlijk ???
Ik mag over een half uurtje gaan !

Precies! ... ze heeft ook 3 brillen op dr bureau liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt zo'n opoe die niet meer door de APK komt zeg maar?

OMG!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Precies! ... ze heeft ook 3 brillen op dr bureau liggen

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz is niet wakker vandaag:
Ik zit te smssen enzo, maar mijn bat. is bijna leeg, dus ik doe heel voorzichtig, en stuur niet te veel enzo.
Collega: Ej, heeft er hier iemand een nokia oplader?
ik: ja hoor, hier ligt mijne...
ik: uh....
ik: Ik ga eerst mijn telefoon in mijn EIGEN oplader doen!

aha, het ging even te snel om alles terug te lezen hahahaquote:

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Droxz is niet wakker vandaag:
Ik zit te smssen enzo, maar mijn bat. is bijna leeg, dus ik doe heel voorzichtig, en stuur niet te veel enzo.
Collega: Ej, heeft er hier iemand een nokia oplader?
ik: ja hoor, hier ligt mijne...
ik: uh....
ik: Ik ga eerst mijn telefoon in mijn EIGEN oplader doen!

Ik heb geen zin meer!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ergens? Ik verbaas me dat je eindelijk wat fatsoenlijks aan het typen bent![]()
![]()

JAAAH DIE HEB IK ALquote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef diertjuh het volgende:
Teveel om op te reageren dus: Alle bandjes die zojuis genoemd zijn die zijn![]()
Oja dat doe me er aan denken dat ik even het album van Serj Tankian nog moet downloaden

dat weet ik maar dan gaat mijn "ideale schoonzoon " imago die ze me gegeven heeft eraan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG!dat kan toch niet meer....je kunt er natuur"lijk" wat aan doen

Lekker lekker! Toevallig nog een droxz special staan?quote:

misschien word jij dan wel de baasquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat weet ik maar dan gaat mijn "ideale schoonzoon " imago die ze me gegeven heeft eraan.
Plus dat ze mijn leiding gevende is

quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer!
Zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |