*geeft doekje* er zit nog een druppel op je neusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt zweet van zijn voorhoofd!
Oja, het is hier echt relaxt weer... daar bij jullie ook goed te doen?
welkom dan maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
werkzaam in de logistiek ( wereld vol uitdagingen ... werd mij verteld)
samenwonend
ehmmmmmm....
ehm, dacht dat jij het kado deedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk geen probleem wel ff geld storten he
Welkom!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef HighVolume het volgende:
Man
25 jaar
werkzaam in de logistiek ( wereld vol uitdagingen ... werd mij verteld)
samenwonend
ehmmmmmm....
Ja echt wel en vooral met een groep van die zeikende meisjesquote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies, niemand die zeurt dat het telang duurt enzo
Ik zou echt niet met een groepje kunnen shoppen..zou mezelf er dan ook helemaal aan irriteren ofzo
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*geeft broekje* er zit nog een druppel op je neus![]()
Bewolkt en de zon zit erachter
hehe ik ook...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Ben binnen een half uur klaar in de stad
Maar samen naar de stad vind ik ook altijd erg gezellig!
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
Nee ten eerste ben ik nu leeg...en eigenlijk vind ik gewoon dat je zelf wel kan betalen..misschien hou ik nog wel iets over voor mezelfquote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, dacht dat jij het kado deed
Wat voor foto's?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen van onder hoor
nou debbie ga je nog fotos posten?
Typisch man iddquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben echt een man, ik weet wat ik wil hebben, pas het, zit het goed... neem ik het mee...
Vooral samen taart eten bij de hema, die lekkere chocolade taart... DAMN! *kwijlt*
Dat ken ik wel ergens van ja...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik dus ook, alleen ben ik altijd een jezustijd aan het zoeken voor een broek in mijn maat
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welkom!
Logistiek met uitdagingen, je was toch niet dronken toen je ging solliciteren?
Ja Droxz loopt zonder broekjequote:Op woensdag 17 september 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt Diertjuh raar aan.
Een broekje ?
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 17 september 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
van jou in je nieuwe klerenquote:
jah, ik moest ook terug zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
Pff wat gaanw e weer snel mensen...geen reet te doen zeker?
quote:
Uhm...nee dacht het maar nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van jou in je nieuwe kleren
Vrouwen moeten wat minder denken, en gewoon kopen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Typisch man iddKen ook zo'n iemand
. Toch wel beetje apart..vrouwen hebben de hele dag nodig en mannen zijn gewoon binnen een half uurtje klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |