quote:Jill.. zegt (19:03):
heb je dat gehoord!? d'r heeft 'n meisje zelfmoord gepleegd omdat ze bang was dat die deeltjesversneller zou mislukken..
Neem en bad en val in slaapquote:Op woensdag 10 september 2008 19:03 schreef superXmacho het volgende:
Ik zal ff douche en dan ben ik er wel weer..
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Paaskonijn het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOLOOOOOOOOOOOOOO LOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was nog in Nederland ookquote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]_!
Ik heb trouwens ook een jill in m'n klas, alleen zegt de economieneger jiel
IK MOET ZO HARD LACHEN NU!!11quote:Jill.. zegt (19:06):
ja wel, maar bedoel zij was bang dat het zou mislukken en die shit dus vermoord ze zichzelf..ik weet ook wel dat die deeltjesversneller gaat testen enzo, maar dan nog
Weet je hoe deze SC is begonnen? Nee, stfu dan.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:06 schreef gers het volgende:
kap er eens mee met 12526 plaatjes posten
quote:
wrm moet ik in slaap vallen??quote:
Met plaatjes posten, niet met 80 keer hetzelfde plaatje in 1 post zetten. Nog een keer en ik doe een TR.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je hoe deze SC is begonnen? Nee, stfu dan.
hyves van de smaquote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik sta in een schoolagenda van een gehosselde breezah![]()
SPANGE SMA » zegt:
haha heel mijn agenda staat vol met foto's, heeft tie allemaal zitten bekijken denk ik..
SPANGE SMA » zegt:
jij staat er ook in
jos zegt:
hahaha echt?:
SPANGE SMA » zegt:
jaa
jos zegt:
welke foto dan
SPANGE SMA » zegt:
met mij
Mn geluid op youtube doet het nietquote:
Ik ben het met je eens, behalve de download a car, maar een TR is echt sadquote:Op woensdag 10 september 2008 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met plaatjes posten, niet met 80 keer hetzelfde plaatje in 1 post zetten. Nog een keer en ik doe een TR.
Iemand heeft in de OP lopen klooienquote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Hey hoer waarom is mijn Avatar uit de op
Ja vastquote:
Het is gewoon irritant, dus gewoon niet meer doen. Of ga zo door en de crew gooit vanzelf de SC een keer dicht door het kinderachtige kudde gedrag van sommigen hier.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, behalve de download a car, maar een TR is echt sad
Zeg, ben jij niet die provocerende aidspatient?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:06 schreef gers het volgende:
kap er eens mee met 12526 plaatjes posten
Dankjequote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
GT en PK zijn tenminste wel interessanter dan die onzin van Bobby-B en Breathtaking.
Nog nooit een SC meegemaakt? Beter dan die emo bullshit van jullie steeds.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant, dus gewoon niet meer doen. Of ga zo door en de crew gooit vanzelf de SC een keer dicht door het kinderachtige kudde gedrag van sommigen hier.
JIj vind 80 keer hetzelfde plaatje interessant? Kinderhand is snel gevuld he.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
GT en PK zijn tenminste wel interessanter dan die onzin van Bobby-B en Breathtaking.
quote:Meisje pleegt zelfmoord uit angst voor zwart gat
Uitgegeven: 10 september 2008 18:18
Laatst gewijzigd: 10 september 2008 18:19
NEW DELHI - Een 16-jarig meisje uit India heeft woensdag zelfmoord gepleegd uit angst dat een oerknalexperiment in de grootste deeltjesversneller ter wereld de aarde zou vernietigen. Dat heeft haar vader laten weten.
ANP
Het meisje maakte zich volgens haar vader de laatste dagen steeds meer zorgen over een mogelijke ondergang van de wereld. "We zeiden tegen haar dat ze zich geen zorgen moest maken, maar tevergeefs."
Alles beter dan dat gezwats dat uit jouw mond komt.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JIj vind 80 keer hetzelfde plaatje interessant? Kinderhand is snel gevuld he.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
Steeds? Het emo topic is al 100 delen of wat geleden. Ga lekker janken in de FB en dan zogenaamd weer weg in KLB gaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog nooit een SC meegemaakt? Beter dan die emo bullshit van jullie steeds.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant, dus gewoon niet meer doen. Of ga zo door en de crew gooit vanzelf de SC een keer dicht door het kinderachtige kudde gedrag van sommigen hier.
Al die tyfus muziek is emo muziek. Je bent verdomme een vent man, luister dan normale muziekquote:Op woensdag 10 september 2008 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Steeds? Het emo topic is al 100 delen of wat geleden. Ga lekker janken in de FB en dan zogenaamd weer weg in KLB gaan.![]()
Gezwats? Uit mijn mond komt sowieso niks.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alles beter dan dat gezwats dat uit jouw mond komt.
TR geplaatst.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze SC is voor rebelerende KLB'ers, niet voor kontkussende werkelozen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gezwats? Uit mijn mond komt sowieso niks.
Welke muziek?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Al die tyfus muziek is emo muziek. Je bent verdomme een vent man, luister dan normale muziek
Rebelerende KLBers die zeggen dat ze weggaan en dan weer terugkomen?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze SC is voor rebelerende KLB'ers, niet voor kontkussende werkelozen.
Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIE HEB JE VAN MIJN FOBO NAAR JE EIGEN PHOTOBUCKET ACCOUNT GEUPLOAD LUL
BobbyB ik steun je, ik erger me ook dood aan die kutplaatjes zoveel achter elkaarquote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TR geplaatst.Iemand moet het doen nu slindenau niet meer post.
Want het probleem is? Je moet 20 cm scrollen? Sterf.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TR geplaatst.Iemand moet het doen nu slindenau niet meer post.
Ik plaats amper muziek dus je moet niet mouwen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij en juicyhomo onder andere.
Onder andere ja, users die niet de NSB'er uithangen en steeds de kont van de modjes zitten te kussen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rebelerende KLBers die zeggen dat ze weggaan en dan weer terugkomen?
Vandaarquote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand heeft in de OP lopen klooien
[ afbeelding ]
Aenean at turpis. Nullam iaculis nisl id dolor. In hac habitasse platea dictumst. Donec lacus tellus, suscipit at, mollis in, tempus non, sapien. Nam placerat sagittis urna.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Proin id sem eget risus vulputate sollicitudin.
Ut tempor bibendum ante. Aenean lobortis tellus vel augue. Vestibulum ultricies, ipsum at accumsan suscipit, erat risus laoreet orci, luctus pretium magna nunc et arcu. Vivamus at nisi. Integer condimentum venenatis mauris. Fusce scelerisque rutrum sem. Quisque elementum, sapien vitae varius auctor, turpis enim euismod elit, eget egestas libero urna gravida urna. Donec faucibus accumsan tellus. Aenean laoreet eros vitae libero.
Phasellus cursus est malesuada nunc. Nam id nibh at ipsum dapibus porttitor. Sed pellentesque feugiat nulla.
Sed eu libero. Etiam at pede aliquam velit rhoncus pretium. Etiam vel dolor imperdiet nisi pellentesque tristique. Etiam rhoncus ornare metus. In pede purus, blandit quis, blandit eget, congue quis, metus. Sed lacinia neque nec sapien. Donec posuere. Aliquam lacinia. Sed eu justo. Aliquam luctus, nibh vel tincidunt viverra, dui tortor mattis lacus, eu lobortis mi ligula non risus. Maecenas in mi.
Aenean at turpis. Nullam iaculis nisl id dolor. In hac habitasse platea dictumst.
Donec lacus tellus, suscipit at, mollis in, tempus non, sapien. Nam placerat sagittis urna. Fusce ullamcorper, orci ac imperdiet adipiscing, leo enim tempus quam, sed adipiscing enim tortor et orci. Maecenas dictum dui sit amet nisi. Praesent vel felis. Sed venenatis condimentum elit. Praesent pulvinar adipiscing lectus. Maecenas condimentum sagittis felis. Phasellus blandit. Cras feugiat eleifend velit. Aenean convallis tortor vitae erat. Cras rutrum nulla a lectus. Pellentesque id enim sed arcu lacinia suscipit. In lacinia justo nec massa. Fusce mattis feugiat libero. Nulla facilisi. Aenean ac eros.
[/small]
Die disclaimer![]()
![]()
Ik ben het ook met je eens maar ik wil gewoon rellenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
BobbyB ik steun je, ik erger me ook dood aan die kutplaatjes zoveel achter elkaar![]()
Niet dat ik zelf een TR zou plaatsen, maar komop kinderen: post een plaatje 1x en niet 100x
Doodverwensing.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want het probleem is? Je moet 20 cm scrollen? Sterf.
Maar gers is stoer en Bobby-B niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:25 schreef GasTurbine het volgende:
Oh noes, ik ga even weer BT een veer onder d'r reet steken zoals gers en bobsonB dat doen. (of hoe dat spreekwoord ook is)
Wat moet ik met een veer onder mn reetquote:Op woensdag 10 september 2008 19:25 schreef GasTurbine het volgende:
Oh noes, ik ga even weer BT een veer onder d'r reet steken zoals gers en bobsonB dat doen. (of hoe dat spreekwoord ook is)
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doodverwensing.Kan er ook bij. Denk dat je dadelijk met Jordy, Sackboy en reetveter buiten kan gaan spelen.
Ik weet ook wel dat je op de reltoer bentquote:Op woensdag 10 september 2008 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens maar ik wil gewoon rellen![]()
Daar draait deze SC op!
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik met een veer onder mn reet?
Geintje PK, ik heb geen TR geplaatstquote:
Nou ik ga lekker wel een TR plaatsen, oprotten met die irritante plaatjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geintje PK, ik heb geen TR geplaatstIk loop ook maar te klooien, met je onderhand toch weten.
Dat staat sexy denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch meen ik alles wat ik gezegt heb.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je op de reltoer bent
Ik zou het bij god niet wetenquote:Op woensdag 10 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezegt?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toch meen ik alles wat ik gezegt heb.
Verzonden.quote:Luister niet naar alle topicreports over deze SC, ze zijn allemaal leugens!
GT
quote:
Probeer het eens en maak er een foto van.quote:
Waarom zeg je het danquote:Op woensdag 10 september 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet weten
Hahaha, ik weet hetquote:Op woensdag 10 september 2008 19:33 schreef remlof het volgende:
Volgens mij heeft Breathtaking voorspellende gaven
OH JA! Dat van Paaskonijn tog!?!??!!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:33 schreef remlof het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:33 schreef remlof het volgende:
Wat had je nou voorspeld dan?quote:
Deze SC kwam uit de lucht vallen ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Overigens, ananas, als je het niet leuk vind, begin je zelf toch met iets, als geestelijk vader van de SC
Nee, die kwam er omdat ik en GT plaatjes bleven posten waar het niet mocht.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze SC kwam uit de lucht vallen ofzo?!
Hoezo? Scrollen ga je niet dood aan. Ik post een plaatje wel steeds speciaal in 1 post.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef remlof het volgende:
Anyway, plaatjes tig keer posten voegt niks toe en maakt het topic alleen maar onleesbaar. Niet meer doen dus
14.gif!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, die kwam er omdat ik en GT plaatjes bleven posten waar het niet mocht.
TVP's mogen niet meer.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef Het_hupt het volgende:
TVPeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |