quote:
Probeer het eens en maak er een foto van.quote:
Waarom zeg je het danquote:Op woensdag 10 september 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet weten
Hahaha, ik weet hetquote:Op woensdag 10 september 2008 19:33 schreef remlof het volgende:
Volgens mij heeft Breathtaking voorspellende gaven
OH JA! Dat van Paaskonijn tog!?!??!!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:33 schreef remlof het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:33 schreef remlof het volgende:
Wat had je nou voorspeld dan?quote:
Deze SC kwam uit de lucht vallen ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Overigens, ananas, als je het niet leuk vind, begin je zelf toch met iets, als geestelijk vader van de SC
Nee, die kwam er omdat ik en GT plaatjes bleven posten waar het niet mocht.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze SC kwam uit de lucht vallen ofzo?!
Hoezo? Scrollen ga je niet dood aan. Ik post een plaatje wel steeds speciaal in 1 post.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef remlof het volgende:
Anyway, plaatjes tig keer posten voegt niks toe en maakt het topic alleen maar onleesbaar. Niet meer doen dus
14.gif!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, die kwam er omdat ik en GT plaatjes bleven posten waar het niet mocht.
TVP's mogen niet meer.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef Het_hupt het volgende:
TVPeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |