Mn geluid op youtube doet het nietquote:
Ik ben het met je eens, behalve de download a car, maar een TR is echt sadquote:Op woensdag 10 september 2008 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met plaatjes posten, niet met 80 keer hetzelfde plaatje in 1 post zetten. Nog een keer en ik doe een TR.
Iemand heeft in de OP lopen klooienquote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Hey hoer waarom is mijn Avatar uit de op
Ja vastquote:
Het is gewoon irritant, dus gewoon niet meer doen. Of ga zo door en de crew gooit vanzelf de SC een keer dicht door het kinderachtige kudde gedrag van sommigen hier.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, behalve de download a car, maar een TR is echt sad
Zeg, ben jij niet die provocerende aidspatient?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:06 schreef gers het volgende:
kap er eens mee met 12526 plaatjes posten
Dankjequote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
GT en PK zijn tenminste wel interessanter dan die onzin van Bobby-B en Breathtaking.
Nog nooit een SC meegemaakt? Beter dan die emo bullshit van jullie steeds.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant, dus gewoon niet meer doen. Of ga zo door en de crew gooit vanzelf de SC een keer dicht door het kinderachtige kudde gedrag van sommigen hier.
JIj vind 80 keer hetzelfde plaatje interessant? Kinderhand is snel gevuld he.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
GT en PK zijn tenminste wel interessanter dan die onzin van Bobby-B en Breathtaking.
quote:Meisje pleegt zelfmoord uit angst voor zwart gat
Uitgegeven: 10 september 2008 18:18
Laatst gewijzigd: 10 september 2008 18:19
NEW DELHI - Een 16-jarig meisje uit India heeft woensdag zelfmoord gepleegd uit angst dat een oerknalexperiment in de grootste deeltjesversneller ter wereld de aarde zou vernietigen. Dat heeft haar vader laten weten.
ANP
Het meisje maakte zich volgens haar vader de laatste dagen steeds meer zorgen over een mogelijke ondergang van de wereld. "We zeiden tegen haar dat ze zich geen zorgen moest maken, maar tevergeefs."
Alles beter dan dat gezwats dat uit jouw mond komt.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JIj vind 80 keer hetzelfde plaatje interessant? Kinderhand is snel gevuld he.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
Steeds? Het emo topic is al 100 delen of wat geleden. Ga lekker janken in de FB en dan zogenaamd weer weg in KLB gaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog nooit een SC meegemaakt? Beter dan die emo bullshit van jullie steeds.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant, dus gewoon niet meer doen. Of ga zo door en de crew gooit vanzelf de SC een keer dicht door het kinderachtige kudde gedrag van sommigen hier.
Al die tyfus muziek is emo muziek. Je bent verdomme een vent man, luister dan normale muziekquote:Op woensdag 10 september 2008 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Steeds? Het emo topic is al 100 delen of wat geleden. Ga lekker janken in de FB en dan zogenaamd weer weg in KLB gaan.![]()
Gezwats? Uit mijn mond komt sowieso niks.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alles beter dan dat gezwats dat uit jouw mond komt.
TR geplaatst.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze SC is voor rebelerende KLB'ers, niet voor kontkussende werkelozen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gezwats? Uit mijn mond komt sowieso niks.
Welke muziek?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Al die tyfus muziek is emo muziek. Je bent verdomme een vent man, luister dan normale muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |