wel prima zo, ben wel een beetje minimalist zomzz..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
best wel he?
De koek is OPquote:
Ik las het ja.. maar die eerste was een dealer of zo.. dus echt ermee zitten doe ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
't gaat goed in Eindhoven de laatste dagen.. .
quote:
Have funquote:
Daar links! Achter die plant!quote:
Op de kast?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar links! Achter die plant!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:43 schreef NoNickOne het volgende:
WOOHOO!![]()
Ken je dat gevoel als je klaarkomt met een fles ketchup in je aars?
Neil weet het me te geven
OMG... en dat moet dan positief zijn?quote:
Kast?quote:
Daar links. Onder de plant.quote:
Volgens mij niet meer dan een guppiequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Haai?
Bij de deur?quote:
Graag!quote:Geef je me een zetje?
tnxquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij de deur?
[..]
Graag!
*duwt Dr34m3r door de deur.
Neeje, Eindhoven is best ok hoorquote:
Ik heb laatst Desperation op DVD gehaaldquote:
Kenner is een groot woord, maar er is een tijd geweest dat ik echt elk boek van hem gelezen had.. ik heb inmiddels wel heel wat in te halen vrees ik.quote:
Dan moet je naar de homo SC gaanquote:
Pat heeft veel van zijn boeken, en belde vanmiddag helemaal hyper op. Hij heeft onwijs toffe kadootjes gekregen van een klant... Strip van de Donkere Toren, een luisterboek dat niet in boekvorm uit gaat komen en Lisey's verhaal zoals dat ongecensureerd bij de uitgever terecht is gekomen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb laatst Desperation op DVD gehaald
Met je nieuwe brilquote:
Wat ben je aan het eten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
*bluswater nodig heeft*
wow.. dit is zelfs voor mij erg pittig. Maar misschien valt het met rijst erbij wel mee.
Ze hebben een nieuwe smaak perpermuntquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
Oh, en de najaar 2008 gidsen van een aantal uitgeverijen (komt ook weer een nieuwe van King aan).
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe smaak perpermunt
En terugquote:
Lekker hequote:
pff.. oude pc van het werk. Dell optiplex GX260.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef Klonk het volgende:
Dell pjoeters houden van hun eigen drivers, ergens op de computer staat het servicenummer van Dell, dat kun je op de site van Dell invoeren dan komen er de beschikbare drivers en updates voor te staan.
http://support.euro.dell.com/support/downloads/index.aspx?c=nl&l=nl&s=gen
http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/root/identifyyoursystem?c=nl&l=nl&s=gen&~mode=popup
Heb ze gedownload. Eens zien wat ze doen. Tnxquote:
Lieverd, de tnx was vooral voor jou hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:33 schreef Klonk het volgende:
Dan bedank je Jort terwijl hij mij alleen maar napraat
ah, gelukkigquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, de tnx was vooral voor jou hoor
wat?quote:
Zit naar sbsquote:
Trustequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Klonk het volgende:
ik ga lekker slapen trouwens
tot morgen
Ja dan wel hequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net even de Wiki bijgewerkt, zodat vanaf de volgende KSC deze banner gebruikt wordt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net even de Wiki bijgewerkt, zodat vanaf de volgende KSC deze banner gebruikt wordt:
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
En ik heb de oude topics vervangen door nrs 1.001-1.013.
quote:
Een beetjequote:Op zaterdag 6 september 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
en is iedereen al een beetje wakker?
Hoiquote:
Succesquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:52 schreef Klonk het volgende:
vandaag deel 2 in de speurtocht naar mijn winterjas
tot strakkies
Hoe waren de oliebollen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Overdag de gewone suffe dingen en slaapplaatsen maken, tegen de avond komen de logé's. Gezellig avondje en als het redelijk weer is even met de kinderen de kermis over en anders morgen naar de kermis.
Ik ben nog niet geweestquote:
Nee hoor, hij is gisteren begonnen en ik ga er heen 'moeten', maar ik sta niet te trappelenquote:
wat heb je tegen kermissen dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gisteren begonnen en ik ga er heen 'moeten', maar ik sta niet te trappelen.
Enge draaidingen die teveel geld kosten, en er wordt altijd gekozen voor dood en verderfprijzen (snap ik wel, dat koop ik zelf nooit voor zequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Enge draaidingen die teveel geld kosten, en er wordt altijd gekozen voor dood en verderfprijzen (snap ik wel, dat koop ik zelf nooit voor ze). Sfeertje vind ik wel gezellig hoor
.
Dan was je vast niet met kinderen heen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gezellig..je zou hier eens naar de kermis moeten gaan, dan ben je meteen van je afkeer van kermissen af.. die van het eerste weekend van augustus dan, dat is de gezelligste van de 5. Ergens tussen de terrassen is een pleintje met een draaimolen, touwtrekkraam, rups, schietkraam en gokkraam... en verder: heeeeeeel veel gezelligheid
De laatste keer was ik er al anderhalf uur en toen zag ik iemand met een knuffel voorbij komen lopen. Toen pas dacht ik "oh.. ja, dat klopt, zo'n kermis was er ook nog"
hahaha, nee, ik was idd niet met de kids toen. Is verhuizen geen optie voor je?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan was je vast niet met kinderen heen...
Kermis hier is ook een happening hoor, erg gezellig. Het feit dat het hier je strot doorgestampt wordt staat me me alleen erg tegen. Het dorp ligt echt 4 dagen op z'n gat. Gesprek van de dag is al weken kermis, er worden kermisknutsels gemaakt op school, ze gaan kijken naar het opbouwen, winkels zijn beperkt open (en maandag zelfs dicht), de kermisliedjes (elk jaar kermishitsfestival) worden uit het hoofd geleerd...
Wat mij betreft een overdosis kermis.
Elk jaar neem ik me weer voor om met kermis een weekendje weg te gaan, maar dat schijnt niet te mogen.
quote:
Dat scheeltquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, nee, ik was idd niet met de kids toen. Is verhuizen geen optie voor je?
pic?quote:
WDzquote:
Kleurquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
gelukt, een mooie Brunotti jas
Nou ja zeg, netjes bewaren dat soort dingen hequote:Op zaterdag 6 september 2008 13:51 schreef DR34M3R het volgende:
nice
* dr34m3r zoekt haar licence key voor MS Office Professional 2003
Waaaar heb ik dat ding gelaten.....
Heb je de schijf geformateerd? Of stond je oude windows er nog op? Dan kan het zijn dat ie het onthouden heeftquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
huh![]()
Hij vraagt er niet naar... en heeft alles zelf gevonden.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de schijf geformateerd? Of stond je oude windows er nog op? Dan kan het zijn dat ie het onthouden heeft
Hoiquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:17 schreef es70 het volgende:
Ik ruik kruidcake en heb acuut trek.
Jammer dat 'ie nog te heet is.
Het zou dus kunnen dat er nog een oude serial van je werk op stond. Dat ie de jouwe ineens weet lijkt me sterk. Zelfs als je online bentquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Het is een oude pc van het werk, die ik heb gekocht voor een vriendin van me. De pc is door de helpdesk op het werk helemaal gecleaned, ik heb windows en de nodige drivers opnieuw geïnstalleerd, en nu dat officepakket dus. Het is er eentje van mezelf, op mijn pc is ie netjes geïnstalleerd, geregistreerd, geactiveerd, noem maar op. En nu komt ie dus op haar pc met dezelfde gegevens op.
Misschien omdat de pc op het internet aangesloten was toen ik de installatiecd er in deed en alles installeerde?
Ik vind het vreemd, dit heb ik nog niet meegemaakt.
Jep. Het werktquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou dus kunnen dat er nog een oude serial van je werk op stond. Dat ie de jouwe ineens weet lijkt me sterk. Zelfs als je online bent
Maar of het uitmaakt, vast niet, want het werkt
*lijstje meegeeft*quote:
Hij is opquote:
dat heb je snel gedaanquote:
Klaar in 10 minuten op in 5, iedereen 2 nog warme plakkenquote:
not so simple?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
Aquarium schoonmaken en nieuwe plantjes er in zetten
Damn het was druk. Braderie oid hier in het dorp. Kon zelfs mijn fiets amper kwijtquote:
Zat er aan te komen tochquote:
dorp?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn het was druk. Braderie oid hier in het dorp. Kon zelfs mijn fiets amper kwijt
Dat was het ooit wel, nu steeds minderquote:
volgend weekend is er bij ons ook de jaarlijkse braderie en kermis, hoogtepunt van het jaar hierquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn het was druk. Braderie oid hier in het dorp. Kon zelfs mijn fiets amper kwijt
Hier is er al jaren niets meer aan helaasquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgend weekend is er bij ons ook de jaarlijkse braderie en kermis, hoogtepunt van het jaar hier
Sorryquote:
Jajaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, zal volgende keer een plak mailen
.
Hey, zolang ze het zachtjes doen (quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De nieuwste punkband uit je dorp ja
Kermis maakt toch pokkeherrie, dus vandaag mogen ze zich uitleven danquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Hey, zolang ze het zachtjes doen () vind ik een heleboel goed
.
'T is kermis.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
En ik heb de oude topics vervangen door nrs 1.001-1.013.
ja, ikke wel, ben dol op mijn vissies en ben dusquote:
veel mensen van buitenaf en veel vage handelaartjes die vage dingen verkopen, laatste jaren toch wat minder leuk geworden, maar goed nog altijd een van de grootste van de regio dus het is wel goed voor ons dorpjequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier is er al jaren niets meer aan helaas
Krijgen we vanavond ook weer vuurwerk natuurlijk
Bij jou daar nog wel leuk?
Ik geloof dat ik blij kan zijn dat ik er geen verstand van hebquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar gaat mijn indexering![]()
![]()
Kan ik 100 topics met de hand terug gaan zoeken
Tuurlijk, doe ik voor jouquote:
quote:De ME-50 Guitar Multiple Effects is een nieuwe multi-effectprocessor in een degelijke pedalen-bakuitvoering, die je echter net zo gemakkelijk kunt bedienen als een effectpedaaltje. De ME-50 sluit je aan op de ingang van je versterker om te kunnen werken met te gekke multi-effecten
WHOEAAAH!quote:
Ik zou het karwei delegeren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar gaat mijn indexering![]()
![]()
Kan ik 100 topics met de hand terug gaan zoeken
Goed bezig Papier!quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt, de zon gezien, speeltje gekocht voor gitaar![]()
[ afbeelding ]
[..]
quote:
wat voor taart?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo een taart bakken!
en dat is banaan met toffee of zo.... of wat?quote:
kloptquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
en dat is banaan met toffee of zo.... of wat?
Kan ik zo'n taart ook winnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:21 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt
en de toffee ga ik ook zelf maken
als je lief bent, mag je een keer een stukje komen halenquote:
Had ze het tegen jou danquote:
neuh, maar een kans op een stukje taart sla ik nooit afquote:
mwoah, kom maarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, maar een kans op een stukje taart sla ik nooit af
Kunnen we limbo-dansenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
mwoah, kom maar
maar dan wel een Hollander meebrengen, anders wordt het limbo-gehalte in mijn huisje te hoog hoor
Klinkt al bijna als een meetquote:
roep eens een datumquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt al bijna als een meet
* hoopvol is.
verhonger dan maarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Klonk het volgende:
als je eisen gaat stellen over het aantal limburgers eet ik liever een droge boterham
12-10quote:
primaquote:
Ow, ik moest een datum noemen, maar wat voor dag is dat en zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
diek, klonk, papier, MPG, ik en een bannoffeetaart?
das op een zondagquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ow, ik moest een datum noemen, maar wat voor dag is dat en zo?
Oow, dat kan vast welquote:
ik heb boodschappen gedaan, maar de eitjes vergetenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef Muck het volgende:
of doe iets leuks met een restje aardappels
wat mij betreft welquote:
ik moest zo ontzettend lachen hequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb boodschappen gedaan, maar de eitjes vergeten
22-11 in het Gelredomequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
22-11 in het Gelredome
Kinkyquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:48 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
diek, klonk, papier, MPG, ik en een bannoffeetaart?
Want een anti-Climax....quote:
Dat zou je wel willen hé?quote:
moet ik meer meisjes vragen denk je?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé?
LadyLike schijnt er ook wel pap van te lustenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik meer meisjes vragen denk je?
Of kan ik het wel aan?
bannoffee-pap?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
LadyLike schijnt er ook wel pap van te lusten
Jij kan het vast aan, maar kan MPG het wel aan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ik meer meisjes vragen denk je?
Of kan ik het wel aan?
Dan moet ik ook meer taart maken denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij kan het vast aan, maar kan MPG het wel aan?
Meer meisjes
*proest*quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt al bijna als een meet
* hoopvol is.
Lekker optimistjequote:Op zaterdag 6 september 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
*proest*.
* DaMart wacht tot iedereen weer afzegt.
quote:
In het verleden behaalde resultaten...etc...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De feiten uit het verleden liegen er anders niet om.
welterustenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:59 schreef Klonk het volgende:
ik word oud, het is zaterdagavond, bijna 10 uur en ga lekker slapen
kloptquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Er zijn trouwens nog bar weinig KSC'ers die een boekenlijstje hebben ingediend voor de top 100... ik neem aan dat jullie allemaal nog nadenken over de titels die jullie erin gaan zetten?
Boekenlijstje? Top 100quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Er zijn trouwens nog bar weinig KSC'ers die een boekenlijstje hebben ingediend voor de top 100... ik neem aan dat jullie allemaal nog nadenken over de titels die jullie erin gaan zetten?
zie je, je moet je eerst nog bewijzen voor je in de OP kanquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hallo goedenavond, daar ben ik weer sinds ik weet niet meer hoe lang geleden.
Hoi AC4Wquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond DaMart, how u doing?
Ik knap nu weer een beetje op, sinds maandag ziek, lichte griep volgens mijn dokter. Maar vandaag weer een halve dag weten te werken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi AC4W.
Met mij gaat het wel ok, kom alleen wat moeilijk van mijn verkoudheid af.
maak je geen zorgen, hij is nu bij mijquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi AC4W.
Met mij gaat het wel ok, kom alleen wat moeilijk van mijn verkoudheid af.
Maarja, ben ook ziek geweest, sinds maandag!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zie je, je moet je eerst nog bewijzen voor je in de OP kan
dan had je juist veel kunnen postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maarja, ben ook ziek geweest, sinds maandag!
Nee, dat is een andere, want hij is hier nog niet wegquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, hij is nu bij mij
Als ik ziek ben ben ik ziekquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
dan had je juist veel kunnen posten
Toch maar even snel kijken als ik jou was haha!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere, want hij is hier nog niet weg.
Eerste antwoord voor jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerste vraag voor je in het topic
ohquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere, want hij is hier nog niet weg.
same herequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Als ik ziek ben ben ik ziek
[/q]quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
same here
Al moet ik zeggen dat ik deze week gewoon doorgekacheld heb, want eerste lesweek...
Maar soms heb ik echt geen zin meer om te slapen dus kijk ik wat Blu Ray films op mijn hdtvquote:
Gezien, zal vast nog meer komen als in een top 10 of 20 van mijquote:
Neuh, bedankt. Ik ga morgen met iemand naar Ommen. Van Hellevoetsluis naar Schiedam, daar laat ik de auto staan en rij ik mee met een maatje mee. Hij rijd, ik schiet fotos met mijn Canon 40 Dquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huishouden, hoezo, wilde je komen helpen?
kokenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat doen jullie morgen?
je hebt mij nog nooit zien koken hequote:
Ze vermeldt er niet bij dat de keuken opruimen na het koken er ook bij hoort, maar dat is de andere halve dag voor haarquote:
das als Marc gekookt heeft jaquote:Op zondag 7 september 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vermeldt er niet bij dat de keuken opruimen na het koken er ook bij hoort, maar dat is de andere halve dag voor haar.
Heb je ooit dat pastadeeg nog uit de papierversnipperaar (niet onze Papierquote:
mwoah, met een beetje moeite...quote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ooit dat pastadeeg nog uit de papierversnipperaar (niet onze Papier) gekregen, nadat je vroeg of hij het in dunne reepjes kon snijden?
Wel potver! Die zijn zeker ook nog eens onleesbaar geworden door die actie?quote:Op zondag 7 september 2008 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
mwoah, met een beetje moeite...
al zit er nog steeds bolognese-saus aan mijn versnipperde papieren...
Nee, klopt, en waarom zou ik haha.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:59 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt mij nog nooit zien koken he
quote:Op zondag 7 september 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze vermeldt er niet bij dat de keuken opruimen na het koken er ook bij hoort, maar dat is de andere halve dag voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |